11 grudnia 2016

prosty przepis na zimową herbatę #CwO

Przyznam, że miałam sporę wątpliwości co do zaczynania znowu serii #CwO czyli ''Christmas with Olivee'' ale po dłuższych zastanowieniach stwierdziłam, że co to za święta bez napisania chociaż kilku postów tutaj. Chyba większość z was lubi spędzić zimny wieczór przy lampkach z kubkiem ciepłej herbaty. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem uzależniona i potrafię wypić naprawdę 7 kubków dziennie jak nie więcej. Z racji mojej małej(tak naprawdę to bardzo dużej) miłości do tego napoju chciałabym wam pokazać jeden z przepisów na trochę inną, typowo świąteczną i zimową herbatę :) 

Będziemy potrzebować:
Przygotowanie herbaty jest banalnie proste, Na samym początku zaparzamy herbatę z dowolną ilością goździków i szczyptą cynamonu/przyprawy korzennej. Na koniec dodajemy sok z pomarańczy, cytryny i następną porcję goździków. Według upodobania słodzimy czy też dodajemy sok malinowy i gotowe.
Dajcie znać czy wypróbujecie przepis, czy też może już go znacie i umila wam zimowe wieczory?

26 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam herbaty, ale 7 dziennie, to trochę dla mnie przesada haha :D A ten przepis, jest tak banalny, że idę go zrobić :p pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa uwielbiam herbatę! Koniecznie muszę wypróbować ten przepis!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio piję coraz więcej herbaty :) Na pewno spróbuję twojego przepisuj. Jestem ciekawa jak to będzie smakowało z goździkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością wypróbuję przepis, uwielbiam herbatę na takie zimne dni ;) Świetny blog!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi pysznie, a wygląda jeszcze lepiej! :) Świetny pomysl, muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmm pycha :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować ten przepis polecam i zapraszam do siebie :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To wygląda tak uroczo i klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post!
    Uwielbiam herbatę w każdej postaci więc ta na pewno też mi przypadnie do gustu:)
    zapraszam do siebie https://nataliasasin2001.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie lubię takich herbat. Ani żadnych innych napoi o smaku świąt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W zimę u mnie w domu nie obejdzie się be, herbaty..nawet jak każdy jest zdrowy na kola ci i śniadanie herbata obowiązkowa.I to nie jest tak że ktoś komuś karze tylko z własnej woli :) taki zwyczaj!
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam herbatę. Nie ma nic smaczniejszego na świecie niż herbatka we wszystkich rodzajach. Fajny pomysł, chętnie wykorzystam chociażby po to by zrobić klimatyczne zdjęcie na instagrama.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. idealna herbata na długie, zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jutro wypróbuję, chodź nie lubię goździków. I fajna nazwa serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno wypróbuję. Jest wszystko to co uwielbiam. Kocham goździki, cynamon i jeszcze pomarańcze ♥
    Obserwuję, spodobał mi się Twój blog :*
    Pozdrawiam.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno wypróbuję ten przepis, uwielbiam herbaty w każdej postaci :) i te w zwykłych torebkach i liściaste do parzenia :) przepis genialny, herbata w świątecznym klimacie :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham pomarancze w polaczeniu z gozdzikami, idealny duet na swieta

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja piję albo zwykłą herbatę albo kawę waniliową, ale mam ochotę na coś nowego, a herbata na zimę to świetna rzecz :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie 'zimowe' herbaty!
    Bardzo fajny przepis :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja poproszę taką herbatkę mniam mniam. Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bardzo często piję tego typu herbatę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Po lekturze tego wpisu nabrałam wielkiej ochoty na taką herbatkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. super przepis :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. These would make such a great present! Super cute, thanks for sharing xxx They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!