9 października 2016

fall in love with fall

Jesień to zdecydowanie jedna z moich ulubionych pór roku. Kocham ciepłe sweterki, spacerowanie w lesie między liściami spadającymi z drzew, jesienne playlisty, gorące herbaty popijane podczas siedzenia pod kocem, deszcz za oknem, ciemne kolory ubrań, szare niebo, zimny wiatr. Każdy chyba przyzna, że jesień ma swój klimat, który może nie odpowiada każdemu, ale mi jak najbardziej pasuje. Zawsze czuję, że to jakby pora roku dla mnie, no może poza wilgocią, która dopada moje włosy zaraz po wyjściu z domu i robi się z nich jeden wielki puch oraz poza szkołą, której niestety nie da się uniknąć. Nie powiedziałabym, że nauki mam mało, wręcz odwrótnie, ale ostatnio brakuję mi pisania tutaj. Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad powrotem, ale trochę się obawiałam i miałam na głowie dużo innych spraw. Nie wiem jak wasze, ale moje tygodnie lecą na zasadzie ''byle do piątku'', a w weekendy i tak trzeba poświęcić czas nauce. Nie będę tuaj nikogo oszukiwać, nie lubię szkoły pod żadnym względem, nie mogę odnaleźć w niej plusów, no cóź, może to trochę zasługa otoczenia ale nic nie poradzę. Męczą mnie już te monotonne dni, a po głowie chodzi mi tyle myśli, że chyba będę zmuszona w najbliższym czasie was nimi zasypać, naprawdę, mam ochotę rozwinąć się na tyle tematów haha. Dobra, ja idę delektować się jesienną aurą z kubkiem mojej ulubionej herbaty z cytryną i oczywiście książką z biologi..

Może jest tu ktoś kogo jesień jest też jedną z ulubionych pór roku? 

6 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja i zdjęcia <3

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie, że właśnie mimo tej monotonii masz ochotę, aby tu do nas pisać:)
    Uwielbiam jesień! Piękne zdjęcia :)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię jesień za to, że ma takie kolory i można spędzać wieczory w kocyku i ciepłym napojem... Też nie lubię szkoły. Oprócz znajomych nie widzę w niej NIC pozytywnego :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też żyję zasadą "byle do piątku", to już chyba taki zwyczaj haha
    ja lubię jesień, jednak nie czuję się na nią gotowa :/ mogłoby chociaż nie padać i być cieplej..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie przepadam za jesienią ;/

    będzie, miło jak odwiedzisz i zostawisz coś po sobie>>> mvrysiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!