1 lipca 2016

Summer time☀

Nie było mnie tutaj tyle czasu (za co baardzo was przepraszam!), że zdążyły zacząć się tak długo wyczekiwane wakacje. Ten rok szkolny mimo wielu zmian i dziejących się w nim rzeczy minął mi w mngnieniu oka. Nareszcie trochę czasu wolnego, zaczeły się wyjazdy nad jezioro, spędzanie mnóstwa czasu ze znajomymi i nie przejmowanie się tym, że rano zadzwoni budzik. Moim największym planem na tegoroczne lato jest nie zmarnowanie ani jednego dnia, jak na razie mi się to udaję. Mam nadzieję, że wasze wakacje (dobra, ile razy użyłam tego słowa w tym poście?) zaczęliście równie dobrze jak ja. Co do pojawiania się postów nie mam pojęcia jak to będzie, wszystko zależy od tego czy będę miała trochę czasu, ale postaram się go znaleźć więcej niż zwykle bo bardzo brakowało mi pisania tutaj. Nie pozostało mi nic jak życzyć wam wspaniale spędzonych 2 miesięcy. Miłych wakacji!
Jakie są wasze plany na wakacje?

12 komentarzy:

  1. Fajny wakacyjny post zdjęcia również mi się podobają.
    Ja cieszę się każdą chwilą wakacji , ponieważ ten czas tak szybko leci ...
    Kochana zapraszam cię serdecznie do mnie na nowy post. :)
    http://nicole-500.blogspot.com/2016/06/zamowienie-z-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  2. moje plany hmmm nie mam jeszcze dokladnych planów jedyne co wiem co będę robić to wyjeżdżam z przyjaciółkami nad jezioro :-)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę udanych wakacji :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja za kilka dni wyjeżdżam do Włoch, potem chyba pójdę jeszcze na jeden tydzień na wolontariat i reszta się zobaczy :)
    jak na razie te kilka dni też upłynęło mi dobrze
    udanych wakacji!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja praktycznie nie mam zadnych, spontan:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piękne zdjęcia! Klimatyczne;) Jak na razie nie mam większych planów oprócz wyjazdu do Polski za trzy tygodnie :D

    Zapraszam do mnie :) [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!*,* ja jade nad morze;) udanych wakacji xx
    Pozdrawiam, jestem-folta.blosgpot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ze wrocilas , slowo wakacje jest tak pelne pozytywnej energii !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Post dość wartościowy i krótko opisuje plany, jakie każdy powinien mieć na całe życie, nie tylko na wakacje. Nie zmarnować ani jednego dnia. Ładnie opisane, nie przepraszaj za czas pomiędzy postami. No i oczywiście śliczne zdjęcia, mają swój urok, a twój strój-cudowny.
    http://specyfika-mojej-osoby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Również Ci życzę udanych wakacji. Śliczne zdjęcia.
    Moje wakacje jak narazie to tylko łóżko.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawzajem :P

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!