18 lutego 2016

Nic nie widze

Jestem ślepa, ślepa na cudze nieszczęście. Nie obchodzą mnie inni, ogólnie dbam tylko o siebie i jedyne czym się interesuje to własne ja, moja opinia, wygląd i to żebym była szczęśliwa.
A tak serio- Czasem warto zastanowić się czy robiąc coś na korzyść siebie nie krzywdzimy nikogo w naszym otoczeniu. Niestety, często dzieję się tak, że wiele z nas myśli tylko o sobie wcale nie biorąc pod uwagę, że możemy przez to działać na niekorzyść innych. Szczęście to jedna z najlepszych rzeczy które spotykają nas w życiu, mimo to ''wchodzi tymi samymi drzwiami co nieszczęście''. Nie warto odbierać komuś tego na czym też nam zależy. Na myśli nie mam sytuacji kiedy zabieramy całe naszą radość oddając ją komuś. Trzeba umieć określić granicę. Bardzo łatwo zniszczyć coś przez bardzo mały gest dlatego też robiąc coś na czym my wychodzimy dobrze wcześniej warto zastanowić się czy przez to nie sprawimy przykrości komuś innemu.
A Ty, jesteś ślepy na cudze nieszczęście? 

10 komentarzy:

  1. nie mozemy byc egooistami.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, przekaz krótki i konkretny. :)
    Niby nie można być egoistą ale z kolei ciągle patrzenie na innych też dobrze na nas nie wpływa. Trzeba pamiętać ze jednak najważniejsi jesteśmy my bo to nasze życie ale jednocześnie starać się być dobrym dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, dobrze to ujęłaś. Powinniśmy myśleć również o innych, a nie jedynie o swoim szczęściu!
    Bydgoszcz widzę :D

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. słodko wyglądasz w tych warkoczach .
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, ładnie wyglądasz :) Zawsze staram się patrzeć na to czy robiąc/mówiąc coś, nie zrobię komuś krzywdy

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zazwyczaj staram się odnajdywać szczęście w każdym dniu, ale czasem bywa tak, że zapominam wtedy o szczęściu innych. Chociaż myślę też, że bycie i dawanie innym powodu do uśmiechu też sprawia, że sami czujemy się lepiej :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wolno odbierać innym szczęścia, racja. Masz boską plecionkę :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. haha z tym szczęściem tylko dla siebie to naprawdę trafiłaś w samo sedno, czasem mam już dość słuchania zdrowych w pełni normalnych rodzinach osób które za bardzo się nad sobą użalają bo chłopak nie odpisał w ciągu 2 godz..


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! Ah ile ja znam takich ślepych ludzi, którzy widzą tylko czubek swojego nosa.. c:

    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!