15 stycznia 2016

winter holidays

Witam was już w pełni szczęśliwa, gdyż właśnie dzisiaj rozpoczęły się moje tak dłuugo wyczekiwane ferie. W tym roku zmieniło się moje nastawienie i stwierdziłam, że będąc jednymi z pierwszych terminów ferii nie jest takie złe, pomijając to, że później cały luty przesiedzimy w szkole. Moje plany na tegoroczne wolne? W pierwszym tygodniu, wybieram się jak co roku na zimowisko, resztę czasu chciałabym przede wszystkim przeznaczyć na wypoczynek, bo na tym najbardziej mi zależy. Szkoła potrafi czasem nieźle wykończyć, jednak aktualnie odstawiam ją na drugi plan i cieszę się tymi dwoma tygodniami, których w żadnym stopniu nie chcę zmarnować, Wszystkim co zaczęli ferie, życzę udanych, a tym którzy jeszcze cierpliwie wyczekują - powodzenia i bez zamartwiania się - jak my wrócimy do szkoły, przyjdzie wasza kolej na wylegiwanie się w łóżku i wyłączenie budzika!
A Wy, kiedy macie ferie i jakie są wasze plany?

23 komentarze:

  1. Moje ferie też zaczynają się dzisiaj. Co do planow, to raczej ich nie mam, po prostu chciałabym dobrze wykorzystać te dwa tygodnie. Mam nadzieję, że będziesz mieć udane ferie! :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ferii. Ja mam jeszcze 2 tygodnie (maskary) nauki :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubelskie niestety ma jako ostatnie :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, planów nie mam, aczkolwiek jakieś spotkania przyjaciółmi, coś takiego. Ferie zaczynają mi się 1 lutego, ale jeszcze dwa tygodnie, to nie aż tak długo. Miłego wypoczynku!
    withpen-throughlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ferie od 1 lutego i szczerze mówiąc - przesiedzę całe w domu.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia ;)
    Jednak moje serce skradło zdjęcei nr 4 ;***
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się zaczęły ferie! Planów mam bardzo dużo, jeśli coś uda mi się zrealizować na pewno napisze o tym na blogu!
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, nowy post!~

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zacząłem ferie. Planów jeszcze nie mam, ale też nie mam zamiaru całych dwóch tygodni siedzieć w domu.
    Zapraszam do siebie http://sebastiankolasa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje ferie zaczynają się dopiero w połowie lutego. W sumie nie jestem zła zła tego powodu Ale też już bym chciała się wylegiwac! ! :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam dopiero ferie od 1lutego :o

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na ferie musze poczekać jeszcze tydzień :/

    http://alwaysonlineblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesz się feriami, świetne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ferie jako ostatni, ale nie narzekam! :D
    Udanego wypoczynku, obyś spędziła ten czas tak, jak sobie zaplanowałaś xx

    By the way - piękne zdjęcia ;>
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. no to życzę miłych ferii!
    cudowne włosy *.*
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sesja zdjęciowa. I zakochałam się w Twoim szaliku.
    Ferie? Chciałabym je mieć... niestety wtedy trwa SESJA, więc nici z odpoczynku.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi właśnie zaczęły się ferie ;) Niestety nie mam planów oprócz ćwiczeń na instrumencie!

    ophexia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi już tydzien ferii minął :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi właśnie się zaczął drugi tydzień ferii ;)!
    Fajne zdjęcia // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje plany to wychodzenie z przyjaciółmi i ogarnięcie tego wszystkiego :3 Mi właśnie zaczął się drugi tydzień ferii :)
    Zapraszam do mnie: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie podejście! Nie ma co marnować czasu :)
    www.onlydreams.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!