1 stycznia 2016

hello new year

Witam was już w nowym roku, jak zawsze z lekkim opóźnieniem, ale mam nadzieję, że ten rok zaczęliście świetnym Sylwestrem, a postanowienia noworoczne powoli zaczęliście realizować. Jak już wspominałam nie raz, w składaniu życzeń jestem słaba, więc najzwyczajniej życzę Wam, żeby 2016 okazał się tym najlepszym rokiem, żebyście spełnili wszystkie swoje marzenia i dopełnili ten rok tym czego zabrakło w poprzednim. Niby to tylko data, jednak Nowy rok (który raz już używam w tym poście słowa ''rok'' haha?) to taki jakby czysty rozdział i mam nadzieję, że nikt z was go nie zmarnuję! 

+Przepraszam za taka jakoś zdjęć jednak nie było zbytnio czasu na robienie jakiś profesjonalnych sesji haha

tshirt-click || bag-click

Jeszcze raz, szczęśliwego Nowego Roku!

16 komentarzy:

  1. Tobie rowniez!:*:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również Ci tego wszystkiego życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego rokuuuu! ;)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia. udanego 2016 ;)
    dla mnie 2016 to też nowy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że ten rok będzie dla ciebie udany :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia,pomimo słabej jakości :) Szczęśliwego Nowego Roku :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :)
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Więcej informacji : KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tobie również, wszystkiego co najlepsze w 2016 roku!

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torebka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!