19 grudnia 2015

WINTER/CHRISTMAS MUST HAVE'15 #4CwO

Choinka - Kocham choinkę za jej ubieranie, wygląd i przede wszystkim.. zapach! Nie wiem jak u was, ale u mnie w domu zawsze gości żywa choinka, która po prostu jest chyba każdego czymś co w Święta musi się u niego znaleźć.
 ||spodnie - klik||

Lampki - Dodają nastroju i... po prostu są :) Kto wyobraża sobie choinkę bez lampek?

Słodycze - Kto wyobraża sobie Święta bez słodyczy, pierniczków i kalendarzu adwentowego? Niby dla młodszych, ale wyciągnie codziennie po jednej czekoladce nadal cieszy tak samo!

Herbata - każdy chyba przyzna mi racje, że ciepła herbata i kawa to jedne z rzeczy, które sprawiają największą radość właśnie w okresie zimowym!

Świąteczne zapachy - Niezależnie czy to kosmetyki, świeczki, woski czy coś innego, zapachy świąteczne są tymi, na które czekam cały rok.

Świąteczne ozdoby - Uwielbiam, zwłaszcza podczas wieczornego spacerowania po mieście oglądać lampki, choinki i wszystkie inne ozdoby tego typu.


Ciepły koc i piżamka - Chyba nie tylko ja uwielbiam wieczorem posiedzieć pod kocem, mając na sobie typowo obciachową świąteczną piżamkę.

Świąteczna playlista - Nic bardziej nie wprawia w świąteczny klimat niż piosenki! Nie wiem jak wy, ale ja przez nie poczułam całą magie świąt już w wakacje haha

A co jest waszym świątecznym/zimowym must have?

14 komentarzy:

  1. wszystko co zwiazane ze swietami jest sliczne, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje must have na święta wygląda identycznie, nie mogłabym przeżyć bez światełek, choinki czy przywodzącego na myśl święta zapachu cynamonu i świerku.

    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żywa choinka i zapach który przypomina nam o tym pięknym święcie, to dla mnie podstawa :) obserwuję;) http://karo-kleczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie identycznie jak u ciebie, tylko zamieniłabym herbatę na gorącą czekoladę ♥ To zdecydowanie mój must have!
    Cudowne zdjęcia ♥

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ciepły sweter i herbata! ♥
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    Skomentujesz? Będzie mi bardzo miło :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/12/czy-wszyscy-ludzie-moga-byc-szczesliwi.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ustrojone <3
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie punkty pasują do mnie idealnie <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię kawę ze Starbucks'a i jakąś dobrą książkę to najlepszy zestaw na zimowe wieczory :)
    No i jakaś świąteczna playlista i bomba ! ;D



    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham choinkę, lampki ozdabiające ścianę mojego pokoju, świąteczne kawałki moich ulubionych wykonawców i wszystko inne, co kojarzy mi się z cudowną atmosferą tych świąt!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam już 3 zestawy lampek w pokoju+niedługo ubiorę choinkę do tego :D
    u mnie niestety jest sztuczna :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zimowym must have`m jest na pewno muzyka i koc ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuda. Masz świetne spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post, zgadzam się ze wszystkim!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jaka śliczna piżamka!
    Mam te same must-haves :D


    Wesołych świąt! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!