4 grudnia 2015

Nutellowa gorąca czekolada! #2CwO


Na sam początek serii chciałam wam zaproponować coś na coraz zimniejsze wieczory. Każdy wieczór staje się lepszy kiedy siedząc pod kocem mamy przy sobie herbatę czy gorącą czekoladę. Dobrze wiem, że nie każdy lubi kombinować w kuchni, niektórym po prostu to nie wychodzi, a innym brakuje czasu, dlatego mam dla was banalnie prosty, szybki i przepyszny przepis na nutellową gorącą czekoladę!
Czego potrzebujemy?
- kilka łyżek Nutelli
- mleko
- łyżeczka kakao 
 Jak przygotować?
Żeby przygotować nasz napój należy włożyć i wlać do garnka wszystkie wymienione wyżej składniki oraz zagotować. Oczywiście na sam koniec udekorować według uznania, a kto lubi - posypać cynamonem, żeby poczuć nutkę świąt. Smacznego! :)

20 komentarzy:

  1. Fajny pomysl �� pierwsza hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto i mega smacznie, tak najlepiej na zimne dni :)

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne i pyszne ;D koniecznie muszę wypróbować jeszcze nigdy nie robiłam takich pyszności :)

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spróbować!
    Zapraszam do Mnie zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam! Wygląda przepysznie, uwielbiam kakao, ale niestety nie mogę pić za dużo mleka, więc rzadko kiedy mogę pozwolić sobie na takie pyszności :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak to się pysznie prezentuje! A smakuje pewnie milion razy lepiej! Uwielbiam nutelle, a taki napój z nią to cudo aww

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm, ale pyszności :D
    http://kamila-mackowiak.blogspot.com/2015/12/oczy-serce.html

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno wypróbuję tylko kupię Nutelle haha :D

    KLIK MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda przepysznie *-*
    Trzeba dziś wypróbować, hehe ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://anitaaabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam! ale smaka narobiłaś <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pycha, musze zrobic!<3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam mniam! Idealna na wieczór z moim ulubionym serialem :)
    POZDRAWIAM MAGDA PE (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, gdyby to nie było słodkie, bo nie mogę XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepysznie to wygląda,kiedyś z pewnością spróbuję to zrobić!

    Obserwujemy? Byłoby mi bardzo miło. :)
    Masz śliczny wygląd bloga!
    Zapraszam, keepgoiing.blogspot.com-kliknij:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!