24 grudnia 2015

Merry Xmas!

Odkąd pamiętam Święta i cały grudzień były moim ulubionym okresem wciągu całego roku. Uwielbiam moment, kiedy za oknem robi się biało (czego niestety w tym roku nie można było zobaczyć haha), a cała rodzina zasiada do stołu, na którym widnieją same pyszności. Co prawda, niektórzy Świąt nienawidzą za tą ''sztuczną atmosferę'' i sztucznie mówione ''wzajemnie''. Mimo to, możemy postarać się dać od siebie trochę radości i uwierzyć, że w całym tym świątecznym klimacie nie ma fałszywych uśmiechów tylko takie, które po prostu czekały długo żeby się pojawić u kogoś na twarzy. Mam nadzieję, że tegoroczne Święta spędzicie w gronie rodziny, przytulnie i przede wszystkim radośnie, w składaniu życzeń jestem kiepska, więc po prostu Wesołych Świąt!


+ Zapraszam wszystkich na mojego instagrama
---> degosia <---

9 komentarzy:

  1. również wesołych Świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wesołych świąt!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. takze wesolych!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie te święta są jednymi z gorszych, ale mimo to, zawsze atmosferę świąt bardzo lubiłam:)
    Cieszę się, że ty spędzasz ten czas dobrze:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to ja nigdy nie potrafiłam składać życzeń hahah
    Piękne zdjęcia!

    Wesołych świąt xx
    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, wesołych! ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych,spóźnionych świat ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!