13 grudnia 2015

CHRISTMAS GIFT IDEAS'15 #3CwO

Hej!
Dzisiejszym postem was nie zaskoczę, gdyż chyba corocznie pojawia się nie tylko tutaj na blogu. Święta tuż tuż, a możliwe, że niektórzy z was nie posiadają jeszcze prezentu dla swoich bliskich. Dlatego też przychodzę do was dzisiaj z maleńką pomocą i pomysłami czym możecie ich obdarować. Może moje pomysły nie są zbyt ambitne,ale mam nadzieję że się wam przydadzą! Sama przyznam, że często sama mam problem co kupić, jednak w tym roku poradziłam sobie z tym bezproblemowo i z dumą mogę powiedzieć, że dla każdego prezent czeka tylko na zapakowanie! :)
♥Kosmetyki ♥Zegarek ♥Case na telefon ♥Biżuteria ♥Ciepłe skarpetki ♥Kubek ♥Torebka,ciuchy ♥Świeczka ♥Perfumy ♥Karta podarunkowa ♥Piżamka, szlafrok

♥Płyta ulubionego zespołu ♥Kosmetyki ♥Buty ♥Kubek ♥Ipod ♥Notatnik,Planner 
♥Karta podarunkowa ♥Zegarek ♥Ciuchy

A jakie są wasze pomysły na prezenty?

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pomysły...tylko istnieje jeden problem...skąd brac na to pieniądze? xD

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju! Tyle wspaniałych pomysłów! U mnie prezent to zawsze duży kłopot-nigdy nie mam na nie pomysłu! Dlatego te notki są zawsze mega przydatne:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  3. Dosc proste rozwiazania;)) bardzo fajne!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pomysły :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne pomysły :) Ale wchodzi jeszcze książka :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię te posty, zawsze pomogą wybrać coś sensownego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. BodyBoomm jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam już wiele takich postów i niestety nadal nie znalazłam niczego odpowiedniego na prezent dla taty... Muszę się wybrać na zakupy i poszperać między półkami
    Fajny post :)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!