27 grudnia 2015

2015 memories

Aż sama boję się podsumować ten rok, naprawdę nie umiem stwierdzić czy był on z tych najlepszych czy najgorszych, powiem tylko, że działo się bardzo duuużo rzeczy. Oczywiście bez wielu momentów by się obyło, było ciężko, mimo to udało mi się uzbierać mnóstwo wspaniałych wspomnień. Poznałam mnóstwo osób, a wszelkie wyjazdy dawały mi tylko ogromne powody do szczęścia. Rok 2015 przyniósł mi wiele doświadczeń i z pewnością zapamiętam go na długo-tego jestem pewna. Jak co roku postanowiłam przygotować małe podsumowanie z tych lepszych chwil, bo chyba na nich wolałabym się skupić.


Wyjazdy
Tegoroczne wakacje i nie tylko wiązały się z dużą liczbą wyjazdów. Uwielbiam poznawać nowe miejsca, ale też odwiedzać te do których jestem już przywiązana (czyt. coroczny ''działking'' z przyjaciółką), wyjazd w góry dał mi możliwość nauczenia się jazdy na nartach, co uwierzcie nie było łatwe na samym początku kiedy za pierwszym zjazdem zerwałam całe ogrodzenie na stoku haha, kolonie dały mi możliwość poznania wielu osób, a Grecja odpoczynku jak i napatrzenia się na mnóstwo pięknych widoków, które nie są oglądane przeze mnie codziennie.

Nowa szkoła
 Tegoroczne zakończenie roku szkolnego wiązało się z dużymi zmianami dla mnie. Moja była klasa była tak zgrana, że bardzo trudno było się pożegnać. Szóstą klasę zakończyłam z dobrym wynikiem oraz dostałam się do gimnazjum tam gdzie chciałam. Koniec to nowy początek. Poznałam naprawdę wielu wspaniałych ludzi, a w mojej klasie znalazłam dwie osóbki, bez których nie wyobrażam sobie teraz ani jednego dnia w szkole i nie tylko, poznałyśmy się już w wakacje, a z dnia na dzień poznajemy się jeszcze bardziej(buśka Olki). Nie mówię, że poznałam tylko je, jest jeszcze wiele osób o których mogłabym pisać naprawdę sporo(pozdrawiam Amelcie), ale dziewczynom należało się szczególne wyróżnienie haha!

Blog 
Sama przyznam w tym roku z blogiem bywało różnie, starałam się bardzo jednak często brakowało mi chęci i czasu o czym wspominałam nie jeden raz, mimo to wciąż chociaż w małym stopniu próbuję się rozwijać i iść do przodu, bo o to chodzi, prawda?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tegoroczne podsumowanie jest bardzo ogólne, nawet nie wiecie jak bardzo. Mogłabym rozpisać się o każdym wydarzeniu, każdej znajomości, każdym wyjściu itd. ale nie chce was przynudzać i wolałabym większość rzeczy zostawić dla siebie, po prostu najważniejsze dla mnie są wspomnienia, które ja mam i nie wszystkim zawsze jest chęć się dzielić, mam nadzieję, że zrozumiecie :) Na sklejce zdjęć (która jest naprawdę z maluusiej ilości wszystkich fotek) możecie zobaczyć niektóre ze zdarzeń, więc chyba nie ma potrzeby opisywania wszystkiego haha. Mam nadzieję, że w tym roku odnieśliście mnóstwo sukcesów i zdążyliście nabrać naprawdę mnóstwo przyjemnych wspomnień!

Wymieńcie w komentarzu przynajmniej jedno wspomnienie z tego roku!

21 komentarzy:

  1. W tym roku udało mi się zrealizować prawie wszystkie postanowienia :) Więcej o tym u mnie na blogu :)

    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój rok zakończył się bardzoooo podobnie ;) Dostałam się do wymarzonego gimnazjum, poznałam nowych przyjaciół, zaczęłam grać na saksofonie, zaczęłam stawiać baardzo małe, ale dla mnie znaczące kroki ku karierze - telewizja i radio, oraz zaczęłam trenować nowy sport - koszykówkę.
    Rok 2015 był naprawdę dobrym rokiem <3

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na najnowszy post
    http://mybrightcover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo działo się u ciebie w tym roku, u mnie także. Chyba najlepszym wspomnieniem tego roku będą dla mnie sesje zdjęciowe, w których uczestniczyłam :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tez sie duzo dzialo :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś bardzo Ciekawy rok! U mnie też dużo się działo, nie sposób wybrać jedno wspomnienie ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie posty !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie podsumowania! Mnie też było się cieżko rozstać ze swoją klasą. Wszystkiego dobrego! :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba najlepiej wspominam wakacje, chociaż nie były takie jakie bym chciała do końcas, natomiast i tak były bardzo fajne :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem, Twój rok był super :* Też musiałam w tym roku rozstać się z moją klasą i niestety pójść do gimnazjum, do którego nie chciałam trafić, ale takie życie :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post. No cóż mówić, ten rok dla mnie był pełen zmian

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wspomnienia! Ja poznałam w tym roku dużo nowych osób. :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo fajnych wspomnień masz z tego roku. :D

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że miło wspominasz ten rok, bardzo lubię gdy nadchodzi coś nowego, fajny okres w roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia <3 Przypadkiem oglądając blogi znalazłam Ciebie powiem Ci, że jest świetny i na pewno będę tutaj zaglądać ;) Mój rok niestety nie był zbyt dobry ale trzeba wierzyć, ż kolejny będzie lepszy ;)

    Zapraszam Serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie napisany post, aż chce się czytać. Do tego świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli tak daj znać u mnie ;)
    Pozdrawiam!
    stasiakmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjazdy to najlepsze chwile w życiu. Super podsumowanie ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyjazdy są najlepsze, najwięcej chwil do zapamiętania :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne podsumowanie! Życzę szczęśliwego Nowego Roku.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie trzema najlepszymi wydarzeniami były ferie, obóz harcerski i rekolekcje :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!