1 grudnia 2015

#1CwO Otwarcie świątecznej serii 2015!

Hej!
No to mamy już grudzień, a oznacza to otworzenie mojej corocznej, świątecznej serii na blogu! Mianowicie #CwO - Christmas with Olivee, mam nadzieję że cała akcja wam się spodoba i już dzisiaj zaobserwujecie bloga żeby być na bieżąco. W moich planach są regularne posty, co 3/4 dni, ale czy się uda to już tylko zależy ode mnie i mojej beznadziejnej organizacji..
 Co będzie można znaleźć na blogu?
Podczas trwania #CwO na moim blogu powinno pojawić się jakieś diy, ciy, pomysły na prezenty i wiele innych! Więcej będziecie dowiadywać się na bieżąco :)
Innych rzeczy będę nie zdradzać, ale powiem, że zawsze cieszę się na grudzień niezmiernie, kiedy po wakacjach wraca się do szkoły moją jedyną myślą jest to, że kilka miesięcy i święta. Cała ta atmosfera, strojenie pokoju i wszystko po prostu wprawia mnie w tak dobry nastrój, że nie macie pojęcia, a że w grudniu jestem nadzwyczaj pozytywną osobą chcę to przekazać też wam!


+Na koniec przygotowałam mały kolaż, na który kiedy patrze od razu przywołuje mi myśl o świętach.

22 komentarze:

  1. Świetny pomysł, oryginalny! Sama chciałabym taki mieć, ale nie będę kopiować! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiele osób tak robi, jak chcesz to rób i daj mi znać, z chęcią poczytam! :D

      Usuń
  2. Podasz tumblr?

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze cudowny wygląd bloga !
    po drugie super post
    a po trzecie śliczne zdjęcia i ten kolaz ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. łoo w niedzielę już mikołajki. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł też chciałam tak zrobić na moim blogu ale jeszcze nie wiem i oczywiście czy nie masz nic przeciw za tym

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł ! Z chęcią będę czytać :)
    już wszędzie czuć i widać świąteczny klimat ^^

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę super pomysł z tą serią. Będzie można razem przygotować się do świąt :)
    Pozdrawiam http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł! :)

    juliapopanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już czekam na początek takich postów :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na świąteczne wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dasz linka do tumblr :) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, postaram się wpadać co te kilka dni by być na bierząco. Też prowadzę taką akcję świąteczną, będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz do mnie w wolnym czasie (posty pojawiają się codziennie) :)

    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super czekam na posty. Też kocham tą atmosferę jest taka magiczna :) +Bardzo podoba mi się wygląd bloga ;)

    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł i przepiękny kolaż. Również uwielbiam święta, to prawdziwie magiczny czas. :)
    Pozdrawiam, http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ja też zaczęłam coś w tym stylu :) Będę czekać ;) Najbardziej ciekawią mnie ciy, uwielbiam gotować :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie serie świąteczne, sama też taką rozpoczynam!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam grudzień na blogach i na youtube :D sama mam zamiar zrobić taką serię :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!