14 listopada 2015

autumn news

Hej!
Co prawda jesień niedługo się kończy, ale postanowiłam przygotować dla was post z jesiennymi nowościami i małym przeglądem sklepów internetowych. Sama uwielbiam ciuchy w kolorach typu czarny, bordowy, szary itd, więc jednym z powodów za które kocham jesień jest właśnie to, że tego typu ciuchy pasują do tej pory roku haha. + dziękuję Olci i Tynie, które posłużyły mi jako modelki do dzisiejszych zdjęć!
sweterek - klik || szal - klik

+ Na sam koniec mały mix zdjęć z ostatnich dni :)

Podobają wam się rzeczy?

11 komentarzy:

  1. Czarny, bordowy i szary to zdecydowanie moje ulubione kolory na tę porę roku. Uwielbiam jesień, ale jak weszłam ostatnio do sklepu i zobaczyłam te wszystkie świąteczne dobroci, bombki, choinki to tak nagle zachciało mi się świąt

    http://pisany-z-pasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten biały sweterek jest śliczny <3 poklikałam we wszystkie linki! odwdzięczysz się tym samym u mnie? :)
    super mix zdjęć. :3
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny mix na koncu :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny post
    bardzo lekko się czyta twoje posty i to jest mega fajne
    nie moge się doczekać nowej notki
    prześliczne zdjęcia ! ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biały sweterek jest rewelacyjny :-) Dziewczyny świetnie wyglądają. Gratulacje dla Oli, Oli i Fotografki :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne zdjęcia, dziewczyny też są śliczne! Miłego dnia i zapraszam do siebie anu-anke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!