17 listopada 2015

25 dziwnych faktów o mnie

Hej!
Nie chciałam żeby na blogu tak strasznie wiało nudą, więc stwierdziłam, że zrobię coś innego niż marudzenie na mój brak czasu i organizacji. Postanowiłam napisać 25 nieco dziwnych faktów o mnie i wiedzcie, że wcale łatwo mi pisać tego posta nie było, bo opisywanie siebie to jedna z rzeczy, których po prostu robić nie umiem. Mam nadzieję, że większość z was zgadza się z przynajmniej jednym z tutaj wymienionych i może zdecydowanie powiedzieć ''mam tak samo''. Co prawda robiłam coś podobnego już kiedyś, ale nie zaszkodzi żebyście poznali mnie jeszcze lepiej, może z trochę innej strony haha.

 Nienawidzę kiedy nie mam z kimś tematów do rozmowy..

♥ Uwielbiam spędzać całe dnie ze znajomymi

♥ Rzeczy na które najbardziej czekam podczas całego roku to wakacje i święta

♥ Gdziekolwiek nie wyjdę robię masę zdjęć, żeby mieć później co dodawać na instagrama i snapa haha

 Mam ochotę przespać wszystkie dni i obudzić się w weekend.

♥ Cały czas gadam sama do siebie

♥ Kiedy spada mi jakaś rzecz automatycznie mówię ''ałć'' z myślą, że ją to bolało..

 Zawsze przed snem wymyślam sobie jakieś historie czy też planuje po kolei jutrzejszy dzień, a kiedy nie mogę nadal zasnąć patrzę się w okno

 Mogłabym się uczyć kilka godzin i być pewna przed sprawdzianem, że wszystko umiem i tak dostanę tą grupę gdzie akurat są zadania, o których kompletnie nie pamiętam...

 Prawie, że nikt nie umie mnie łaskotać, tylko nielicznym się udaję haha

 Zawsze jestem przekonana, że wszystko mam zorganizowane, ale jak już się za coś zabiorę to brakuję mi czasu


 Kocham poznawać nowych ludzi

 Nie lubię momentu kiedy opowiadam coś komuś i wydaję mi się to śmieszne, a ktoś patrzy się na mnie na idiotkę i zastanawia czemu się śmieje..

 Jak byłam młodsza często wkręcałam ludzi, że mieszkam w Paryżu czy też LA, a do Polski przyjechałam tylko odwiedzić rodzinę..

 Kiedyś podczas lekcji trzymając długopis w buzi.. pękł, jak możecie się domyślać skończyło się to całymi rękami oraz zębami w tuszu..:)

 Uwielbiam pomagać innym jednak nie zawsze mi to wychodzi

 Prawie codziennie słyszę, że jestem niska, ale co się dziwić kiedy zawsze jestem tą najmniejszą osobą w klasie czy gdziekolwiek indziej..

 Nie lubię malować paznokci, ale lubię jak są pomalowane

 Jestem raczej punktualną osobą i nie lubię kiedy ktoś się spóźnia przy czym nie odbiera telefonów, a ja muszę denerwować się, że coś się stało (w tym miejscu pozdrawiam Olcie, haha)

 Kocham, a za razem nienawidzę uczucia kiedy śmieję się tak bardzo, że nie jestem w stanie wydusić z siebie żadnego dźwięku..

♥ Idealny wieczór to taki z kubkiem gorącej herbaty, pachnącą świeczką i laptopem na łóżku

 Moją małą wakacyjną tradycją są wyjazdy na działking z Martyną oraz kolonie z Matyldą

♥ Zazwyczaj dzieję się tak, że moi znajomi mówią coś w nieodpowiednim miejscu,czasie i przy nieodpowiednich ludziach, a później ja muszę ich z tego ''ratować'' haha

♥ Kiedy siedzę sama w domu zawsze jest włączony telewizor mimo, że wcale go nie oglądam, a kiedy ktoś zapuka do drzwi, a ja na nikogo nie czekam automatycznie wszystko wyciszam i siedzę bezczynnie na łóżku, żeby ktoś pomyślał, że nikogo nie ma.

♥ Spośród tysiąca selfie dobre jest tylko jedno, lub jak częściej bywa - żadne

Ma ktoś tak samo jak ja?
Napiszcie przynajmniej 1 dziwny fakt o sobie w komentarzu!

18 komentarzy:

  1. nie sa to az takie dziwne fakty, bo wiele z nich jest dosc popularne, niemniej jednak ciekawe :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne fakty, haha :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest u mnie podobne, ale jak przeczytałam o tym telewizorze to pomyślałam "moja bliźniaczka!" :D Robię identycznie haha.
    nothinghappenswith.blogspot.com <--- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tum gadaniem do siebie to mnie uspokoiłaś- juz sie bałam, że tylko ja tak mam hahha


    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha ja też często gadam do siebie, ale czasami warto pogadać ze sobą, czyli z ekspertem prawda? ;)) Z tym długopisem uśmiałam się, choć Tobie pewnie wesoło nie było. ;) Prawie wszystko jest tak jak u mnie, z wyjątkiem tej przygody z długopisem. ;) Piękna narzuta, świetnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna i skromna dziewczyna zarazem
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam większość faktów podobnych, też gadam sama do siebie, nie lubię malować paznokci, ale lubię mieć pomalowane, uwielbiam spędzać całe dnie ze znajomymi, czekam na wakacje i święta i jeszcze weekend :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy bardzo dużo wspólnych cech haha

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hahah, wiele mamy identycznych cech! :) www.aggaof.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mamy wiele wspolnego ^^
    tez mam na imie Oliwia ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne fakty hah! :D

    http://jestemnatalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też cały rok czekam na święta i wakacje

    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Parę punktów jest podobnych do mnie, jak np. to że obie uwielbiamy święta i wakacje:) Chociaż myślę, że nie jesteśmy jedyne ahah!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy fakt- ja też tego nie lubię po prostu męczę się z takimi ludźmi ! Mamy coś wspólnego ze sobą haha :D
    Jeden dziwny fakt o mnie-hmm....( chwila myślenia....) chyba to, że jak idę i czuje na sobie czyjeś spojrzenie to mam wrażenie jak by mi się ciężej szło ;P haha
    Piękne zdjęcia do twarzy Ci w okularach :)
    obserwuje :*

    ♥KAPCIUSZEK♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne fakty, niektóre pasują do mnie :D
    http://treamicii.blogspot.com/2015/11/jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zazwyczaj miałam włączony telewizor w drugim pokoju, żeby nie czuć się samotnie kiedy byłam sama. XD

    ~ Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!