4 października 2015

next month

Ostatnio tyle się dzieje, że sama nawet nie wiem na co nie mam czasu, zbyt często zdarza się już tak, że brakuję mi go nawet na spanie i naukę. Pierwszy miesiąc w nowej szkole już za mną, jak na razie jestem zadowolona (mimo masy nauki), może klasa nie jest jak marzenie, ale dajmy jeszcze trochę czasu :) Omijając to, że mam tyle na głowie, czas leci tak strasznie szybko, że cały wrzesień minął mi w mgnieniu oka, a ja nadal tęsknie za wakacjami i wyczekuję kolejnych. Uwielbiam jesień i całe jej klimaty, ale z chęcią powróciłabym do słonecznej Grecji, na kolonie czy też po prostu do czasu wolnego, kiedy nie martwiłam się, że następnego dnia nie będę umieć czegoś na kartkówce czy też po prostu będę wyglądać jak zombie przez to jak mało spałam...
||bluzka - kilk||
Jak minął wam pierwszy miesiąc szkoły?
Wasz czas też tak szybko mija? 

16 komentarzy:

  1. mi też czas tak szybko leci:(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w zeszłym miesiącu miałam pełno wolnego i tak na prawdę od środy dopiero zaczynamy naukę. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz. Każdy by wrócił na wakacje ;)
    No z nauką jest ciężko :c

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam jesień. Piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne zdjęcia! <3

    http://casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój czas mija bardzo szybko, widze tylko poniedziałek,a pozniej tylko piątek, tak szybko mija.A co do nauki to jestem w 3 klasie wiec jest jej sporo.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudny kolor sweterka ♥
    Ja też nie mam czasu na nic, ostatnia klasa gimnazjum, wszyscy od 2 września codziennie trąbią o egzaminach, chcą zdążyć z przerobieniem materiału do połowy kwietnia, czyli egzanimów, do tego uczę 2 osoby angielskiego oraz chodzę na siłownie, sama jeżdżę 2 razy w tyg. na angielski, no i jeszcze kościół dorzuca swoje 3 grosze, co idzie za bierzmowaniem. Będzie ciężko, ale święta już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, bluzka bardzo mi się podoba )
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/10/051015-r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja! <3 Mi pierwszy miesiąc szkoły minął jako tako. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie wygladasz, bardzo mi sie podoba nappis na twojej koszulce
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wlasnie, czas leci szybko, a na wszystko trzeba go znalezc jakos:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi bardzo szybko minął wrzesień! :D

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna, jesienna stylizacja :)
    Mi też wrzesień minął bardzo szybciutko :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też niestety brakuje czasu ;__;
    Oby do świąt! :D
    Świetna stylizacja, super wyglądasz ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!