19 października 2015

need more time

Hejka!
Ostatnio do napisania jakiegokolwiek posta zabieram się długo, a to brak czasu, a to się nie chce, a to nie ma pomysłu czy też zdjęć. Zawsze jest jakaś wymówka, a tak naprawdę to ciągle coś się dzieje i wciąż brakuje czasu. Ostatnio kiedy chciałam udać się na zdjęcia, oczywiście pogoda musiała się zepsuć w takim stopniu, że nic z tego nie wyszło, dlatego też mam dla was taki mały mix z ostatnich dni, tygodni mojego jakże ''ciekawego życia''. Jeżeli macie jakieś pomysły na posty, które chcielibyście zobaczyć tutaj na blogu to śmiało napiszcie w komentarzu! Planuję zrobić post z odpowiedziami na wasze pytania, więc na nie też czekam, miłego tygodnia! :)
|bluza-kilk|
A jak tam u was?
Macie do mnie jakieś pytanie? Zostawcie je w komentarzu! :)

19 komentarzy:

  1. Chciałabym żeby dni przedłużyć o jeszcze jakies dwie godzinki wieczorem!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ten opisik przydało by się zmienić przecie juz hot13 <3 kocyk <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia:) U mnie wszystko ok, dużo nauki, ale pozytywne nastawienie góruje nad wszystkim:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja marzę o tym, aby weekend trwał 3 dni hhahha, bo w ciągu 2 się nie wyrabiam. :D

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chciałabym dłuższe wieczory a dni w szkole krótsze :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix zdjec :D Ta kawa z pierwszego zdjecia wyglada prze pysznie :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie są takie fajne drewniane ławy ze szpul od kabli? :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia. U mnie dobrze, ale jestem zawalona nauką :C
    moze zrób jakiś poradnik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. nam też brakuje czasu, ale ogólnie całkiem dobrze
    fajne zdjęcia :))
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zazwyczaj brakuje czasu bo nie umiem go wykorzystać

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy współpracujesz z jakimś firmami? Jeśli tak to z jakimi i jak rozpoczęła się ta przygoda :)
    jullifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA KONKURS, DO WYGRANIA 120$ NA ZAKUPY!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  13. U nas brakuje czasu na dosłownie wszystko, musimy wszytko lepiej organizować :)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog, ciekawy ;)
    Wpadnij so mnie, dopiero zaczynam😉😘🏃
    Pozdrawiammm
    tutajestinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Może ulubieńcy, może jakiś tag? Super zdjęcia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!