28 sierpnia 2015

Grecja-Rodos 2015!

Hejka! Niedawno wróciłam z ostatniego tegorocznego wakacyjnego wyjazdu. Jeżeli śledziliście mnie na blogu to dobrze wiecie, że wybrałam się do Grecji, a dokładniej na wyspę Rodos. Gdyby ktoś był ciekawy, byłam w miejscowości Faliraki. No cóż, to przejdźmy do rzeczy! 
Koło godziny 10:30 wszyscy mieli już zajęte swoje miejsca w samolocie, a więc - kilka słów informacyjnych na początek, nagle się rozpędzamy, nawet nie zdążyłam zauważyć, a już wznosiliśmy się do góry, a przyznam, że to był mój pierwszy lot samolotem i byłam zaczarowana widokami z okna. Po kilku godzinach wylądowaliśmy, na przywitanie przy lotnisku kilka palm i kaktusów, więc pierwsze co powiedziałam, to to, że już mi się tutaj podoba haha. Autobus zawiózł nas do naszego hotelu, kompletnie nie rozpakowana, przebrałam się w strój i poleciałam wskoczyć do basenu. 
Kolejne dni były raczej monotonne, rano śniadanie, kilkugodzinne wypoczywanie na plaży, powrót do hotelu, basen, kolacja i wieczorne wyjście do centrum miasta, gdzie oprócz przepysznych lodów, można było też spotkać ''fish spa'' i popatrzeć jak ludzie wierzą w to, że rybki magicznie oczyszczą ich stopy haha.

Jak przystało na Grecje, spotykanie masy kotów na ulicy było codziennością, więc jak to ja każdym po kolei się zachwycałam, a bez zrobienia zdjęcia tym mniej ruchliwym nie mogło się obyć.
Przedostatni dzień pobytu, a razem z Mamą dopiero postanowiłyśmy wybrać się do głównego miasta na wyspie - Rodos. Port i stare miasto robią naprawdę niezłe wrażenie, a z racji, że plaża tam jest kamienista to woda jeszcze ładniejsza, niestety były tak duże tłumy, że za długo nie dało się tam wytrzymać.
 + Łapcie mały mix zdjęć z mojego telefonu :) 

Spędzacie wakacje za granicą?
Byliście kiedyś w Grecji?

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Oliwia, musiałaś mieć fajne wakacje :) wszystko u Ciebie na fotkach wygląda przepięknie, ale czytałem też coś zupełnie innego o Grecji, a konkretnie o Salonikach... że są brzydkie i brudne. Czy to prawda? Tu masz źródło: http://merwinski.pl/saloniki-anatomia-brzydoty/

      Usuń
  2. Super tam miałaś! Ja nigdy nie byłam za granicą :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w Grecji kilka lat temu i jest tam pięknie. Lubię spędzać wakacje za granicą. TP odskocznia od szarej rzeczywistości :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłem w Grecji już dawno temu i jest tam pięknie! :)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Ja w tym roku nie bylem za granicą, ale w następnym jadę do Londynu :D

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/08/wroclove.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ale opalana jesteś, jeszcze nie byłam w Grecji, śliczne zdjęcia :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia !
    http://hyjsd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękne zdjęcia! Ja byłem rok temu w Chorwacji i też było super :)

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, cudowne zdjęcia! Mam nadzieję że kiedyś odwiedzę Rodos :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeju jaka opalenizna! Moja po Lloret juz zeszla haha xx
    Swietny blog, obserwuje i zostaje na dluzej :)
    Zapraszam do mnie!
    jestem-margo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Grecję. Byłam w niej w tym roku ;)
    Fajne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tam pięknie! Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam :)
    mondialeenblanc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Musiałaś się świetnie bawić :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno było super,zazdroszczę:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. koteckii <3 nigdy nie byłam w Grecji
    mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam w grecji :) I ładnie jestes opalona i ładne zdjęcia zrobiłaś :) I fajny MIX na końcu.

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. ale tam super <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam w tym samym miejscu, widoki są faktycznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz :D musiało być świetnie :*
    _______________________________
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjecia ! :) Ja jeszcze nie byłam w Grecji, mam nadzieje, że w przyszłym roku :-) Chętnie będę zagladac :)) Moze wspolna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. w Grecji są cudne kotki!
    nigdy tam nie byłam, ale chciałabym pojechać :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna zdjęcia! Ja również byłam na wakacjach w Grecji, w Tolo. :D
    http://photobyjustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!