30 lipca 2015

What's in my beach bag?

Hej!
Z racji tego, że przede mną jeszcze dwa wyjazdy, postanowiłam zrobić listę rzeczy, które potrzebuję i zawsze zabieram ze sobą na plażę! Jeżeli jesteście ciekawi, co kryję się w torbie wygrzewającej się na słońcu przygrzewającym plażę, zapraszam do czytania :)
Niby oczywiste, ale w końcu jeżeli mamy zamiar popływać to raczej strój i ręcznik są nam potrzebne. Gdyby ktoś był ciekawy - moja góra od stroju pochodzi z butiku, a co do dołu to sama nie wiem. 

Nie zawsze, ale zdarzy się i tak, że zabieram ze sobą matę, która jest wygodna jeżeli najdzie mnie ochota na opalanie. Przydatna, zwłaszcza w ciepłych krajach, gdzie bywają i plaże kamieniste, a raczej leżenie na tonie kamyków nie jest zbyt komfortowe,prawda? 

Opalanie często może być nudne, zwłaszcza jeżeli za nim nie przepadacie. Żeby umilić sobie czas wylegiwania się na słoneczku warto zabrać ze sobą jakąś dobrą książkę czy też telefon,tablet, mp3, cokolwiek - ważne żeby znalazła się na nim jakaś wakacyjna playlista z waszymi ulubionymi utworami! 

Musimy pamiętać o ochronie oczu, okulary przeciwsłoneczne idealnie nam w tym pomogą. Najlepiej zaopatrzyć się w takie z filtrem uv, moje niestety go nie posiadają, ale najważniejsze jest żeby była jakakolwiek ochrona przed słońćem. 

Body splash  - mgiełka do ciała idealnie sprawdzi się do odświerzenia, moja akurat ma niesamowity, melonowy zapach, który bardzo kojarzy mi się z wakacjami.
Żel antybakteryjny - Wiadomo, żadna plaża nie jest idealnie czysta. Żeby chronić się przed bakteriami warto wziąć ze sobą coś do oczyszczenia rąk.  
Gumki i szczotka do włosów - Nie wiem jak wasze włosy, ale przynajmniej moje - po wyjściu z wody strasznie się plączą, co jest bardzo uciążliwe, dlatego też ważne dla mnie jest to żeby mieć przy sobie właśnie te dwie rzeczy.
Krem z filtrem - Żeby nie spalić naszej skóry i uchronić ją przed szkodliwymi promieniami ważne jest żeby posmarować się kremem z filtrem. Lepiej spędzić trochę dłużej na opalaniu, niż mniej, a za to zamiast opalenizny być całym spalonym. 
Mały ''zestaw ratunkowy'' - Nie zawsze po wyjściu z wody nasza twarz wygląda tak samo jak przed wejściem haha, dlatego też często (lecz nie zawsze) mam przy sobie taki zestaw. Każdy powinien mieć swój indywidualny, ale jeżeli jesteście ciekawi - w moim znajduję się korektor i puder z firmy miss sporty oraz bezbarwna pomadka baby lips.

Ostatnią i chyba jedną z najważniejszych rzeczy jest woda czy jakiś napój. Zwłaszcza w upały powinniśmy dbać o nasze nawodnienie. Butelka wody powinna być naszym stałym towarzyszem na plaży! (wybaczcie, że na zdjęciu nie ma butelki wody, ale nie miałam takiej możliwości).

A wy, co zabieracie ze sobą na plażę?
Podajcie chociaż 3 rzeczy w komentarzu! 

32 komentarze:

  1. dobrą muzyka, strój oraz książkę! super post:)
    dzisiaj dodałam swój pierwszy i miło by było gdyby ktoś chciał go przeczytać i pozostawić coś po sobie,
    http://allgravity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zabieram ze sobą na plażę obowiązkowo okulary przeciwsłoneczne, dobrą książkę i strój kąpielowy. Śliczne zdjęcia! :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój, ręcznik, znajomi haha :D
    Fajny pomysł na post ;)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja musze mieć strój, ręcznik, gazety lub książkę, okulary :) http://powiazanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary koniecznie z filtrem UV. Zwykle mogą tylko zaszkodzić, bo źrenice rozszerzają się i wpada więcej promieni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, dzięki za porawienie :) Będę pamiętać.

      Usuń
  6. Ja na plażę zabieram tylko kostium, ręcznik i aparat/telefon ;)! Niestety w tym roku nie wyjeżdżam raczej nad morze.
    Dziękuję za miły komentarz!

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Obowiązkowo - kostium kąpielowy, krem z filtrem, okulary przeciwsłoneczne i ręcznik. Ewentualnie jakaś książka :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej na basen, w moim przypadku ofc
    ręcznik, mp3 i telefon, moja opalenizna jest już prawie wyrobiona!
    http://polowcia--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary przeciwsłoneczne, książka i coś do jedzenia, bo zawsze chce mi się pochrupać na plaży;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż, ja nienawidzę plaż, więc dwa lata temu brałam ze sobą tylko książkę, żeby się gdzieś zaszyć w cieniu, na ławce :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra muzyka, strój i książka Zawsze to mam :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie to przedstawiłaś:) Mata na plażę to świetna sprawa:))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  13. W moim przypadku, taka ilość rzeczy na plażę nie jest potrzebna. Zazwyczaj zabieram ze sobą tylko strój kąpielowy, jakieś picie, ręcznik i krem przeciwsłoneczny, bo zawsze i tak cały czas siedzę w wodzie haha

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupiłaś tą mgiełkę? ;3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. w mojej torbie można znaleźć to samo ;)

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne słuchawki :-) ja koniecznie muszę zabierać krem na słońce :-) no i aparat, bo bez niego, jak bez ręki :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie jest dokładnie to samo, tylko bez książki. Opalając się wolę słuchać muzyki :)

    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/08/nazywam-sie-blogger-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jabłka, jabłka, jabłka xd
    http://jablkawmoimstaniku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. podobne rzeczy do twoich :) zdecydowanie książka :)
    a tak poza tym jaka ma twoja tytuł ? jaki masz model telefonu ? wydaje mi sie, że masz ten, na którym kupnie się zastanawiam, polecasz?
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zwykle biorę ręcznik, okulary, koc, szczotkę (nałóg, haha), książkę i strój. Nie lubię się opalać, gdy tylko wyjdę z wody chcę wracać do mieszkania :D
    unc0uth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny post! Ja na plaże zawszę zabieram aparat, okulary i gumy do żucia hah

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Słuchawki, telefon (najlepiej w jakimś case, w którym nie zapiaszczy się za bardzo) i woda/picie/coś dobrego haha, oczywiście okulary i dobrą książkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (dopiero zaczynam)
    http://subeha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zwykle zabieram filtr min.30, kapelusz i okulary xx

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Niedawno wróciłam znad morza i w mojej torbie plażowej miałam małą przekąskę, książkę, wodę i strój kąpielowy :)
    Mój blog-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Akurat w niedzielę wybieram się nad morze, moimi głównymi rzeczami które zabiorę są olejki do opalania, ręcznik i jakieś wygodnie klapki ponieważ na co dzień chodzę w adidasach

    zapraszam do mnie, była bym wdzięczna za za wejście i opinie ponieważ dopiero zaczynam :
    http://wiktoria-baran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. muzykę,okulary i jedzenie;)
    zapraszam do mnie,zaczynam dopiero ale komentarz mile widziany na dalszą pracę;)
    http://letoiv.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na plaże zabieram prawie to samo tylko czasami dołożę jakąś przekąskę. Duży ręcznik na którym się opalam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie heartloveall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja na plaże zabieram prawie to samo tylko czasami dołożę jakąś przekąskę. Duży ręcznik na którym się opalam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie heartloveall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!