7 lipca 2015

Sposób na udane wakacje

Hej!
Zastanawialiście się może co zrobić żeby wasze wakacje nie były nudne, z ciągłą rutyną tylko w jakikolwiek sposób udane? Jeżeli siedzicie w domu zapewne często zastanawiacie się i marudzicie jakie macie beznadziejne i przede wszystkim NUDNE wakacje, ciągle to samo, wstajesz, siadasz przed komputerem, jesz, idziesz spać - i tak codziennie. Ale czy to chociaż trochę fajne? Jasne, że każdemu przydadzą się takie dni totalnego ''chilloutu'' po roku szkolnym, tylko czy warto spędzić tak całe 2 miesiące? 
Przygotowałam dla was taką małą listę (czy jakkolwiek inaczej to nazwać) sposobów, a raczej propozycji co możecie zrobić w wakacje kiedy macie trochę więcej czasu, można nawet powiedzieć, że to takie sposoby na nudę, więc jeżeli czasem wam się nudzi - przeczytajcie, być może znajdziecie coś dla siebie?
Wyjdź gdzieś! - jak już pisałam wcześniej, nie uważacie, że ciągłe leżenie w łóżku z laptopem, telefonem czy innym urządzeniem jest nudne? Wyjdź na spacer, rolki, rower, deskorolkę bądź cokolwiek innego, trochę świeżego powietrza nikomu nie zaszkodzi :)
Nigdzie nie wyjechałeś? Nie przejmuj się! - zapewniam wam, że w mieście można też super spędzić czas, ze znajomymi czy nawet samemu, jest pełno miejsc gdzie możecie się udać. Jeżeli mieszkacie na wsi, tym lepiej dla was, pola i być może jeziorka, warto popatrzeć na malownicze widoki czy też wyjść najzwyczajniej w świecie się przejść. 
Rozwijaj swoje zainteresowania! - masz całe dwa miesiące na rozwijanie swojej pasji, więc czemu nie skorzystać? W roku szkolnym zapewne dopadał Cię brak czasu, ale teraz warto się za to wziąć, rysuj, fotografuj, tańcz, śpiewaj, rozciągaj się - cokolwiek robisz, doskonal się w tym! 

Zrób sobie małe ''spa'' - może wakacje to czas takiej małej ''regeneracji'' haha? Pomalujcie paznokcie, zróbcie domowe maseczki, peelingi itd. Każdemu z pewnością przyda się taki dzień odprężenia :)
Ugotuj coś! - jakieś zdrowe smoothie z letnich owoców, ciasto, sałatkę? Wszystko zależy od waszych upodobań, tak samo od tego czy lubicie coś w tej kuchni w ogóle robić! W internecie krąży na prawdę ogrom przepisów, więc czemu by nie spróbować? 
I co najważniejsze? 
Ciesz się każdą chwilą! - Nie marnuj czasu, spędzaj go aktywnie, ale nie zapominaj o odrobinie odpoczynku. Jak już napisałam - ciesz się z każdej chwili, kolekcjonuj wspomnienia i nie daj sobie zabrać ani odrobiny chęci do spędzenia wakacji miło. Nie musisz nigdzie wyjechać żeby te wakacje były najlepsze, mieć masy znajomych, chodzić na imprezy itp. Ważne żebyś coś robił, a co? To zależy tylko od Ciebie! :)
+Pozdrawiam mojego prywatnego fotografa Tynusie!
A jakie są wasze sposoby na udane wakacje? 
Skorzystacie z moich?

54 komentarze:

  1. wystarczy miec znajomych, z ktorymi kazda chwila jest bezcenna :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie najlepsze jest chyba morze i przyjaciele, oni zawsze umilą wakacje!
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ważne jest miejsce, tylko osoby z jakimi jesteś :)
    mam nadzieję, że te wakacje będą jeszcze lepsze od poprzednich :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas ze znajomymi najważniejszy :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w te wakacje chciałbym przede wszystkim odpocząć, i zrobić dużo nowych zdjęć :)
    W te wakacje mam więcej czasu więc piecze jakieś ciasta :D
    niebioeski.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny pomysl na posta ;)
    mega zdjecia!
    youngelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację. Ciągłe siedzenie i marnowanie czasu przed laptopem, czy telefonem jest nudne! Lepiej coś zrobić!
    Ja chyba coś ugotuję, albo upiekę :D
    Super zdjęcia!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niedługo jadę nad morze ze znojomymi więc nie będę się nudzić :)

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację nie warto leżeć całe godziny przed telewizorem, lepiej zrobić coś co rzeczywiście sprawi ci ogromną przyjemność.
    Masz chwilkę? Zapraszam. ✿Blog - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam chyba swojego sposobu na udane wakacje,ale uwielbiam jeżdzić rowerem i robię to bardzo często.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rady i zdjęcia :) Najlepsze wakacje to spontaniczne wakacje :)

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim sposobem na wakacje są zdjęcia i spotykanie się z przyjaciółmi <3
    http://pastelpig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do LBA ! :) http://nie-przegap-niczego.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html zostaw ślad po sobie u mnie żebym wiedziała że przyjmujesz wyzwanie :* ! pozdrawiam cieplutko :) ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojeju zazdroszczę włosów ♥ Moje wakacje? Zawsze na spontanie!

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/07/mimo-zgieku.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się zawsze trzymam tych punktów ;3 i jeszcze oglądać filmy bo w roku szkolnym trudno z tym ;) Śliczne zdjęcia i włosy ;*
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej nie narzekam na brak zajęć w wakacje :]
    Ale ogólnie ciekawy posty ;]
    Zapraszam do mnie   http://qmayanke.blogspot.com/2015/07/suicide.html

    OdpowiedzUsuń
  17. W wakacje zawsze jest coś ciekawego do roboty, ale musimy je dobrze wykorzystać, w kocu to tylko 2 miesiące.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobre rady , nie marnujmy ani chwili tego lata :)!
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim sposobem jest po prostu odpoczywanie, leniuchowanie :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ty jesteś śliczna!♥

    Zaobserwowałam.
    Gdybyś chciała zerknąć
    http://carollyndcaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpoczywanie, albo spędzanie czasu w najlepszym gronie.
    Zapraszam do siebie littleheartboy

    OdpowiedzUsuń
  24. Skorzystam z twoich rad :) Często mi się nudzi w wakacje :)
    Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześwietne zdjęcia! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/07/1-inspirations.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie, powinniśmy korzystać z tych dni tak, żeby mieć później co wspominać.
    Ładne zdjęcia.
    Mój Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne sposoby na wakacje!
    Ciężko zaplanować sobie tak czas, żeby nic nie zmarnować :)
    Piękne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie! --> http://violaandkasia.blogspot.com/ <--
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne pomysłu na wykorzystanie wakacji!
    Warto cieszyć się każdą chwilą :)

    zapraszam=>http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post, śliczna koszulka :D

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubie twój blog i posty !

    Zapraszam do mnie :
    mietoffa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdj ;)
    Ja ogólnie rozwijam zainteresowania swoje :D
    Na moim blogu pojawił się nowy post: http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/2015/07/zmiany-w-zyciu.html
    Wpadniesz i skomentujesz? Obs za obs? daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Superaśne spodenki ! zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne propozycje na spędzanie dni :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też napisałam podobny post na swoim blogu! Świetne porady :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  35. Z pewnością skorzystam z Twoich rad :) !
    brunetkawinterniecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne rady.
    Ja podczas swoich wakacji mam zamiar rozwijać swoje zainteresowania.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super sposoby. Na pewno skorzystam ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna bluza :)



    bezgwiezdne-niebo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  40. pewnie skorzystam :) + śliczne superstary :o
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  41. Każde wakacje spędzała tak samo , komputer,jedzenie,spanie . Dzisiaj wiem że to był zły pomysł i te wakacje spedzam w pracy, a w dni wolne od niej z przyjaciółmi, bądź na gotowaniu czy rozwijaniu bloga.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. na pewno wykorzystam twoje sposoby!
    tyldzia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ważne jest, aby dobrze się bawić i przede wszystkim odpocząć, rozwijać swoje zainteresowania.

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  44. pięknie wyglądasz ;)
    mam zamiar dobrze się bawić :)
    moglabys poklikac ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Moim zdaniem najlepszym sposobem jest spędzanie czasu z przyjaciółmi i Tyldzią. Miłych wakacji. Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja moje wakacje spędzam leniwie, wychodzę z założenia, że jeśli marnujesz czas i go nie żałujesz, to tak naprawdę go nie marnujesz! :) Chociaż tak przynajmniej raz dziennie wychodzę z domu na 2-5h.

    Shit Paulina >klik<

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja chodzę na rolki (uwielbiam!), spotykam się z koleżankami, ozdabiam swój "Zniszcz Ten dziennik", sporo czytam i ogólnie robię wszystko, na co na co dzien brakuje czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne zdjęcia i bluzka :)
    zapraszam do mnie KLIK <-

    OdpowiedzUsuń
  49. Super porady na udane wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. swietna notka + super scylizacja , chyba zaobserwuje
    ja dopiero zaczynam , moze wspolna obserwacja? zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!