22 lipca 2015

Lepiej jest nie mieć nic, niż mieć coś na niby..

Załóżmy, że istnieją dwie osoby: osoba A oraz B. Na początku wszystko układa się idealnie, wspólne wyjścia, spacery, spotkania, rozmowy czyli ogólnie spędzanie czasu. Na pierwszy rzut oka może wydawać się, że obydwie osoby są w to zaangażowane. Z czasem okazuję się, że tylko jedna ze stron traktuje całą tę relację na poważnie. Każde wypowiedziane słowo przez osobę B  bierze do siebie oraz robi wszystko czego tylko chce postać, w którą jest zapatrzona. Jednak robiąc to działa tylko na swoją niekorzyść. Mimo to, że A jest wstanie zrobić wszystko dla B to B nic sobie z tego nie robi, potocznie mówiąc ''zlewa to'' oraz działa na zasadzie brania, a nie dawania.. 
Jak sami widzicie można powiedzieć, że cała relacja między A i B nie była traktowana poważnie przez jedną stronę. Dlatego też całe zaangażowanie osoby A poszło na marne i wychodzi na to, że wszystko było ''na niby''. Przecież o niebo lepiej by było gdyby nic takiego nie miało miejsca. Sami zapytajcie siebie - Fajnie by było być w takiej sytuacji? Według mnie nie, więc zamiast plątać się w takie coś lepiej sobie odpuścić, chociaż jak wiadomo - bywa to trudne. Oczywiście nie tyczy się to tylko tego typu spraw, ale ogólnie - przyjaźni, miłości i innych rzeczy, na które napotkamy się w życiu.
fot. Tyna
bluzka - klik
okulary - klik
A wy wolicie nie mieć nic, niż mieć coś na niby?
Co sądzicie o historii A i B? 

25 komentarzy:

  1. mega post :) !
    na dodatek świetna stylizacje, spodnie w stu procentach mnie urzekły *o* !
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam również jeszcze jedno pytanie. Co z Twoim kanałem na yt?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie nie lubię takich sytuacji i wolę nie plątać się w coś takiego.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie sytuacje są okropne! Przykre jest to, że się zdarzają.
    Historia A i B jest bardzo realistyczna.
    Ja jednak wole nie mieć nic, niż mieć coś na niby!
    Pozdrawiam ♥
    ♥ Zapraszam do siebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie przedstawiłaś sytuację. Wydaje mi się, że każdy woli nie nie posiadać niż na chwilę bądź na niby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj jest tak że ja jestem dla wszystkich a dla mnie są tylko przyjaciele :)))
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wolę już nie mieć nic niż mieć coś na niby.
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie wolę już nie mieć nic, niż mieć coś na niby. Relacja na niby nie ma kompletnie sensu, tak jak napisałaś
    Bardzo fajna stylizacja!
    Zapraszam do mnie, świeży start
    Przemyślenia Arbuza

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ;) Każdy chiałby mieć coraz więcej rzeczy, nie doceniając tego co już ma :<
    Zapraszam do mnie: Mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście, proszę? :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wole nie mieć. Posiadać coś na niby rani człowieka.. a po co się mamy sami katować? Wychodzę z takiego założenia jak Ty :)

    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest najgorsze, bo po co ranić kogoś innego? ;/
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tą sytuację. To okropne, jak można kogoś wykorzystywać, kiedy ta druga osoba stara się mieć jak najlepszą relację z tą pierwszą.
    Śliczne zdjęcia! <3
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo popularna sytuacja...
    zdecydowanie wolę nie mieć nic
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz przepiękne włosy i dobra rozkmine :D

    OdpowiedzUsuń
  15. znam to niestety bardzo dobrze :/
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tacy ludzie niestety zdarzają się coraz częściej i mimo, że Ci zależy, to drugiej osobie nie i nic z tym nie zrobisz:/

    Minimalistyczny- klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Popularna, głupia sytuacja, już wolę na prawdę nie mieć nic.. Śliczne zdjęcia :* W jakim miejscu je robiłaś?
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bydgoszcz, niedaleko Bulwarów (czy jak to tam się odmienia haha) oraz Wyspa Młyńska :)

      Usuń
  18. zdjecia są super, śliczna sceneria i fajny strój!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wole miec nic

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia, wolałabym nie mieć nic, angażowane się, a druga osoba olewa, bez sensu ;/
    http://andzelika-rosenberger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!