27 czerwca 2015

Ostatni raz z moją klasą...


 
Po sześciu latach nadszedł czas rozłąki i pożegnania. Płacz, płacz, płacz, płacz i jeszcze raz płacz - tak określiłabym nasze zakończenie szkoły podstawowej, jakiegoś etapu, do którego się przywiązaliśmy. Mimo to, że bardzo tego nie chcieliśmy, trzeba było się pożegnać, w końcu wszystko się kiedyś kończy, prawda? 
Doskonale pamiętam pierwszy dzień szkoły, jeszcze nie wiedziałam ile rzeczy się tutaj stanie, jak bardzo to miejsce i ludzie, którzy mnie otaczają wpłyną na moje życie, cały budynek wydawał mi się taki wielki i pomimo to, że lekcje miałam w sali, do której tak prosto dojść - zgubiłam się, mnóstwo schodów, wszędzie obrazki, jakieś rysunki i prace artystyczne i to tajemnicze drugie piętro, na które każdy z nas miał zakaz wstępu. Teraz? Wszystkie miejsca ''mam w małym palcu'', wiem jakie nauczyciele maja wymagania i jak też podchodzą do poszczególnych spraw, znam moich kolegów i koleżanki z klasy, szkoły. Teraz czas na poznawanie od nowa, szkoły ludzi i nauczycieli, mam nadzieję, że przyjdzie mi to łatwo. 
Naprawdę cieszę się, że trafiłam na taką klasę jak moja. Jesteśmy zgrani, nauczyciele nas uwielbiają (haha) i przede wszystkim wszyscy się lubimy. Tworzymy drużynę i nawet taką małą, a jednak dużą rodzinkę. Nie jesteśmy idealni, to oczywiste, że zdarzały się jakieś małe i większe sprzeczki. Mimo wszystko każdą lekcję, wycieczkę klasową, dyskotekę, bal, wyjścia, rambit wspominam bardzo miło. To smutne, że ludzie, którzy dali nam tyle wspomnień stają się jednym z nich. Wiem, że jeżeli tylko będziemy chcieli to utrzymywać kontakty możemy (już nawet mamy umówiony termin na spotkanie we wrześniu haha), ale to nie to samo co spotykanie się prawie, że codziennie i spędzanie tylu godzin razem. No cóż, trzeba się pożegnać i pogodzić z tym, że wszystko ma swój koniec.. 
 Wszystkie chwilę, które razem spędziliśmy będę wspominać jak najdłużej, tyle rzeczy zapisało się w mojej głowie na całe życie i nie mam zamiaru o tym zapomnieć. Dziękuję wam wszystkim za lata spędzone razem! 

32 komentarze:

  1. Też wczoraj skończyłam gimnazjum. Moja klasa nie była zżyta, dlatego też cieszę się, że to już koniec, bo tęsknić będę tylko za kilkoma osobami.

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te piosenki:) u mnie nikt nie plakal ale atmosfera byla dziwna:o

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja całe szczęście nie rozstaje się z moja klasa po 6 klasie , dopiero po gimnazjum się z nimi pożegnał.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniec czegoś to początek czegoś nowego...
    Ja na pamiątkę mojej szkoły stworzyłam film na moim profilu na fb z wykorzystanym powyższych piosenek ;) .Podstawówka była dla mnie najlepszym okresem życia, szkoda tylko, że tak późno to doceniłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno rozstanie nie będzie wieczne, wierzę, że się jeszcze wasza znajomość rozwinie ;)
    Piękne, pamiątkowe zdjęcia ♥
    Ja rozstałam się z klasą gimnazjalną, ale nie miałam z tym problemu, bo klasa była... (nie ma odpowiedniego negatywnego przymiotnika).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) Jak także w tym roku żegnałam się z moją klasą, bo do gimnazjum idziemy w zupełnie w innym układzie..:>
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rok temu miałam zakończenie podstawówki, ale zawsze będzie kontakt między Wami!
    Ja akurat w połowie się cieszyłam, że kończe, bo nie przepadałam za moją klasą:)

    obserwuję! ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA, ODWDZIĘCZAM SIĘ ZA WSZYSTKO

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rok temu skończyłam szkołę podstawową i moim zdaniem nie masz co obawiać się nowej szkoły. :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! Oby w gimnazjum tez trafiła Ci się taka zgrana klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze mam rok nauki w gimnazjum

    Zapraszam!
    http://www.wattpad.com/142151185-po-lepszej-stronie-jeste%C5%9Bmy-obcy-tu

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję ukończenia szkoły podstawowej i dalszych sukcesów w nauce. I obyś trafiła do tak zagraniej paczki w jakiej byłaś teraz:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!!!!!
    http://grajacaszynka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kończąc gimnazjum także uroniłam wiele łez, a kolejna rozłąka czeka mnie za rok. Niestety tym razem nie tylko z ludźmi z klasy, ale także z przyjaciółmi ogólnie, ponieważ na 90% będę studiować w innym mieście. Mam nadzieję, że utrzymacie kontakt mimo wszystko :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też musiałam żegnać się z moją klasa.
    http://swiatoliikaroli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem co czujesz. W tym roku także się pożegnałam z moją klasą, lecz tylko po 3 latach. Może to nie były tylko 3 lata, ale jednak to różnica niż 6. Wyglądało to dokładnie tak samo. Płacz. Wszyscy płakali. Ale trzeba myśleć pozytywnie. W nowej szkole poznasz wielu nowych ludzi, a może akurat trafisz z kimś znajomym z poprzednich lat do przyszłej klasy :)
    Pozdrawiam ! http://paulinajphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam to w tamtym roku, koniec podstawówki. Zazdroszczę, że miałaś taką fajną klasą moja nie była fajna można ją określić beznadziejna. Wszyscy się kłócili ale teraz w gimnazjum jest super i na pewno na zakończenie klasy 3 będę płakać! :((

    PS. Bardzo fajny blog! :))

    caroberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wierz mi podstawówka to dopiero początek. Po gimnazjum będzie gorzej a po szkole średniej może zostaną znajomości na całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas na Litwie z klasą jesteś od początku do końca. Czyli 12lat. Ew.zmieniasz szkołę:)
    Trzymaj się:*

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też teraz kończyłam podstawówkę, wiem co to za uczucie, ja z moja klasą byłam 7lat, ponieważ jeszcze zerówka. Teraz w sumie większość idzie do jednej szkoły,ale i tak nas rozdzielą, musieliśmy pożegnać się z nauczycielami, wspomnieniami. Byliśmy najlepsza klasą w historii naszej szkoły, mieliśmy najwyższą średnią, dyrektor tak nas chwalił na apelu,że nie obyło się bez łez.

    http://kinia-zuchowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozstania są bardzo trudne. Poznasz nowe osoby będzie dobrze.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkowicie Cię rozumiem. Ja też właśnie skończyłam 6 klasę i musiałam pożegnać się z moim przyjaciółmi. Byliśmy bardzo zgraną klasą :)
    Zapraszam do mnie
    http://live-in-big-sorrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że szybko odnajdziesz się w nowej szkole. Ja za rok opuszczam gimnazjum.
    Śliczne zdjęcia
    Mój Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. płacz, płacz, płacz...
    Tak to ja <3
    Wiedziałam że zrobisz mi Dego na złość i napiszesz o tym posta żebym jeszcze bardziej ryczała :)
    I tak będę za wami megaa tęskniła, nawet za tobą (hahahah)
    KOCHAM MOCNO <3 <3
    W.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z moją dawną klasą pożegnałam się dopiero w gimnazjum (cała podstawówka i gimnazjum razem), a w przyszłym roku pożegnam się z moją teraźniejszą klasą. ;)

    http://pozytywnie-zakrecony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też płakałam na zakończeniu podstawówki. W tym roku skończyłam gimnazjum :)
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  25. Smutne a zarazem piękne :) świetny post, zdjęcia to brak słów.
    Niedlugo kolejny post więc śledź mojego blogaa! http://byjuuliie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozstania są okropne..:) Ja też w tym roku żegnałam się z moją klasą

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  27. "Nie do wiary jak szybko płynie czas
    Wczoraj mali dziś dorosły świat"
    Pamiętam jak dziś jak rozstawałam się z klasą... Ale powiem Ci, że jak jesteście zgrani, to będziecie utrzymywać kontakt, widzę to po mojej klasie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominowałam cie to LBA! Informacje znajdziesz tutaj: http://nellyyy-blog.blogspot.com/2015/07/zostaam-nominowana-liebster-blog-award.html :* ~Nelly

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w tym oku kończyłam gimnazjum i to niesamowite jak bardzo zżyłam się z klasą i nie tylko przez te jedynie 3 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super zdjęcia <3 widzę, że wasza klasa była bardzo zgrana i udana :)
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie że miałaś taką zgraną klase, ja nigdy takiej nie miałam :(
    __________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się cieszyłam jak wychodziłam z gimnazjum, tęsknie tylko za poszczególnymi osobami, a klasy nie lubiłam tak bardzo :) W liceum będzie równie fajnie, a nawet lepiej!

    Mam wielką prośbę, czy poklikałabyś u mnie w linki? Bardzo mi na tym zależy, chce rozpocząć swoją pierwszą współpracę. Odwdzięczę się za każde kliknięcie w link :)
    poklikasz u mnie w linki? (klik)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!