7 czerwca 2015

Koniec wolnego

Po raz kolejny przychodzę do was z nudnym, lifestylowym postem, ale spokojnie,spokojnie - wynagrodzę wam to następnymi tematycznymi wpisami!

4 dni wolnego, które mimo wszystko były dłuższe od majówki spędziłam dość aktywnie, ale nie zapominając o odrobinie lenistwa (bo przecież czasem każdemu się należy), tym bardziej, że ostatnie tygodnie w szkole były (i nadal są) bardzo męczące.
Razem z przyjaciółką i naszymi mamami wyjechałyśmy na działeczkę, gdzie co roku chyba wszyscy uwielbiamy spędzać czas. Nie zabrakło oczywiście wypadów na plażę, dłuższych spacerków, chodzenia spać dość późno - co według śpiewających ptaków było o godzinie porannej, opalania, chodzenia na zdjęcia i ogólnie wypoczynku.
dresy - klik 
A wy jak spędziliście ostatnie kilka dni wolnego?

14 komentarzy:

  1. Ja pojechłam w góry, było super chodziarz przydałoby się jeszcze trochę wolnego bo strasznie nie chce mi się wracać do szkoły
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wyjechałam na wieś i odcięłam się nieco od internetu (nie zabrałam lapka haha), codziennie siedziałam na dworze do późnej godziny i odpoczęłam:)
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając książki i nadrabiając wszystkie zaległości...:)
    Widzę, że jesteś z Bydgoszczy. Ja z okolic. Jak miło spotkać przypadkiem blogerkę ze swoich regionów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na mazurach ptaki śpiewały o dwunastej w nocy :o haha
    ja spotykałam się z przyjaciółmi, uczyłam się, leniuchowałam, jakoś dziwnie mi minął ten czas :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również dość aktywnie, chociaż jak ty o odrobinie lenistwa pamiętałam ;)
    świetne zdjęcia! :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tak męczących lekcjach w szkole należało nam się te kilka dni wolnego! Już niedługo wakacje, na szczęście.
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bylam na imprezie, tak szczerze to nie odpoczelam. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/06/delete.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja długi weekend spędziłam z przyjaciółmi oraz na koncercie Mroza i Braci :) więc zaliczam te dni do udanych :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że tak miło spędziłaś czas i odpoczęłaś:)
    Ja takie właśnie luźne posty lubię najbardziej:))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. Sniadanko wygląda zacnie! Super zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja spędziłam te dni u mojego kuzyna między innymi byliśmy na dniach pewnej miejscowości!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!