3 czerwca 2015

Już?

Wiem, wiem - czas leci bardzo szybko, ale że aż tak? Niecały miesiąc i... wakacje (wiem, że nie wiecie hihi). Zapewne większość z was szkołę opuściła by już teraz i sprawiła, że wolne będzie o wiele wcześniej. Przyznam, że patrząc na ilość sprawdzianów, kartkówek, wypracowań, ocen, zadań domowych itd. - też wybiegłabym ze szkoły jak najszybciej bym mogła, ale... no właśnie, ale co?
Wraz z rozpoczęciem wakacji, wyczekiwanego wolnego przyjdzie też czas na pożegnanie się  z moją najcudowniejszą na świecie klasą. Jesteśmy bardzo zgrani i ciężko będzie się rozstać. Prawie każdy idzie w inną stronę. O gimnazjum się nie boję bo najprawdopodobniej do mojego wymarzonego dostanę się razem z przyjaciółką, ale bardzo będę tęsknić za innymi.
Teraz tylko trzeba wykorzystać ten ostatni miesiąc razem jak najlepiej, wycieczka szkolna, bal, na pewno jeszcze dużo wspomnień z czerwca będzie dorzucone do tych z wszystkich 6 lat. Jak na razie staram się o tym nie myśleć, więc zakończę już ten temat, a wam życzę miłego długiego weekendu! :) 
zdjęcia - klik
A Wy cieszycie się z wakacji? 
Też rozstajecie się w tym roku z klasą?

15 komentarzy:

  1. Ja juz w szkole nie mam zadnych klasowek, jesli juz to poprawy;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam już w szkole żadnych sprawdzianów itp, bo miałam już sprawdzian 6 klasisty ((:
    http://marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tylko nas w szkole nadal męczą haha :)

      Usuń
  3. śliczna sukienka :)

    Zapraszam na nowy post :)
    http://paulinsien94.blogspot.com/2015/06/wiecie-ze-istnieje-portal-ktory-nie-dba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładną masz sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z moją 6 klasą też strasznie trudno było mi się rozstać jednak 6 lat razem to bardzo długo... A teraz nie przywiązałam się tak do mojej klasy zostal mi jeszcze rok i znowu nowa klasa :) Dasz radę ;3 śliczna sukienka i zdj ;)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pamiętam, że cieszyłam się, że kończę podstawówkę i poznam nowych znajomych ;) Nadal utrzymuję kontakt z niektórymi z mojej starej klasy i często wspominany nasze szalone pomysły z dawnych lat ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukieneczka!! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To smutne, że będziesz musiała pożegnać się z ukochaną klasą, ale spokojnie! Na pewno poznasz nowych, świetnych ludzi a ze znajomymi ze szkoły na pewno nie stracisz kontaktu:)
    Czas faktycznie mega szybko leci!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cieszę się jak najbardziej z wakacji. A z klasą się jeszcze nie rozstaję, na szczęście. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  11. Już się nie mogę doczekać wakacji! Ślicznie wyglądasz.
    Julajulia.blogspot.com
    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też czekam z niecierpliwością na wakacje. Mi zostanie jeszcze rok w gimnazjum.
    Śliczne zdjęcia.
    http://tyglysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super notka,czytam Twojego bloga regularnie i z niecierpliwością czekam na każdy post! Szkoda, że teraz aktywność na Twoim blogu zmalała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Troche głupio macie że po zakończeniu podstawówki musicie się rozstawać, ja mam gimnazjum i podstawówke połaczoną i jestem z moją klasą 8 lat xd
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!