1 maja 2015

Hello May!

Cześć słoneczka!
Łoo, sporo mnie tutaj nie było. Przepraszam,przepraszam,przepraszam, ale jakoś nie miałam najmniejszej ochoty ani weny do pisania, sporo się działo, ale wracam! Teraz, odkąd pogoda trochę zaczęła się zmieniać, a o wiośnie możemy już powiedzieć z czystym sumieniem, a ja nabrałam trochę motywacji i postaram się bywać tu regularnie, oraz w pewnym sensie ulepszyć bloga. Pogoda jak najbardziej dopisuje, więc mam nadzieję, że jakoś aktywnie spędzacie czas. Może rolki, rower, spacery z psem, jakiś sport czy po prostu wyjście z przyjaciółmi? Ja zdecydowanie wybieram rolki i wyjście gdzieś z przyjaciółmi, bo na spacer z psem nie mając psa udać raczej się nie mogę. Czas leci tak szybko, że nie nadążam, jeszcze niedawno rozpoczęcie roku szkolnego, a teraz zostały mi niecałe dwa miesiące z moją najlepszą na świecie klasą, nawet nie chcę myśleć, że to już będzie koniec, ale niestety co ma być to będzie.. Zmieniając temat - sama nie wierzę w to, że kiedyś wiosna była według mnie najgorszą porą roku, teraz moje nastawienie do niej jest sto razy lepsze!
ASK | INSTAGRAM |SNAP - sliwka_oliwka 
A Wy lubicie wiosnę? Spędzacie aktywnie wolny czas?


28 komentarzy:

  1. SUPER POST

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w sumie lubię każdą porę roku po troszku :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, kocham wiosnę, jest to chyba moja ulubiona pora roku, z wyjątkiem przymusu chodzenia do szkoły. Wszystko kwitnie, jest ciepło i pachnąco. Na prawdę świetny post :)

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wiosnę, teraz czekam tylko aż mój rower wróci z naprawy... :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maj, bo co raz bliżej do wakacji ;)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To Ty robiłaś te zdjęcia? Są cudowne :)
    Zapraszam do siebie http://pomojemu6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Maj to jeden z piękniejszych miesięcy moim zdaniem,wszystko się zieleni,budzi się!
    Cudne zdjęcia.
    ✿dalena-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper post ja tez zdecydowanie najbardziej lubie rolki i wyjscia z przyjaciolmi 😘
    P.S ciekawe skad znamte kwiatki ❤✌🌹🌼🌸🌻⛅

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zawsze wiosna i jesien byly najgorszymi porami roku, ale poprzez fotografię to się zmieniło :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne zdjęcia,
    uwielbiam ten wiosenny
    klimat :)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, od niedawna obserwuję Twojego bloga i bardzo mi się spodobał. Wkładasz w niego dużo czasu i pracy, co widać. Uwielbiam czytać takich blogerów. Już obserwuję :)
    Robisz śliczne zdjęcia i fajnie piszesz. Będę odwiedzać!
    Jeśli będziesz miała czas i ochotę to wpadnij, będzie mi bardzo miło.
    llittlemexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooj nie tylko Tobie tak szybko leci czas...
    Wiosnę długo wyczekiwałam i się doczekalam, piekne słoneczko za oknem to jeden z powodów, żeby wyjść na dwór
    Najlepszym sposobem na spędzanie czasu są zdecydowanie rolki
    Podobaja mi się Twoje zdjęcia szczegónie to trzecie ♥

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    doleczek-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja od zawsze kocham wiosnę, to moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię wiosnę, bo wtedy mam urodziny :)
    Piękne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie, na nowe zdjęcia:
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/05/wiosenne-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia!

    http://dzejkoob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby udało Ci się bywać na blogu regularnie! Bardzo ładne zdjęcia :)

    Message to you (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście według mnie najlepszą porą roku jest właśnie wiosna , może sądzę tak , ponieważ mam urodziny w tę porę roku ? Sama nie wiem . Ja najchętniej spędzam czas na długich spacerach z moją przyjaciółką i spacerowaniu z psem .
    blog--daisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne zdjęcia :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia!
    Ja uwielbiam chodzić na spacery ze znajomymi :)

    sabrinka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  21. O tak pogoda daje kopa do działania, jak tylko robi sie cieplej nabieram ochoty na sport ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne zdjęcia ;*

    http://asia----blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!