17 maja 2015

3 twarze

Spójrz na siebie w lustrze, widzisz twarz? ile ich jest? jedna prawda? wydaję się to oczywiste, przecież żadnym stworem z bajki nie jesteś, a wokół twojej głowy nie latają jakieś dodatkowe egzemplarze. Jednak mimo wszystko muszę Cię przekonać, że tych twarzy jest trochę więcej niż jedna.
 Jedną z nich pokazujesz światu, obcym ludziom, którzy Cię otaczają, czy po prostu znajomym, którym nie ufasz bezgranicznie. Często zachowujesz ostrożność by nie zrobić czegoś głupiego, bądź przeciwnie - robisz to na pokaz, tylko żeby zwrócić na siebie uwagę. Drugą twarz mogą dostrzec nasi najbliżsi przyjaciele oraz rodzina. To przy nich czujesz się swobodnie, nie wstydzisz się i robisz raczej to czego dusza zapragnie, przeżywasz świetne przygodny czy po prostu zbierasz masę wspomnień przy zwykłym siedzeniu na kanapie.
A ostatnia? O nią możesz spytać jedynie siebie samego. Tak naprawdę ona odzwierciedla to kim naprawdę jesteśmy i co w nas siedzi . To jak, kim jesteś?

Mimo wszystko, zgadzam się z tym, że nie wszystkie nasze twarze widzą wszyscy. Jeżeli nie wierzycie, pomyślcie i zastanówcie się nad tym jak zachowujecie się przy nowo poznanej osobie, a przy przyjaciółce/przyjacielu, którego znacie od dzieciństwa? Jest różnica? U mnie duża. Jednak dla mnie najcenniejszą twarzą jest ta druga, w końcu mogę się nią ''dzielić'' z najbliższymi i nie bać się o to ''co pomyślą gdy...''.
+Specjalne pozdrowienia dla Tynki oraz podziękowania za zdjęcia z dzisiejszego postu!
A dla was, która twarz jest najcenniejsza? 
Zgadzacie się z tą teorią?

19 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, rewelacyjne zdjęcia :-) Kocham ten wianek :-) Tematyka posta jak u Gombrowicza, tylko on znaczniej brutalnie mówił na nasze twarze - gęby :-) I ponoć nie ma od nich ucieczki! Mega świetny tekst! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tylko jedną twarz, tak samo zachowuje się przy rodzinie, przyjaciołach, tak samo zachowuje się przy kolezankach, tak samo zachowuje sie jak jestem w szkole :) Tak sądze :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pokazuje ciagle inne twarze, w roznych sytuacjach roznie reaguje..

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam na prawdę dużo twarzy :)
    Cudowny post i śliczne zdjęcia :)

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również to zauważyłam. Przy rodzinie i bliskich zachowuję się inaczej niż przy nowo poznanych osobach. Najcenniejszą jest chyba ta, która odzwierciedla moje zachowanie na co dzień :)
    Śliczna spódniczka ;)

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, ciekawy post. Bardzo fajnie napisany.
    Śliczny outfit i zdjęcia. Mam takie same okulary i buty.

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze probuje zachowywac sie tak samo czy to przy bliskich czy przy obcych.. Jednak nie zawsze to wychodzi ;)
    Bardzo fajny post i sliczne zdjecia!

    claudiia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się, ja zawsze dostrzegam w sobie właśnie 3 twarze
    ładne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż .. Moje twarze są inne dla każdego .. Są osoby mi bliższe, ale nadal nie czuję się przy nich dobrze ... Czy też "bezpiecznie". Świetnie wykonane zdjęcia i naprawdę extra stylizacja :)
    Zapraszam do mnie: http://wywiady-z-blogerami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięky wianek, świeny post. W 100% się z tobą zgadzam, każdy z nas ma 3 twarze :)
    Ps, zapraszam do siebie :]
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/05/zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie najcenniejsza jest twarz, która znają nasi znajomi, bo to przy nich tak naprawdę jesteśmy sobą.

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, bardzo się z nim zgadzam!
    Lubię czytać takie przemyślenia....są bardzo mądre
    Zdjęcia są świetne! Śliczna stylizacja!
    Cudownie wyglądać we wianku ♥

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam już gdzieś na temat tych twarzy :))
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób porusza temat tej japońskiej teorii :)

      Usuń
  15. Świetny post, zgadzam się w 100% :)

    http://crejzzzooll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, sama prawda! Często mam tak, że przy obcych nie pisnę słowem a przy przyjaciołach potrafię nawijać i nawijać XD.
    Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie, świeży start
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałeś/aś nominowany do BA - WYW. Serdecznie cie zapraszam, abyś dowiedział/a się więcej pod tym linkiem ! -> http://littleheartboy96.blogspot.com/2015/05/17-ba-wyw.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz świetny styl, powodzenia w dalszym blogowaniu! Buziaki :)
    zapraszamy do nas : http://kilafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!