3 kwietnia 2015

Szkoła jest do bani..

Po co mi to wszystko? Tyle nauki, zadań domowych, czy oni oszaleli? Nie mam na to czasu, a tym bardziej chęci! Kto w ogóle wymyślił szkołę? Musiał to być ktoś okropny, zniszczył tym życie tylu osób, masakra.. Bo tak właściwie.. nie wiążę przyszłości z żadnym z tych przedmiotów, których mnie uczą.. a raczej- próbują nauczyć, bo i tak wszystko mam gdzieś. Nauczyciele do bani i ciągle tyle wymagają więcej i więcej, mam tego po dziurki w nosie! Jak mam już się wypowiadać o szkole to tylko negatywne słowa przychodzą mi na myśl - jednym słowem (a raczej dwoma)- Nienawidzę szkoły!
Przyznajcie się, pewnie nie raz wypowiedzieliście chociaż coś z wypowiedzi u góry. Wiadomo, że raczej większość uczniów tak sobie pomyślało, przecież często nauki i zadań domowych nie brak, natomiast czasu tak i wtedy coś daje taki sygnał, że mamy wszystkiego dość i lepiej żeby szkoły nie było, ale czy na pewno?
  To może na początek - pomyśleliście kiedyś o tym ilu znajomych, przyjaciół spotkaliście w szkole? Może to właśnie ona was połączyła? Dziwne, ale popatrzcie na to tak, że gdyby dana przyjaciółka z innej części miasta nie chodziłaby do innej szkoły to najprawdopodobniej byście się nie poznały? A wspomnienia? jeżeli macie tak super klasę jak ja na pewno zrozumiecie, że każda lekcja to nie tylko nudne obliczanie, czy pisanie wypracowania, ale tez mnóstwo śmiechu i wspomnień nawet z tych 45min.
Jeżeli chodzi o naukę, jest to zupełnie inny temat. Każdy czasem ma dość, ma ochotę nic nie robić i kompletnie to olać, jednak starajcie się czerpać jakąś przyjemność z tego (i w tym momencie nie wierzę, że to napisałam haha). Nauczyciele? Owszem czasem zdarzają się tacy, którzy się na was ''uwzięli'', ale radzę na to nie zwracać uwagi (jak i inne przypadki np. dokuczające koleżanki). Mam nadzieję, że zrozumieliście to, że mimo wielu wad, szkoła ma też pełno plusów, na które czasem warto zwrócić uwagę! :) 
+ Patrzcie jakie zamówiłam słodkie portfeliki dla siebie i przyjaciółek! 
A wy lubicie szkołę? 

33 komentarze:

  1. Szkoła mimo wszystko jest najlepszym okresem w naszym życiu. Pierwsze bale? Pierwsze miłości? W szkole!
    Mimo ogromnej ilości nauki, której z wiekiem i tak przybywa, szkoła jest też miejscem spotkań z przyjaciółmi!

    Zapraszam do mnie, nowy start!
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie było szkoły to bym na pewno nie poznała tyle ludzi, w sumie tak narzekam na szkołę, ale bez niej było by naprawdę nudno! :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście jakieś plusy można znaleźć, ale czasem nauki jest naprawdę za dużo i mam jej dość. Staram się jednak myśleć pozytywie :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie wiesz ile nauki jest w gimnazjum:')
    http://polowcia--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię szkołę, ale dużo nauki i brak czasu mnie do tego zniechęca. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię szkoły. Ale przyznam ci rację że dzieki niej poznaliśmy bardzo dużo osób które teraz są nam bliskie :)
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, że szkoła często jest trudna, niezliczoną ilość razy wypowiedziałam któreś ze zdań na samej górze.
    Jednak, mimo to, lubię do niej chodzić. Chociażby dla nowych znajomych i miłego spędzenia czasu.
    Nie lubię mieć też za długo wolnego, bo robi mi się w końcu tak nudno, że nie mogę wytrzymać haha

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą !! Gdyby nie szkoła to nigdy nie poznałabym moich przyjaciół !! Zapraszam Cię do mnie !! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc szkoła dla mnie coraz bardziej jest bez sensu i bardzo często przyprawia mnie o zły humor. Ale cóż, każdy musi przez to przejść. W końcu za rok mam maturę :)

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze portfeiki :)
    ja w szkole podstawowej nie doceniałam szkoły, chociaż w sumie nie miałam czego, teraz bardzo źle wspominam ten czas
    za to teraz bardzo lubię szkołę :) właściwie od początku marca nie chodzę do niej, bo choruję, i jakoś strasznie za nią tęsknię
    nie mogę się doczekać nawet kiedy tam pójdą, haha :D
    Wesołych Świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację większość przedmiotów jest nieprzydatna :(

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo lubię szkołę :D najgorsze dla mnie jest tylko wstawanie wczesnym rankiem :) super portfeliki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam się, że szkoła jest do bani ale to dzięki niej nie będziemy w życiu głąbami! :))

    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam, może Ci się spodoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. oj nie, ja akurat swoje szkoły uwielbiałam, były co prawda chwile, gdy było nieco gorzej, ale generalnie zawsze wspominam je z uśmiechem. :) i nawet nadmiar nauki mi nie przeszkadzał, bo dopiero na studiach się przekonałam, że wcale tak dużo jej nie było. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech... zgadzam się, szkoła jest do bani.. ale gdyby nie ona, nie było by tak wielu wspomnień i znajomości ; )

    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda szkoła nas wykańcza, dużo prac domowych i nauki, no ale pomyślmy jakie nasz życie stało by się nudne, wiemy po co wstajemy rano wiemy że możemy się pośmiać w szkole, dzięki niej poznałam dużo wspaniałych osób!
    Zapraszam na nowego bloga!
    http://wiiktoriablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoła jest po to, żeby ciebie czegoś nauczć a tylko od ciebie zależy co z tego wyciągniesz.. Pozdrawiam ! Powodzenia.. Ja jestem w liceum i mam 8 razy więcej nauki niż ty.. więc nie narzekaj ;)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoła jak najbardziej wnosi w nasze życie cudowne rzeczybod przyjaciół po wiedze i chyba zwariowalibyśmy siedząc całymi dniami w domu bez przyjaciół xd ale co praeda to prawda siedzimy 7-8 godzin w szkole a potem jeszcze w domu -słabo. Jeśli znajdziesz troche czesu to wpadnij www.kateandalexi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem szczerze, że nigdy nie miałam takiej sytuacji jak napisałaś na początku. Może dla tego, że jest zbyt pozytywnym człowiekiem? :) Ah no nie wiem, ale pomimo wstawania o 6 i siedzenia w szkole do 15 zawsze uważałam, że jest mi ona potrzebna.

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą samą bluzę:) Na szczescie teraz nie martwie sie szkola, hehe.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pod względem wspomnień, klasy, przyjaciół i wycieczek lubię szkołę, ale pod względem prac domowych, nauki to niezbyt :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak jak wspomniałaś czerpię pozytywne korzyści z nauki np. jak sama rozwiąże zadanie domowe które mi się udało, mega satysfakcja do samej siebie. Lubię szkołę, bo dużo się tam dzieje !

    Mój blog- KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej wpadłam na twój blog przez przypadek, ale od razu zaobserwowałam, jestem w twoim wieku i zaczęłam niedawno bloga jak byś wpadła było by super... oczywiście innych tez zapraszam http://kinia-zuchowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/2015/04/dresslink-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczne portfele :*
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne portfeliki!
    Zapraszam do siebie :)
    http://blue-berryxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post
    i śliczne zdjęcia!
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu :)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  29. niekoniecznie. ale mus to mus... :D
    nie załamuj się tak!

    Pozdrawiamy i zachęcamy do odwiedzania naszego bloga
    Ajina i Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Interesujące zdjęcia :D Bardzo mi się podobają.

    http://franticpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!