27 marca 2015

2 lata bloga!

Dokładnie 20 marca minęły dwa lata odkąd napisałam swój pierwszy post na tym blogu. Nawet nie wiem jak wam dziękować, za tyle czasu, które tak szybko minął. Po drodze przeżywałam na prawdę wiele ''blogowych kryzysów'' ale jak widać - nie poddałam się. Wiem, że nie jestem idealna w tym co robię i popełniam naprawdę wieeele błędów, ale staram się robić to coraz lepiej.
Nie wiem czy mam jakiś czytelników, osoby, które regularnie odwiedzają mojego bloga. Jednak mimo wszystko cieszę się, że TY tutaj trafiłeś. Może piszę sama dla siebie, może dla cząstki osób, która jakimś trafem w tonach stron na internecie się właśnie tu znalazła. Mimo wszystko - pisanie sprawia mi radość i chyba to jest najważniejsze.
Przez ten okres udało się mi (jak i wam, bo to nie moja zasługa) osiągnąć :
zdjęcia - klik
Mam nadzieję, że wybaczycie mi to opóźnienie z tym postem, ale jestem obecnie totalnie zawalona nauką i przygotowywaniem się do testu. I na koniec - jeszcze raz bardzoo
Dziękuję! 

31 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!
    Gratuluje tych 2 lat i tych wszystkich supeeer postów...
    <3 no i oczywiście tylu obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę Ci kolejnych sukcesów!:)
    To prawda- najważniejsze, że pisanie sprawia Ci radość;)

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! ♥ Mam nadzieję, ze będziesz z nami kolejne 2 lata!
    Ja będę niedługo świętować pierwszy rok! :)

    Pozdrawiam!
    natt-official.blogspot.com-Kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 lata to bardzo duzo!♥
    Gratuluje wytrwalosci;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje! :) moj blog niedawno tez obchodził 2 urodzinki :) piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratki kochana! i życzę oczywiście dalszych blogowych sukcesów ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twojego bloga, zaglądam na niego codziennie w poszukiwaniu nowych postów:-) Powodzenie na teście :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. szybko zleciało.. prawda? :)
    życzę Ci jeszcze większych sukcesów na blogu:)

    Serdecznie Zapraszam.
    ❀MÓJ BLOG-KLIKNIJ❀

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, ja jestem z tobą regularnie i czytam twoj kazdy komentarz <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, i życzę dalszych sukcesów:))
    http://magaii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje, że wytrwałaś z nami w blogoswerze dwa lata! to bardzo dużo, mam nadzieje, że dobijesz do 10! :D

    http://martha33.blogspot.com/#_=_ zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje tej wytrwałości i tego, że się nie poddałaś! Trzymam kciuki obys blogowała jeeeesze dłużej ;)
    http://imhurtingyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, już dwa lata? Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :3
    śliczne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia!
    Gratuluję osiągnięć, naprawdę niezłe wyniki :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/2603.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia i gratuluję! :)
    Obserwuję. Zapraszam do siebie
    http://bymarca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnie zdjęcie mnie urzekło ;3
    wznowiłam bloga,nie wiem, czy mnie skojarzysz bo zmieniłam nazwę, ale zapraszam do ponownego czytelnictwa, napewno odwdziecze się tym samym!
    gl00my-angel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję :3 Ja czytam twojego bloga od jakoś 3 miesięcy i czuję że jesteśmy podobne :D + Też szykuję się do testu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uu 2 lata to już sporo czasu :) Życzymy wytrwałości :)
    Masz bardzo ładne włosy :)
    Pozdrowionka :)
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Ja mam bloga dopiero rok :>

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, mój blog rocznikowo ma 2 lata, ale obecnie ma 1,5 roku. Ja odniosłam o wiele mniejszej sukcesy niż twój, ale i tak Ci bardzo gratuluję! :)

    Malowane Różą- klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :) Zapraszam do mnie :) www.klaudiapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Łał... Zakochalm się w twoim blogu :) Oczywiście zaobserwowałam <3

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję 2 lat na blogu! :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję :))) ja prowadzę bloga prawie 10 miesięcy ;)
    Obserwuję <3 miło mi by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga :)
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!