28 lutego 2015

Co denerwuje mnie w blogosferze?

Hei!
Dzisiaj przychodzę do was z trochę innym postem, będę wam marudzić, ale mam nadzieję, że jakoś to zniesiecie ahaha. Od razu mówię, że ten post nie ma na celu nikogo urazić, tylko wyrażam swoją opinie na temat tego czego nie lubię, a często spotykam w naszej blogosferze :)
1. Obs za obs - przyznaję, na początku blogowania robiłam to samo i wymieniałam się obserwacjami, aż zrozumiałam, że to do niczego nie prowadzi (na szczęście szybko przestałam). Obserwacja na siłę, tylko żeby zdobyć większą ilość fałszywych obserwatorów jest według mnie bez sensu, w końcu prowadząc bloga powinno nam zależeć na prawdziwych czytelnikach, a nie cyferkach, które uzyskane w ten sposób do niczego nie prowadzą.
2. Hejty - nie chodzi mi tutaj o uzasadnioną krytykę, która przyda się każdemu, albo zwrócenie uwagi, poprawienie tylko o bezpodstawne hejtowanie i czepianie się każdego szczegółu. Każdy ma prawo do ubierania się jak chce, wyglądania, malowania, nagrywania, pisania itd. i nikogo nie powinno to obchodzić.
3. ''Super post! Zapraszam do mnie...'' - nie ważne jak się postarasz, prawie zawsze znajdzie się osoba, która bez przeczytania nawet pierwszego słowa postu od razu doda komentarz w stylu ''Super blog/post! Zapraszam do mnie : ..''. Ja takie komentarze zazwyczaj usuwam, albo najzwyczajniej ignoruję i nawet nie wejdę na bloga, chociaż prawie zawsze odwiedzam blogi osób, które faktycznie ten post przeczytały i wyrażą swoją opinie/odpowiedzą na pytanie bądź jakkolwiek dodadzą coś na temat.  
4. Kopiarstwo - podkreślę tutaj, że inspirowanie się a kopiowanie to zupełnie inna sprawa. Najgorsze jest jednak to wtedy kiedy nie masz o tym świadomości i czytając post/przeglądając zdjęcia myślisz sobie, że osoba naprawdę zrobiła super robotę, a okazuję się, że wszystko praktycznie słowo w słowo jest skopiowane. Krótko mówić - brak jakiejkolwiek oryginalności i szacunku do kogoś pracy.
To chyba na tyle z tych jak dla mnie najbardziej irytujących rzeczy w blogsosferze. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam ani nic w tym stylu bo pisząc ten post nie miałam takiego zamiaru. 
A wy macie takie rzeczy, które irytują was w blogosferze? Podzielcie się w komentarzu!

44 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą w 100%. Widzisz, że każdy jest złośliwy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    nikolasalachablog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami czytam posty i nie wiem jak je skomentować i piszę "super post" czy cos w tym stylu :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentarze które same z siebie pokazują że i tak ta osoba nie przeczytała posta... :) Jak dla mnie obs za obs to nic strasznego :) Ale dla osób które po prostu nie mają jakieś wielkiej oglądalności czy coś :) Bo niektóre osoby mają 2k obs i dalej to robią :) Wiadomo ze od prawdziwego czytelnika bardziej cieszy się z komentarza niż z kogoś kto tylko chce sie wybić :) ciekawy post :) i cudowna bluzka ;c
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację.Dopiero teraz to zrozumiałam(chodzi tu o obserwowanie za obserwowanie oraz komentarze w stylu ,,super post" bez przeczytania choćby słowa).
    aleksandrapajdowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, może obs za obs nie jest prawidłowe, ale przyznam, że jakiś czas pobawiłam się w to i szczerze mówiąc to zyskałam skrupulatnych czytelników, którzy wchodzą i komentują. Choć myślę, że to dlatego, że kiedy ktoś mi oferował wymianę to zgadzałam się tylko wtedy, kiedy blog tej osoby mi się spodobał. Także suma sumarum to nie jest takie złe, o ile się myśli :)
    Zapraszam na rozdanie, do wygrania rajstopy, lub zakolanówki, które sama będziesz mogła sobie wybrać! :)
    http://wildelight.blogspot.com/2015/02/rozdanie-na-15-tysiecy-wyswietlen.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, ja też na początku bawiłam się w "obs za obs" ale uświadomiłam sobie, że to bezsensu, blog jest dla prawdziwych czytelników i cyfra nie ma znaczenia:D
    sarowe-blog.blogspot.com


    p.s super miałaś fotografa haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Możliwe, że nie widziałaś Pingera. Tam jest pełno tego ,,super blog, zapraszam do mnie". Szczerze to nie znam zbyt dużo osób na Pingerze, które by nie dodawały tego dopisku. Mnie też to strasznie denerwuje!
    P.S. Powiem Ci teraz SZCZERZE - super blog! Znalazłam na facebooku i myślę, że będę zaglądać częściej :)

    www.zuziaczkowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ze poruszyłaś ten temat.
    Mnie najbardziej denerwuje chyba spam w komentarzach... jak większość Twoich komentujących jesteśmy blogerkami i napisanie postu nie trwa 3 sekundy i jak wchodzę na bloga i wiedze takie komentarz typu,, Super zapraszam do mnie'' tak jak ty usuwam go. Dla mnie wgl to nie jest komentarz.
    Z obserwacjami miałam tak jak ty.
    Z kopiarstwem sie jeszcze nie spotkałam, ale to jakos też wydaje mi sie mało przyjemne dla osoby do której post należał.
    Obserwuje, wyjątkowa fajna i śmieszne bluzeczka.
    Też jestem z Bydgoszczy.
    Pozdrawiam :)
    http://blondynka-blondyna.blogspot.com/2015/02/white-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaką śliczną masz bluzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna bluzeczka! Rewelacyjne zdjęcia! :)
    Rewelacyjny blog, z miłą chęcią będę zaglądać tu częsciej pozdrawiam! :)

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluzka! Zawsze chciałam taką mieć, ale nie byłam przekonana do tego, jak wygląda w rzeczywistości. Także dzięki, za pokazanie jej, świetnie w niej wyglądasz ;).

    http://emiemaila.blogspot.com/2015/02/choies.html Poklikasz w linki? Za poklikanie dam obserwację i szczere komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja najbardziej nie lubię, gdy ktoś bezsensownie komentuje i widać,że nie przeczytał wcale notki tylko np. tytuł (taki eksperyment zrobiłam w swojej notce pt. "Zaręczyny"). Świetnie, że napisałaś takiego posta. Wydaje mi się, że jestem u Ciebie na blogu po raz pierwszy i bardzo mi się spodobało, na pewno będę odwiedzała go częściej. Pozdrawiam, polinska.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :)
    Fajna bluza i Super blog!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie lubię gdy ktoś pisze notki o czymś o czym nie ma najmniejszego pojęcia, tylko wprowadza ludzi w błąd, fajnie, że poruszasz takie tematy
    zapraszam http://kaaliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję pomysłu na post. Sama chciałam napisać napisać tekst tego pokroju jednak ostatecznie zrezygnowałam. Reczy, które denerwują Ciebie denerwują również mnie. Jestem osobą, która sumiennie przykłada się do każdego tekstu i przelewa tam część siebie a wszystko co otrzymuje w zamian to informacja, że dodałam ładne zdjęcia. Śmiszą mnie tego typu komentarze. Historia z obs za obs jest jeszcze bardziej zabawniejsza. Pozdrawiam:)

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą, najgorsze są komentarze "super blog" itd, myślę, że lepiej przeczytać post a później brać się za komentowanie :)
    Bardzo ciekawy post :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację , te rzeczy zdecydowanie są najbardziej denerwujące. I miałam tak samo jak ty co do obs/obs :)
    I mam pytanie. Jakiej czcionki użyłaś w wyglądzie paska bocznego? Jest śliczna , a nie mogę takiej znaleźć.
    Pozdrawiam :)
    aleksandra-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja najbardziej nie lubię nieszczerych komentarzy własnie w stylu: "Super, zapraszam do mnie.".
    Świadczą one moim zdaniem o braku szacunku dla blogerki, której post komentuje się w dany sposób.
    Jest wiele rzeczy, które w blogsferze mogą naprawdę irytować!:c

    Pozdrawiam! :)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się w 100% z każdym punktem.
    Jestem początkująca blogerka, ale nie bawię się w obs/obs, wolę stalych odbiorców lub pisać dla siebie.
    uwielbiam komentarze 'świetny post zapraszam do mnie www...'.. również je ignoruje :D
    www.milleremilia. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z każdym punktem, idealnie ubrałaś to wszystko w słowa. Dzisiaj akurat zostałam "shejcona" oczywiście przez anonima. Ludzie mają ból dupy czy co? Jestem początkująca- najpierw bawiłam się w OBS=OBS ale też zrozumiałam, że nie ma sensu. Nie mam bloga dla współpracy, a dla przyjemności i zależy mi na czytelnikach a nie liczbach.
    Ładny design, poczytam inne posty, a być może zaobserwuję :)
    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z tobą z każdym punktem, mnie najbardziej wkurzają komentarze typu *Fajny blog zapraszam do mnie* ja się napracowałam a takie coś. Bardzo mądrze napisałaś i zgadzam się z tobą w 100%
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej chyba denerwują mnie komentarze typu ,,Super blog. Zapraszam do mnie", dlatego moderują komentarze i tego typu nie publikuję, żeby nie zaśmiecać bloga :) Zgadzam się z Tobą!

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie najbardziej denerwuje kiedy osoba nie przeczyta postu i napisze: "Fajny blog,obs za obs?" To najbardziej doprowadza mnie do nerwów.
    Kolorowe chmury >>>klik<<<

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej irytują mnie nr 1 i 3, nigdy nie zgadzam się na obs za obs, bo to po prostu żałosne ;-;

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  25. dokładnie wszystko idealnie ujęłaś, jeśli chodzi o to co mnie denerwuje w blogosferze. Dodałabym jeszcze promowanie swojego bloga za wszelką cenę u innych. Bardzo mnie to irytuje, ale można to też połączyć z punktem 3 i 4 :) Obserwuję i mam nadzieję, że będzie więcej u Ciebie takich postów! A i śliczny design, taki dziewczęcy i bardzo w moim stylu :) Pozdrawiam.

    (http://anja-bloguje.blogspot.com - klik)


    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej mnie denerwują nieuzasadnione hejty. Rozumiem jeżeli jest to uzasadniona krytyka, ale gdy anonim bezpodstawnie o coś kogoś oskarża to nie jest to w żaden sposób rada. Ale trzeba do takich osób mieć cierpliwość. :)
    piankaofstyle.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nienawidzę tych samych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wymieniłaś 4 to co mnie również denerwuje w blogosferze. Dokładnie można się zainspirować i napisać po prostu po swojemu, ale kopiowanie słowo w słowo z innego bloga to jest bezczelność i chamstwo.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hejty nie poparte żadnymi argumentami. Taktyka "kopiuj-wklej". To co mnie najbardziej irytuje. Idealnie połączyłaś słowo w słowo.
    Jeżeli chcesz poświęcić mi odrobinę swego czasu zapraszam http://gold-daisy07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz racje, zgadzam sie z tobą w 100%
    http://mandyy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Najgorsze w blogosferze to szukanie na siłę osób które zaobserwują czyli obs za obs, ale też jak blogerki piszą do każdej firmy o próbki a nie mają nawet normalnych czytelników tylko cyferki...


    http://szalonyswiatalexy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z Tobą we wszystkim w 100% Ja też zawsze chciałam OBS/OBS, jednak zrozumiałam, że chcę mieć komenatrze od kogoś kto mnie czyta, a nie obserwuje bo musi :]

    Zapraszam do mnie: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja rozumiem obs/obs na samym początku jednak później to bez sensu. Jeśli chodzi o resztę zgadzam się z tobą w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie to ujęłaś. Mnie chyba najbardziej denerwują komentarze ,,świetny post obserwuje i liczę na to samo " od razu widać, że osoba bawi się w kopiuj/wklej, żeby nabić sobie wyświetleń czy obserwacji :)
    Aww jaka ta bluzka jest piękna

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. mnie również strasznie irytuje obs za obs... to zwyczajne szukanie obserwatorów na siłę, tak jak to ujęłaś :)
    albo to ''super post, zapraszam do mnie"- skąd ta osoba wie że post nad którym siedziałam dwie godziny jest super, skoro nawet nie przeczytała tego co napisałam?
    Bardzo fajnie i szczerze wszystko ujęłaś :)
    move-my-fox-way.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie też denerwuję wiele z tych rzeczy :) Dobrze wszystko opisałaś!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna bluzka <3 kc

    http://my-little-life-by-amy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne masz te dresy! sama szukam właśnie takich spodni :)
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    OdpowiedzUsuń
  39. nienawidze kometarzy tego typu, cudna ta bluzka!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. blog prowadzony przez bliźniaczki ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  40. Taaak, znam to. Ja się przyznam, że obs za obs zrobiłam może dwa razy :D
    Obserwuję, świetny blog! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz świętą rację! Sama zaczynam swoją przygodę z blogosferą i te rzeczy są strasznie denerwujące "ty masz 12 lat! nie powinnaś tego, czy tamtego" <---- takie rzeczy są najgorsze!
    sophiee-bloguje.blogspot.com :)
    Super blog widać, że się starasz <3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!