11 stycznia 2015

Wielka orkiestra świątecznej pomocy!

Jak wiecie (bądź też nie) dzisiaj odbył się już 23 finał WOŚP. Zawsze będąc mała uwielbiałam wrzucać do puszki chociażby jakieś groszaki, a później kolekcjonować serduszka. W tym roku miałam możliwość zostania jednym z wolontariuszy tej akcji. W szkolnym wolontariacie działam cały czas i właśnie dzięki temu też dowiedziałam się, że możemy się wybrać aby zbierać pieniążki do puszki. Pogoda w sumie dopisywała przez jedyne pierwsze 10 minut, później zaczęło mocno wiać i w dodatku padać, więc pojechaliśmy do galerii gdzie Mc'donald obdarzył nas ciepłą herbatą oraz mieliśmy trochę czasu by odpocząć. Jeżeli miałabym posumować dzisiejszy dzień to jedyne co mogę powiedzieć to to, że było naprawdę świetnie, a w dodatku nieźle się uśmiałam. 
 A jeżeli nie macie możliwości wrzucenia czegoś do puszki oraz wsparcia w inny sposób, zapraszam wszystkich do wpłacenia chociażby 1zł do wirtualnej wersji na stronie siepomaga.pl

A wy wspomogliście akcję WOŚP?

13 komentarzy:

  1. Jakbym byla w Polsce tez chetnie bym zostala wolontariuszka!
    Pamietam ze jeszcze pare lat temu organizowali tez WOSP tu w Belgii i moj zespol taneczny tam wystepowal,.. Teraz juz niestety nic nie organizuja :(

    http://claudiia-blog.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie wspieram takie akcje! :)
    Niestety ostatni raz kwestowałam 2 lata temu.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/xxx.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wrzuciłam do puszki dzisiaj pieniądze,a wolontariuszką zostanę chyba za rok :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co roku wrzucam pieniądze do puszek . Sama jeszcze nigdy nie byłam wolontariuszką ale mam zamiar kiedyś nią zostać :) .
    http://mopswokularach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie byłam wolontariuszką , może kiedyś uda mi się nią zostać :) Ale co roku wrzucam pieniądze :)
    domisbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia, ja też brałam udział, przed chwilą właśnie o wośpie opublikowałam posta! :**

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia <3 :D i było naprawdę super dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że pomagałaś. Ja w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze chciałam zbierać i mam nadzieję, że może w przyszłym roku !! ;D Kiedy kolejny filmik?

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym roku nie byłam na wośpie, żałuję dlatego też weszłam w strony gdzie zbiera się wirtualne pieniążki, typu pajacyk i kliknęłam w brzuszek :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!