3 stycznia 2015

Postanowienia na 2015 rok

Hei!
Postanowiłam napisać post z moimi postanowieniami na ten rok, gdyż fajnie później sobie go przeczytać i przeanalizować co się nam udało dokonać, czego się trzymaliśmy, co udało nam się zrealizowa bądź też nie. Dobrze wiem, że nie zawsze wszystko wychodzi, bo czasem niektóre rzeczy sprawiają trudność. Jednak myślę, że warto spróbować coś zmienić. Oczywiście nie wypisuję tutaj wszystkich postanowień, ze względu, że niektóre są bardziej prywatne, ale wypiszę te którymi chcę się z wami podzielić.
1. Zająć się blogiem i kanałem - od czasu kiedy założyłam bloga jest to moje coroczne postanowienie, ciągle staram się coś ulepszać i iść do przodu. Na kanale ostatnio mnie dawno nie było, ale mam nadzieję, ze w tym roku postaram się wszystko tak zorganizować żeby mieć i na niego czas.
2. Zdrowo się odżywiać i ćwiczyć - w zeszłym roku udało mi się niestety przez kilka miesięcy, ale mam ogromną nadzieję, że w tym roku będzie lepiej.
3. Średnia z paskiem, dobry wynik z testu - Jestem w szóstej klasie, a chcę się dostać do dobrego gimnazjum. Moja średnia w zeszłym roku szkolnym to 5.0 i staram się żeby w tym roku była jeszcze lepsza oraz żeby test poszedł mi dobrze.
4. Więcej ,,podróżować'' - w tym roku mam zamiar odwiedzić kilka miast między innymi Warszawę, zawsze chciałam odwiedzić to miejsce, ale niestety (co pewnie uważacie za dziwne) nigdy nie miałam okazji.
5. Pojechać na Meet-up - razem z Sarą >klik< miałyśmy jechać już w zeszłym roku, niestety nic z tego nie wyszło. Bardzo zależy mi na spotkaniu się z kilkoma youtuberami chociaż na chwilkę, dlatego mam nadzieję, że 2015 okaże się dla mnie rokiem w którym będę mogła spełnić chociaż jedno swoje marzenie.
6. Oszczędzać pieniądze - dokładniej to na aparat, chciałam zainwestować w jakiś lepszy, którym będę mogła robić zdjęcia lepszej jakości. Trzymajcie za mnie kciuki żeby udało mi się go zakupić!
A jakie są wasze postanowienia noworoczne?


28 komentarzy:

  1. Bardzo fajne postanowienia! Mam nadzieję, że uda Ci się kupić wymarzony aparat i spotkać swoich idoli z ekranu:) powodzenia!
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moimi postanowienia są :schudnąć ,podciągnąc oceny ,ćwiczyć ,przeczytać 150 książek :) i również oszczędzać.:)
    Bardzo łądne zdjęcia dużo się do nich poświęciłaś ,doceniam cię i obserwuję od dawna gdyż urzekłas mnnie zdjęciami i sposobem pisania, :)
    aniapiatkowskabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Meet Up!! Uda nam sie <3
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne postanowienia do twoich .
    Masz bardzo fajnego bloga będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://pauline-memories.blogspot.com/2015/01/bye-2014-welcome-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie mam kilka tych samych co ty. Między innymi oszzędzac pieniądze oraz cwiczyc i zdrowo się odżywiac :)
    Dużo wytrwałości życzę :)

    http://www.rewiers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie napisane. Co do odwiedzenia np. Warszawy - to nie uważam, że dziwne iż tam jeszcze nie byłaś. ;) też przez długi czas nie miałam okazji, chociaż w końcu byłam i... Chyba i tak bardziej polecam Kraków. Ale podobnie z podróżowaniem, ja z kolei chcę w końcu odwiedzić Wrocław.
    Post o moich postanowieniach możesz znaleźć na moim blogu, na który i tak zapraszam: http://still-changeable.blogspot.com :)
    Pozdrawiam,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia i powodzenia z postanowieniami ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. O moich postanowieniach pisałam na blogu, ale są bardzo podobne do Twoich :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia są na prawdę świetne:)
    bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w realizacji :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne postanowienia :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia nie zamarzłaś podczas sesji , ja osobiście nie mogę wytrzymać na takiej pogodzie jestem zamrzluchem hah ;d
    śliczny blog <3
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2015/01/2015-bedzie-jeszcze-lepszym-rokiem.html?showComment=1420374100050

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zrobiłam swoją listę postanowień :)

    think-poositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne zdjecis. Nie bylo ci zimno?
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak samo jak ty chce więcje podrózować :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za twoje postanowienia.
    Piękne zdjęcia,musiałaś nieźle zmarznąć.
    Magda Pe-Blog pisany z pasją-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem w szóstej klasie, bardzo chciałabym dobrze napisać test szóstoklasisty!
    Świetne zdjęcia i trzymam kciuki za postanowienia
    Mój Blog <-Klik Obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w sumie nie mam głębszych postanowień. co prawda razem z przyjacielem dopingujemy się nawzajem do ćwiczeń, ale ciekawa jestem, jak długo wytrzymamy, haha ;p

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mamy kilka podobnych postanowień, jak na przykład blog czy egzaminy. Z taką różnicą, że ja jestem w trzeciej kl. gim i trochę inaczej to u mnie wygląda, ale to jest ten sam stres, prawda? Trzymam mocno kciuki za spełnienie postanowień. :)
    http://by-diallerr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak zając się blogiem i zdrowo się odzywiać oraz ćwiczyć ! Co do oszczędzania to to już się spełnia, oszczędzam.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super postanowienia. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja postanowień na ten rok mam sporo. Na przykład : mieć lepszą kondycję i codziennie zjeść coś zdrowego, więc postanowienie podobne ;) Też chcę się skupić bardziej na blogu, ćwiczyć więcej na instrumentach, mieć lepsze oceny z matmy i uczyć się więcej angielskiego ;)
    Piękne zdjęcia dodałaś do wpisu, powodzenia w realizacji wszystkich, super wyniku z testu, dostania się do dobrego gim i podróżowania. Dołączam do obserwatorów :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejku jesteś przesłodka. Masz piękne zdjęcia i pięknie opisujesz to wszystko. Jejku wierzę, że wiele osiągniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam takie same postanowienia :* identyczne :)

    http://martysienkablog.blogspot.com/ ps. obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjecia , ale ubierz sie bo zimno !!! :D

    Zapraszam do siebie www.uczsiemnienanowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wytrwałości w postanowieniach kochana! :)
    Zapraszam do siebie: http://wobiektywiezycia.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację ;>

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!