31 grudnia 2014

Podsumowanie 2014

Ten rok minął tak szybko, że ledwo co się obejrzałam, a już jutro będzie 2015. Zacznie się kreślenie w zeszytach i przyzwyczajanie się od nowa, postanowienia itp. Jednak nie o tym dzisiaj post. Postanowiłam zrobić małe podsumowanie 2014 roku. Nie jest ono jakieś super, bo nie wiedziałam kompletnie w jakiej formie je wykonać, więc postanowiłam zrobić mały kolażyk zdjęć z tego roku, które są naprawdę tak małą częścią tegorocznych zdjęć i wypisać jakieś rzeczy czy coś w tym stylu co udało mi się osiągnąć, co się zdarzyło itp, gdyż raczej wolałabym zapamiętać te dobre zdarzenia z tego roku niż te gorsze, których troszeczkę było. Zapraszam :)

Rozwinięcie bloga - myślę, że w tym roku, choć nie zawsze dodawałam systematycznie to mój blog rozwinął się trochę bardziej i obecnie jest was tu 793 za co bardzo wam dziękuję,
Osiągnięcie dwóch współprac - z czego obydwie już rozwiązałam ahahah, ale niedługo mam zamiar spróbować od nowa. 
Zimowisko-  nie mam co tu się rozpisywać, dużo śmiechu itd, ale przyznam, że to jeden z najlepszych wyjazdów.
Gala 8 wspaniałych - w tym roku miałam okazję wziąć udział w wojewódzkiej gali dla wolontariuszy ,, 8 wspaniałych'' jak i uczestniczyć na gali wolontariusza roku. Co do tej drugiej to raczej było takie zwykłe zaproszenie, ale nasza Pani prowadząca nasz wolontariat miała przyjemność odebrać nagrodę roku opiekuna wolontariatu.
Kolonie - tutaj też nie mam zbyt co się rozpisać, więcej na ten temat napisałam w osobnym poście. Jednak mogę tu przyznać, że kolonie i zimowiska to chyba najlepsze rzeczy z całego roku!t
Siostra - również w tym roku na świat przyszła moja mała siostrzyczka Helenka, która już niedługo będzie obchodzić swój roczek.
Jantar, Kołobrzeg - ogólnie prawie całe tegoroczne wakacje były cudowne i miło mi się je wspomina oglądając filmiki, zdjęcia z różnych wyjazdów.
Klasa - kilku dniowa wycieczka klasowa, Wigilia klasowa, dzień chłopaka i to wszystko ogólnie każde wyjście z moją klasą jest świetne, a ja staram się korzystać z każdej chwili bo już niestety nie dużo nam ich zostało.
Średnia z paskiem - mianowicie 5.0, z którego jestem bardzo dumna i mam ogromną nadzieję, że pod koniec tej klasy będzie podobnie lub lepiej.
♥ Wiele nowych znajomości - zwłaszcza tych internetowych, poznałam wielu wspaniałych ludzi i do tego powstała nasza konfa TEAM PATOLA ( nie pytajcie czemu taka nazwa haha ) i teraz nie wyobrażam sobie żeby nie było tych kilku osób poznanych przez internet 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chyba to wszystko co mi przyszło na myśl wspominając. Oczywiście napisałam najbardziej ogólnie jak się dało, bo było rożnych zdarzeń itp wieeeeeeeeele więcej, ale nie chciałam was tym zanudzać. 

Z okazji, że to ostatni post w tym roku, życzę wszystkim szczęśliwego 2015 i samych sukcesów!
Jesteście zadowoleni z tego roku, co udało wam się osiągnąć?

17 komentarzy:

  1. moją najlepszą decyzją w roku 2014 było założenie bloga!

    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!
    pisanepasja (mój blog)- ♥kliknij♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj minął rok odkąd założyłam bloga. Myślę, że to było baardzo ważną decyzją w 2014 roku. :)

    http://thenatusworld.blogspot.com/2014/12/the-last-day-of-year-2014-first.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podsumowanie, widać że ten rok minął Ci znakomicie :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że twój rok 2014 był udany ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem zadowolona z 2014r. :)
    think-poositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, fajny pomysł na podsumowanie. Widzę, że nie tylko ja uwielbiam obozy, kolonie <3
    Też mam różne dziwne konfy ze znajomymi o dziwnych nazwach hahha :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie :)
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie rok 2014 był udany! Lecz były zle chwile ale staram sie o nich nie myśles... Świetne podsumowanie!
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie rok 2014 byl jak najbardziej udany! Widze ze Twoj tez :D
    Swietny kolaz!

    claudiia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że rok udany! :3
    A w nowym życzę samych udanych dni ;)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z 2014 r. jestem zadowolona, spędziłam najlepsze wakacje w życiu, blog się rozwinął więc na plus.

    http://antiszek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na podsumowanie tego roku! :)

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podsumowanie. Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny podsumowanie, widać że ten rok był dla Ciebie bardzo dobry! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że ten rok był dla Ciebie bardzo udany :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog !
    Zapraszam do mnie http://tajneprzezpoufne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!