29 grudnia 2014

moment of rest

Hei!
18 dni wolnego już powoli mija, ale nie ma co się załamywać, bo trochę czasu jeszcze zostało. Postanowiłam dzisiaj usiąść, popijając herbatkę z cytryną i napisać dla was luźniejszego posta jakich kiedyś było pełno. Ogólnie odkąd zaczęła się przerwa świąteczna spędzam ten czas żeby jak najbardziej się odstresować i odreagować. Tyle sprawdzianów,kartkówek już mi siedziało na głowie, że powoli wybuchałam. W dodatku mój sen nie był zbytnio wystarczający (dlatego też, sypiam teraz do 12/13 haha), a w szkole niemal co zasypiałam na lekcjach. Oprócz tego, żebyście nie myśleli, że siedzę całymi dniami w domu nic nie robiąc to spotykam się ze znajomymi, a z Matyldą niedługo zaczynamy nagrywać filmik na konkurs u Jasia.W planach mam już 2 wypady na zdjęcia, gdyż ostatnio u mnie w mieście spadł śnieg. Co prawda tego białego puchu, który zdążył zamienić się już w lód jest mało, ale nie odpuszczę sobie takiej okazji, bo uwielbiam zdjęcia na tle śniegu. Także, to tyle i zapraszam do oglądania zdjęć z ostatnich dni, które zrobiłam przy okazji, ze względu na to, że aparat staram się brać ze sobą wszędzie.

Jak spędzacie przerwę świąteczną?

24 komentarze:

  1. Ten tydzien spedzila w domu , chcialam spedzic go wlasnie rodzina. ;) w kolejne dni oczywiscie spotkam sie ze znajomymi ;*

    jurkowa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :-) Najbardziej podoba mi się zdjęcie opatulonej szalikiem dziewczynki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia :) ja większość czasu czytam, bo jak jest szkoła to mam na to mało czasu (albo nie mam go w ogóle)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też muszę się wybrać na zdjęcia bo śnieg spadł :3 śliczne zdjęcia! :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie mija już ten czas wolny, ale już 2 lutego mam znów 14 dni wolnego:)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No i właśnie, dlaczego ten czas wolny tak szybko mija, a ten szkolny wlecze się nieubłaganie... Ja lenię się w domu moich dziadków ze stosem ukochanych książek i codzienną lekturą blogów :)

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też właśnie staram się odpocząć :) w końcu tyle wolnego nie często się zdarza

    http://berryxxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja odpoczywam i spotykam się ze znajomymi :) Śliczne zdjęcia. Też muszę nabyć taki nawyk noszenia aparatu wszędzie :(

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post :)
    Ja całkowicie odpoczywam od szkoły :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zdjęcia!
    Nie wiem czemu, ale to ze światełkami w mieście strasznie mi się spodobało :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/winter.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow śliczne zdjęcia *.*
    lavender-marshmallow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. sama robiłaś zdjęcia? Genialne! :))
    zapraszam do mnie :)

    http://izu1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje zdjęcia są fantastyczne! :3 Ja przerwę świąteczną spędzam z rodziną z dala od nauki! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoją przerwę świąteczną postanowiłem przeznaczyć na większy odpoczynek i poświęceniu się rzeczom, na które nie mam czasu podczas szkoły, takich jak oglądanie seriali i czytanie książek :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w trakcie przerwy świątecznej skupiam się przede wszystkim na odpoczynku. Robisz przepiękne zdjęcia :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia masz prze prze śliczne kochana! Ja spędzam przerwę świąteczną leniuchując w domu,oglądając świąteczne filmy,od czasu do czasu wyjdę gdzieś ze znajomymi np; na lodowisko.
    Z racji, że jest ostatni dzień roku czyli inaczej Sylwester życzę ci wszystkiego dobrego w roku 2015!
    maksymiliana.blogspot.com
    Obserwuję! Mega pozytywny blog!

    OdpowiedzUsuń
  18. W przerwę świąteczną staram się jak najwięcej odpocząć i naładować baterie na te wszystkie klasówki i kartkówki, które czekaja mnie już po niej ...
    Zdjecia są cudwone, najbardziej jednak przypadło mi do gustu to pierwsze *-*

    zieloffa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia. Bardzo mi się podoba pierwsze i ostatnie :)
    julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!