24 grudnia 2014

6#CwO - Christmas room

Chociaż spędzenia świąt w swoim domu sobie nie wyobrażam to i tak zawsze mój pokój na święta jakoś przystrajam. Tegoroczne święta jakoś odczułam tak bardzo, że mój pokój zamienił się chyba w małym stopniu w pokój z wystawką świątecznych ozdób, ale to nic. Ważne, że mi się podoba, a czas spędzam w nim z przyjemnością odczuwając świąteczną atmosferę. Oczywiście  na zdjęciach całego pokoju i każdego zakamarku uchwycić mi się nie udało, ale mam nadzieje, że takie zdjęcia wam wystarczą.

+ Moja mała kolekcja świątecznych wosków yankee candle, które otulają mój pokój zapachem w każde święta! :) 

Z racji, że dzisiaj jest 24 grudnia, czyli jeden z najlepszych dni w roku, chcę wam życzyć najwspanialszych Świąt, spędzonych z bliskimi. Wesołych Świąt!

20 komentarzy:

  1. te poszewki z biedry są wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne poszewki
    Wesołych świąt I szczęśliwego nowego roku niech będzie jeszcze lepszy od innych dużo miłości uśmiechu w nowym roku oraz w Wigilię smacznych potraw życzy : Paulina

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt !
    Zdrowia, szczęścia, pomyślności i dużo radości ! Życzy kochana Wercia W.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt !! Bardzo fajny pokój ;)
    domisbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie przystrojony pokój :D . Wesołych Świąt ! Pozdrawiam !
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia ( zresztą jak każde) xD ;) Wesołych Świąt!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ślicznie ozdobiony pokój :* | lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo masz naprawde bardzo ladnie ozdobiony pokoj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale to ślicznie wygląda <3
    Wesołych świąt!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuć ten klimat :3 Zapraszam na nowy, wigilijny post ♥ Życzę spokojnego Bożego Narodzenia i odpoczynku. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że też poszewki z biedry hahah uwielbiam je
    Świetnie ozdobiłaś pokój, naprawdę czuć klimat. :) Wesołych Świąt.


    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super wygląda twój pokój :) również mam przybrany :) nie wyobrażam sobie świąt bez świątecznego klimatu w pokoju :)
    U mnie nowy post zapraszam :) !
    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne poszewki na poduszkach.
    kolorowe-chmury.blogspot.com-KLIK Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie najlepsze ;*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te cynamonowo-jabłkowe świeczki, są uzalezniające haha :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie spędzam wigilii u mnie w domu ;) Bardzo podoba mi się wystrój twojego pokoju szczególnie ozdobione okno ;) Ojej christmas eve - piękny zapach :) Ja mam angel wings i też jest niesamowity :)
    http://olsbloog.blogspot.com nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia :D mega mi sie podobają te poszewki na poduszki i kubek :D
    Pozdrawiam!
    http://justyna-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne poduszki ! I ladny pokoj

    lifestyle-natuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny termos i wo gule wszystko

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!