4 grudnia 2014

2#CwO - Propozycje świątecznych prezentów dla niej i dla niego..

Hei!
Święta coraz bliżej, a mikołajki za kilka dni. Zapewne wiele z was zastanawia się czym obdarować w ten magiczny czas swoich bliskich, przyjaciół czy znajomych. Propozycji nie jest może wiele, ale mam nadzieję, że komuś coś podpowiedziałam co do prezentu dla drugiej osoby. A kto to będzie? To zależy już od was! Babcia, Mama, ciocia, babcia, dziadek, tata, wujek czy może siostra lub brat?. W każdym bądź razie przedstawiłam dwie wersje prezentów, jak widać - dla niej i dla niego.


1. Ciuchy - Każdej dziewczynie się przydadzą i chyba nigdy nie będzie ich brak, jeżeli jednak nie znacie rozmiaru lub kogoś gustu - kupcie kartę podarunkową do jakiegoś sklepu.
2. Kosmetyki - Nigdy za dużo, nawet jeżeli ktoś coś już posiada, nie zaszkodzi mieć o jedno pudełeczko więcej.
3. Słuchawki - Tutaj już zależy od tego czy dana osoba takie posiadać by chciała, ale nigdy nie zaszkodzi o taką rzecz zapytać. 
4. Kubek - prezent standardowy, ale jak sprawdzony! Zwłaszcza świąteczny doda super klimatu.
5. Świeczki - woski etc. Ja osobiście polecam z Yankee Candle (woski, świec nie miałam okazji wypróbować), Pachną cudownie, a w dodatku dodadzą uroku naszemu pokojowi. 
6. Dodatki - biżuteria, zegarki, kapelusze itd. mogą okazać się idealnym prezentem, często starczają na długo i są wspaniałą pamiątką. 
7. Case na telefon - Teraz wszędzie jest ich mnóstwo, znajdziecie przeróżne rodzaje, a więc wybór czy znalezienie nie będzie trudne. 
8. Piżama - Tu akurat kombinezon stich'a. Świetny prezent, zwłaszcza dla osób, które po nocach marzną, ciepła piżama naprawdę może się przydać. 
9. Buty - Taki prezent b. by mnie ucieszył, chociaż już trochę butów mam. Jednak istnieje kilka takich modeli, na które się czaję i fajnie byłoby je mieć. 
10. Skarpetki - świąteczne, nie świąteczne, ale przyznajcie, że to przyda się zawsze. Zwłaszcza cieplutkie, w których bez problemu i marznięcia możemy pochodzić po domu czy spać. 

1. Czapki, rękawiczki - zgubione lub zapomniane, często się do zdarza, a więc w trosce o zdrowie możemy zakupić jakiś fajny zimowy zestaw, który przy okazji będzie fajnie wyglądał.
2. Świeczki - w tym przypadku można wybrać bardziej męskie zapachy.
3. Zegarek - w tym przypadku wszystko zależy od gustu.
4. Perfum- jeżeli znamy ulubiony zapach, prezent będzie strzałem w dziesiątkę. 
5. Ciuchy- Nowa koszula, czy spodnie zawsze się przydadzą żeby zamienić stare przymałe rzeczy.
6. Kubek Termiczny- Ten przedstawiony jest akurat tym na który poluję od dawna, ale nie mogę się zabrać do jego kupna. Na zimowe spacery sprawdzi się idealnie i utrzyma ciepło naszego napoju.
7. Słuchawki - (to samo co w przypadku u góry).
8. Gra - Jeżeli osoba, którą masz zamiar obdarować jest maniakiem gier i ma jakąś na oku, na 100% ucieszy się z takiego prezentu. 
9. Kubek świąteczny - (to samo co w przypadku u góry).
10. Zestaw żeli do kąpieli - Tu chyba wszyscy się ze mną zgodzicie, że to przydaje się każdemu i nigdy za wiele. 
11. Buty - (to samo co w przypadku u góry).

Spodobały się wam propozycje?
Macie już jakiś zakupiony prezent?

17 komentarzy:

  1. Świetne pomysły na prawdę! Warto skorzystać :)
    http://tyglysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto skorzystać, ale ja już mam większość kupione. :D
    http://polowcia--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły. Skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyda mi się to, bo robimy sobie paczki w szkole :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za podsunięcie pomysłu na prezenty dla przyjaciół! <3 dziękuję też za zajrzenie do mnie <3
    http://dziennik-ponurej-optymistki.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja moim przyjaciółką piekę pierniczki i kupuje jakiś drobiazg ;D + Fajne pomysły :> l Dziękuję za komentarz u mnie♥
    byolqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No trafiłaś w dziesiątkę, sama być chciała takie prezenty dostać haha :D
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, bo muszę coś kupić koledze na klasową Wigilię! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. YC i GTA, to ja bym chciała :D Oliwka się zna! <3

    http://by-lolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysły!
    http://ankens-blog.blogspot.com/2014/12/wait-moment.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mojego chłopaka kupuję kubek :d

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kupie mojemu chlopakowi skarpety mysle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, ale jaka martyna? tutaj Amelia zaszla drobna pomylka ;-)

      Usuń
  14. Świetne pomysły, na pewno skorzystam :))
    http://aaisaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!