9 listopada 2014

Nie ubiera się modnie...

Widziałaś nową bluzkę tej dziewczyny co właśnie weszła do szkoły? masakra.. w dodatku modne to było chyba jakiś rok, dwa.. a nie to nie były modne nigdy! Jak ona może się w takie coś ubierać? pewnie kupione w jakimś lumpie, aż szkoda gadać, że takie osoby chodzą do naszej szkoły - wstyd! Ja to bym się tak nie ubrała nigdy w życiu. Czy ona nie czyta teraźniejszych magazynów modowych?
W XXI w. bycie oryginalnym, z własnym stylem to nie lada wyzwanie. Na co dzień duże grono osób mających swoje zdanie, styl spotyka się często z wyzwiskami różnego rodzaju. Nie rozumiem tego kompletnie, w końcu co złego jest w tym, że ktoś lubi się ubrać czasem może trochę dziwacznie? To, że nie wszyscy podążają za modą i kupują wszystko od znanych projektantów czy chociażby drogich sklepów odzieżowych nie upoważnia do obrażania tej osoby. Każdy powinien szanować i być szanowany za to, że jest inny od reszty i nie ubiera się za tak jak 10 koleżanek z klasy.
Czy bycie oryginalnym z własnym stylem to coś złego? oczywiście, że nie! Podziwiam czasem niektóre osoby za odwagę co do ubioru, racja nie zawsze strój ten podoba mi się w 100% jednak to, że osoba nie bała się wyjść w czymś no powiedzmy sobie szczerze - dziwnym, świadczy tylko o tym, że nie boi się niepotrzebnego zdania innych na ten temat. Sama czasem ubieram się inaczej od reszty, różnego typu holograficzne rzeczy, platformy itd. jednak takie ciuchy powoli stają się codziennością wielu ludzi.
Post nie miał na celu uświadomienia wam i rozkazu żebyście ubierali się teraz jak z kosmosu wzięci (bo przyznam, że bardzo często bynajmniej ja ubieram po prostu zwykłe czarne spodnie, buty i biała bluzka, a nic tutaj super nie widzę) tylko uświadomienia, że nie wszyscy muszą ubierać się jak wy, ale myślę, że trochę wiecie już na ten temat. Także podsumowując - Każdy ma swój styl, gust i upodobania, więc wszyscy powinniśmy to szanować.
Co sądzicie o różnego typu komentarzach na temat ubiory innej osoby?








ps. zapraszam na mój vinted gdzie sprzedaje moje rzeczy za grosze klik


40 komentarzy:

  1. Sliczny sweterek xd piekbie wykonane zdjecia !
    pozdrawiam xccdv.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzie wykreowali sobie idiotyczne normy których się trzymają a wszystkie "odstępstwa" krytykują i poniżają...
      http://naynay-lian.blogspot.com/2014/11/lack-of-ideas.html
      zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

      Usuń
  2. Dokładnie, nie powinniśmy wyśmiewać osób które chodza do lumpeksów, czy ubierają się w sposób dziwny, oryginalny, to tylko świadczy , że są to ciekawi ludzie z oryginalnym stylem.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy ma swój styl i trzeba go akceptować! :)

    Na moim blogu konkurs foto., w którym można wygrać design i post promujący! : )
    BLOG- ♡kliknij♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie takie samo zdanie jak Ty. :) Świetny sweterek. :)

    http://gorska-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z Tobą :)
    świetny sweter <3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też tego nie rozumiem, uważam że każdy powinien ubierać się w co chce :D

    http://casper-fashion.blogspot.com/ zapraszam na nowy artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze piękny sweter <3
    Po drugie, też nie rozumiem krytykowania czyjejś własności, bo jakby nie patrzeć ubiór to nasza własność.
    Co do tego że w XXI wieku ciężko o oryginalność, z tym się zgodzę, uważam że to nudne iż każdy kupuje taką samą rzecz bo zobaczy ją u innej. Ja stawiam na wzorowanie się na innych i inspiracje :D

    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie komentarze są żałosne, nie rozumiem tych co krytykują tego typu rzeczy :/

    http://antiszek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W dzisiejszych czasach nie ma ludzi oryginalnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy powinien zająć się sam swoim stylem a nie cudzym. Co im do tego jak ktoś inny się ubiera? Może po prostu z zazdrości tak mówią.
    Zapraszam do siebie! Na pewno odwdzięczę się za obserwację czy komentarz :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. nie powinno się wyśmiewać osób bo się inaczej ubierają :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Toba :)
    Każdy ma swój styl i niech się go trzyma ^^
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem ludzie w Polsce są za mało tolerancyjni. Każdy powinien szanować kogoś o odmiennym stylu,nawet jeśli jest inny lub dziwny. Genialnie napisany post, zgadzam się na sto procent ze wszystkim co napisałaś!
    [KLIK] - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, genialny temat. Gdy miałam naście lat ubierałam się dość specyficznie, gdyż strojem chciałam wyrażać siebie, muzykę jakiej słuchałam, filozofię jaką ceniłam. Mój strój był zawsze czarny i mroczny dodatkowo podkreślony mocnym makijażem. Chciałam wyglądać inaczej niż wszyscy w mojej średniej szkole i tylko w takiej stylizacji czułam się dobrze. Czasami mój strój spotykał się z niechęcią, szczególnie osób starszych. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! Zgadzam się, teraz, jak nie masz Iphona i butów z Vans, to jesteś nienormalna i żałosna - witamy w 21 wieku. ;)
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny sweterek :)

    http://i-am-not-giving-up-on-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję ;) i zapraszam do siebie ;)
    http://alone-blogg.blogspot.com/2014/11/ten-pierwszy-wpis.html#comment-form
    PS. Czytam pierwszą obcą blogerkę , która tak jak ja Mieszka w Bydgoszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie, nie raz się spotkałam z różnymi komentarzami na temat jak i moich znajomych tak i mnie,
    ale każdy może mieć inny gust!

    http://sabrinka123.blogspot.com/2014/11/tumblr-i-inne.html

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post :) i cudny sweter *o*
    zajrzysz do nas :) ?
    http://by-lolawikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam nie zważam na nikogo, chodzę w tym co mi się podoba :D Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aj Oliwka, jeden "musk" :) Mam takie samo zdanie.

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nienawidzę tego! Naprawdę nienawidzę, jak ludzie tak oceniają. Okropne jest to, że w Polsce nie ma w ogóle tolerancji, nie można być sobą, robić, czy ubierać się tak, jak się chce, bo od razu zostanie się wyśmianym :c

    ♥ www.personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/
    ♥ www.wlasnym-okiem-na-mode-korei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ważne jest ubierać się po swojemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uważam, że każdy ma swój styl ;) jednym coś się podoba a drugim nie, nie powinniśmy nikogo obgadywać bo to nie nasza sprawa..
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę , że styl nie jest jedną z najważniejszych wartości . Ładne zdjęcia : ) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia. ;3


    http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Uważam, że każdy ma swój styl i własne inspiracje. Nie powinien się nich wstydzić :D

    Pozdrawiam :
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wyglądasz, fajnie napisany post + widze że nowa fryzura :)! Bardzo ładnie wyglądasz :)

    http://byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestes bardzo sliczna. Ciekawe zdjecia! :)

    Obserwuje :)

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz śliczne włoski :)
    Zapraszam na bloga mojego i mojej przyjaciółki:
    just-aulia.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mądrze to napisałaś. Nie powinniśmy komentować innych gustów, każdy ma swój i swoje możliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam wspomnieć że pięknie wygladasz. :)

      Usuń
  33. Uwielbiam wyróżniać się i gdzież mam zdanie innych ;)))
    Zapraszam na http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ciuchy !
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy jakaś moją koleżanka zaczyna rozmawiać o czyimś ubiorze to po prostu przerywam rozmowę lub odchodzę. Zdaję sobie z tego sprawę, że dla tej koleżanki może być to nie miłe, ale mam tego dość. Mam już dość czepiania się kogoś na temat ubioru drugiej osoby. Każdy się ubiera jak mu się podoba czy jak mu jest wygodnie. Nikt nie powinien ingerować w to w jaki sposób się ubieramy. Każdy ma swój gust i styl. Ubiera się w lumpeksach? I co z tego? Można tam znaleźć na prawdę fajne rzeczy, dobre jakościowo czasem nawet markowe za grosze. Ja sama nie kupuję z lumpeksach z tego powodu, że moim mieście jest jedynie jeden i to dość daleko ode mnie i nie mam tam jak dojechać.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się z tobą w 100%
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Poklikasz w linki?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/11/oasap.html

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!