22 listopada 2014

do czego dążysz?

A tak na prawdę, zastanawiałeś się kiedyś do czego dążysz? W życiu, w przyjaźnij czy nawet uzyskaniem dobrej oceny w szkole? Postawiłeś sobie kiedyś pewien cel do którego dotarłeś lub nadal dążysz?
Często nawet nieświadomie dążymy do czegoś co za wszelką cenę chcemy spełnić. Czy będą to marzenia czy dostanie super oceny z przedmiotu którego nienawidzisz zależy już od ciebie. Kiedy już do czegoś dotrzemy zazwyczaj próbujemy iść dalej w tym kierunku i zrobić coś więcej, więc do czego dążysz właśnie tą dobrą oceną? Do uzyskania lepszej średniej, dostania się do dobrej szkoły, uzyskania wykształcenia a następnie pracy? Nasze cele zazwyczaj noszą za sobą pełno skutków i tych złych jak i dobrych. Nigdy nie wiemy co nas czeka po uzyskaniu szczytu, czy znajdziemy dalszą drogę i odkryjemy coś nowego? To wszystko zależy od ciebie, staraj się dotrzeć dalej niż chciałeś, zajść chociażby centymetr za wyznaczoną granice, spróbuj czegoś nowego..
zdjęcia - klik
A ty, do czego dążysz? 
Przekraczasz granice wyznaczonych celów?

18 komentarzy:

  1. Ja dążę do zostania lekarzem!Przekraczanie granic raczej ciężko mi idzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dążę do wielu rzeczy, ale najważniejszym celem dla mnie to bycie grafikiem,informatykiem.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo madry post ! ja dąże do polepszania swojej pasji :)

    http://casper-fashion.blogspot.com/ nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ladne zdjeica i fajny post
    http://mandyy-blog.blogspot.com/2014/11/moja-pasja.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dążę do szczęśliwego życia. Bym nie musiała się martwić co będzie jutro, i by mieć wszystkiego pod dostatkiem. Po prostu dążę do spokoju

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze dążę do celu, mimo wszystkich przeciwności! ;)
    ankens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie mam wyznaczonego celu w życiu, ale wiem, że chcę być szczęśliwa :D
    wspaniałe zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mądry post! :) Bardzo mi się tutaj podoba :)
    Będzie mi miło, jak zajrzysz do mnie i zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza/obserwacji.
    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami zastanawiam się do czego dążę. Skoro wiem, że nie zamierzam zdawać danego przedmiotu na maturze to po prostu chcę odpuścić go do tego stopnia by zdać. Nie jest to fajna metoda, bo każdemu jest smutno, że nie dostał wymarzonej oceny. W sumie tak na prawdę nie wiem do czego dążę, przynajmniej na razie nie wiem :C
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dążę do swojego wymarzonego zawodu, a po drodze jakieś małe cele także spełniam ;>
    zapraszam do siebie
    owocowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dążę do spełniania swoich marzeń, czasami mi to się udaje, a czasami nie. :)
    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam określone plany i marzenia, do których dążę:)

    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia. Ja dąże do spełniania marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Codziennie się do czegoś dąży. Ja dążę do spełnienia nawet tych nierealnych marzeń!

    ładne zdjęcia ;)
    http://natalia-cieslak.blogspot.com/2014/11/i-wy-myslicie-ze-nam-sie-to-w-zyciu.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ech, nie lubię rozmyślać nad takimi sprawami, oceny, średnia, szkoły wyższe, praca, rodzina (?).
    Sama nie wiem do czego dążę, pewnie po prostu do szczęścia.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze w życiu są marzenia i realizacja ich :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Warto realizować swoje cele, a później postawić sobie poprzeczkę jeszcze wyżej, i tak w kółko :) oto przepis na sukces ♥
    www.adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!