19 października 2014

simply

Zacznę może od tego, że chociażby z największymi chęciami to nigdy nie umiałam nawiązywać postu do mojego ubioru i jakoś specjalnie go opisać. Bo co niezwykłego jest w zwykłych spodniach, białym sweterku, vansach i przewiązanej w pasie koszuli w kratę?.
Ja jakoś nic specjalnego w tym nie widzę, może oprócz tego, że ten strój jest jak najbardziej w moim guście, a w dodatku wygodny i dlatego lubię się tak ubierać na spacer, wyjście do galerii czy nawet do szkoły. Po prostu idealny na każdą okazję :) 
+ Jedno zdjęcie, które zrobiłam Martynie meega mi się spodobało!
|sweterek - ? | spodnie - sinsay | koszula - sh | buty - vans | torebka - h&m|
A Wy lubicie nawiązywać swoje posty do tego co nosicie? 
Podobają wam się takie proste outfit'y?

22 komentarze:

  1. Bardzo ładny outfit, lubię takie proste zestawy.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także najczęściej noszę takie proste outifty, są bardzo wygodne i ładne :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię takie stroje :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię takie stroje ponieważ są wygodne ale też ładnie się prezentują :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się bardzo podobają proste outfity, ale uważam, że tu te buty akurat nie pasują...

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie proste i luźne stylizacje :)

    ITSLONELYTHINGS

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne vansy
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super codzienny look! Kocham takie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny outfit, taki codzienny, zwykły. :)

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio zaczęłam nosić takie ciuchy.Stałam się okropnym leniem i nie chcę mi się wymyślać różnych stylizacji.Śliczne zdjęcia :)

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zestawienie :)
    Super buty!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/10/zniszcz-ten-dziennik.html
    Post o niesamowitym, nietuzinowym dzienniku, który stał się hitem na całym świecie! Każdy komentarz i obserwacja motywują do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie musisz pisać, outfit po prostu świetny sam w sobie ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie stroje :D
    Ja zazwyczaj nie nawiązuje postów do moich ciuszków XD

    http://sabrinka123.blogspot.com/2014/10/nowosci-jesienne-cz-2.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post, lubię takie :)
    Śliczne zdjęcia <3

    dusiiiak.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię takie proste outfity :D

    bocia-bociaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ta stylizacja, ładna, luźna i super na jesień. 3 w 1 ;)

    xoxo
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!