10 października 2014

autumn

Hei!
Jesień to jedna z moich ulubionych pór roku, którą  wprost ją uwielbiam! Nareszcie można trochę odetchnąć po upałach w lecie i poczuć na dworze przyjemny wietrzyk. Co prawda nie zawsze pogoda dopisuję, ale podczas padających na dworze kropelek bądź kropli deszczu warto usiąść pod kocykiem, napić się ciepłej herbaty, zapalić świeczkę o ulubionym zapachu, poczytać książkę lub wziąć laptopa na kolana i poprzeglądać tumblr. Po za tym wszystkim kolorowe liście, które dodają tyle pozytywnej energii spotykam na każdym moim kroku czy nawet wyglądając przez okno.
 Po za wszystkim dziękuje za zdjęcia i miło spędzony czas Nati i Roksanie, które baardzo pozdrawiam ;* 
Lubicie jesień?

28 komentarzy:

  1. Ja nie lubie jesieni. Drugie od końca świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubie jesieni. Drugie od końca świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia
    http://mandyy-blog.blogspot.com/2014/10/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Bardzo podoba mi się w jaki sposób piszesz ♥ Mega zdjęcia. Tak trzymaj. Czekam na coraz ciekawsze posty. Powodzenia w dalszym blogowaniu! + zapraszam do siebie ;) www.pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jesień za te same rzeczy, dosłownie haha. Ten relaksik, ciepełko i w ogóle :D

    Zapraszam
    http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne butki! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog obserwuję <3 zapraszam do mnie
    http://folkkejti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne spodnie :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Także lubię jesień, ale jednak moja ulubiona pora roku to zima :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam jesień. Świetna stylizacje, cudowne zdjęcia. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne masz włosy :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/10/wyglad-czy-charakter.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba lubie jesien :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jesień :) Wtedy jest coraz bliżej do świąt, kocham swetry i spadające liście :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Bardzo podoba mi się twój styl pisania :)
    Jesteś śliczna, a ta ściana, którą widziałam już tyle razy, cały czas dodaje fenomenalnego efektu :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie
    juulia-juliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)
    Obserwuję !
    Oraz zapraszam do mnie: kalapublicdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w jesieni najbardziej lubię Halloween. Uwoelbiam wtedy wieczorem usiąść z czym słodkim przed telewizorem i zrobić sobie jakiś maraton horrorów, albo p[o prostu oglądać American Horror Story :D

    minniemosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcie :*
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia! ^_^

    ❀pisanepasja.blogspot.com❀
    Pozdrawiam i całuje mocno- Steffy ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia. Ja bardzo lubię jesień!
    aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam jesień! To jedna z moich ulubionych pór roku. Z chęcią sięgam wtedy po kocyk i książkę - idealny sposób na jesienny wieczór :). Cudowne zdjęcia.
    xx
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie lubię jesieni, ale fajnie napisałaś i z racji iż dzisiaj mam wolny dzionek usiądę sobie pod kocykiem i popiję herbatkę! Dzięki za pomysł na dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jesień,chodź,gdy tak teraz leże chora to troszkę mniej :D
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!