1 września 2014

Back To School - Haul

yeeeeeey, dzisiaj szkoła! Rozpoczęcie! Nareszcie!- Czujecie ten entuzjazm w mojej ,,wypowiedzi''? Bo ja... nie. Nasza wakacyjna beztroska skończyła się dzisiaj dokładnie o 00:00, ale spokojnie już mogliśmy spać, jednak ja wstałam o godzinie 6:00, to był już drugi próbny dzień, żeby zobaczyć jak to będzie się wstawać przez tą resztę 10 miesięcy. MASAKRA! Dokładnie tak to mogę nazwać, zwykłą masakrą, na prawdę nie wiem jak się do tego wszystkiego przyzwyczaję, wcale nie czuje i nie mogę przyjąć tego do głowy, że już jutro będzie pierwszy poważny dzień szkoły, kiedy zasiądziemy już z książkami w ławkach, dreszcze mnie przechodzą na samą myśl o tym. Mój plan lekcji jest beznadziejny, nie wiem jak to wszystko zorganizuję, ale postaram się jak najlepiej, cóż nagrałam dla Was haul z przyborami do szkoły, zapraszam do oglądania :)

15 komentarzy:

  1. Fajne zeszyty <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super filmik, przyjemnie się ogląda <3
    świetne piórniki ^^
    ja też dzisiaj wstałam wczesniej żeby się przyzwyczaić XD

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik, od dawna subskrybuję Twój kanał :).
    Bardzo fajne piórniki!
    A ja przyzwyczajam się już od połowy sierpnia, wstaję o 8 codziennie dlatego mniej więcej wiem, jak to będzie :).
    Mój plan lekcji też jest okropny, cóż...
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  4. a no dzisiaj szkola :(
    ale są plusy, bo znowu spotyka się swoich znajomych, z którymi w wakacje nie zawsze dało się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super filmik! :)
    Bardzo fajne zeszyty! ;)

    claudiia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmik. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny filmik, cudowne zeszyty Zapraszam do mnie choć dopiero zaczynam z nowy blogiem http://iamahapppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny filmik :)
    Śliczne zeszyty:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne zeszyty <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zeszyty są prześliczne!

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super filmik! <3

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!