3 sierpnia 2014

wyjazd

Heiii!
Cały czas bardzo tęsknie za koloniami i ludźmi stamtąd. Strasznie brakuję mi zwłaszcza Julki, Jagody i Zosi. Ehh, jakoś nie mogę się zebrać do kupy i przestać o tym myśleć. W dzień jakoś o tym nie myślę zbytnio i zajmuję się swoimi sprawami w Bydgoszczy i przyjaciółmi oraz rodziną, ale w nocy, z racji tego, że przed snem zawsze rozmyślam, znowu przywracają do mnie wszystkie wspomnienia, teksty Julii itd. Przechodząc do trochę innej sprawy - jak widzicie małe zmiany wyglądu bloga. Chciałam trochę go odświeżyć i rozjaśnić białym tłem, mam nadzieję, że się podoba! Jeszcze zapomniałam wam oczywiście wspomnieć, że jutro z samego rana ( 4:30 budzik ) wyjeżdżam nad morzę, ale spokojnie, nie zostawiam was bez postów, zabieram ze sobą laptopa i aparat, więc wyczekujcie dużej dawki zdjęć!

+najnowszy filmik na moim kanle

20 komentarzy:

  1. Fajny ten daily vlog ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik ;) Ja też wieczorami, przed spaniem zawsze rozmyślam ;)

    Obserwuję ;* Zapraszam, założyłam nowego bloga ♥
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy design jest cudowny ♥. Czekam na zdjęcia z nad morza, a filmik jak zawsze świetny ;).
    Mój blog-kliiik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny filmik, nowy wygląd jest super ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie filmiki ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne spodenki i filmik! :3
    chocooonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te spodenki z pierwszej fotki <3

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne jest to pierwsze zdjęcie! *-*
    Miłego wyjazdu i czekam na zdjęcia z pobytu nad morzem! Też w tym roku byłam,i muszę przyznać,że było świetnie,ale osobiście wolę jeździć na wieś,w moje rodzinne strony,w końcu każdy lubi co innego,a ja wolę góry! ^^


    wiska-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że jeszcze utrzymujesz kontakt z koleżankami z kolonii :) Oglądając filmik zwróciłam uwagę na twój pokój i muszę powiedzieć, że jest bardzo ładny oraz fajne poduszki ^^

    http://aminely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam ten filmik z 2 razy, super :--)

    CHEERIE-BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Super filmik, oby tak dalej :)

    http://antiszek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny filmik, trzymaj tak :D
    http://aleksandra-olaaa.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny filmik ;d
    friiend-best.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny filmik i mam do ciebie prośbę czy byś mogła mi zrobić desing bo mega mi się twój podoba <3
    http://nesiaworld1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. No to zabieram się za oglądnie filmiku! ^^

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny filmik =D

    http://kada-kadaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam Back to school więc jeśli możesz nagrywaj ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!