28 lipca 2014

Hei!
Pierwszy miesiąc wakacji minął mi w mgnieniu oka, tyle się zdarzyło, a zarazem jeszcze trochę mam planów na sierpień. Cieszę się, że lipiec spędziłam aktywnie i powychodziłam na dwór z przyjaciółmi. Oczywiście następny, a za razem ostatni miesiąc cudownego wolnego od nauki i szkoły mam zamiar spędzić podobnie. 
Aktualnie siedzę sobie na działce z Matyldą, odpoczywając na balkoniku, bo w sumie to jedyne miejsce gdzie teraz jest cień i można się ,,uwolnić'' od tego parzącego słońc,którego mam szczerze ostatnio dość, poza tym postanowiłam nagrać Q&A, więc prosiłabym was o zadawanie pytań w komentarzach :)



20 komentarzy:

  1. Ja również mam już dość upału :)
    xoxo
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubię gorąco, bo uwielbiam się kąpać wtedy w basenie ^^
    śliczne zdjęcie <33
    - ile masz wzrostu?
    - jestes w jakimś fandomie?
    - kto jest twoją inspiracją?
    - masz rodzeńtswo?

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również ten miesiąc minął strasznie szybko :(
    Masz rodzeństwo??
    Jaki jest twój ulubiony kolor?
    Co jest twoją pasją?
    Dlaczego założyłaś bloga?

    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się cieszę każdym promykiem słońca, wydaje mi się, że warto to docenić, póki jest.
    Jak długo blogujesz?
    Twoje hobby?
    Współpracujesz z firmami? Jak zacząć i kiedy? Kiedy ty zaczęłaś?
    Kto robił Ci wygląd?
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj mi teżż minął szybko ten miesiąc, byłam na koloniach 11 dni, może dlatego tak szybko to zleciało.
    Jakim aparatem robisz zdjęcia?
    Jezteś za obs=obs?
    Odwdzięczasz się jak ktoś Ci napisze komentarz?
    Nagrywasz filmiki?
    Miley Cyrus vs Selena Gomez
    Co zwykle jesz na śniadanie?
    Masz laptopa, czy komputer?
    Obrabiasz gdzieś zdjęcia, jak tak to w jakim programie?
    Jakie blogi najbardziej lubisz?
    Truskawki czy czereśnie?
    Jaka firma wg Ciebie produkuje najlepsze aparaty?

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Zaprazam :)
    http://about-a-lucky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje szybko miną :C

    http://antiszek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ani się nie obejrzymy, a będzie wrzesień :(
    http://ksiazniczkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. - do której klasy idziesz po wakacjach
    - jakie masz plany na przyszłość
    - lubisz oglądać filmiki back to school ?
    - nagrasz kiedyś room tour ?
    - pojawią się na Twoim blogu posty z serii back to school ?

    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. - Gdybyś miała zmienić kolor włosów to jaki byś wybrała? :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ten miesiąc minął bardzo szybko !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ♥Ile masz lat?
    ♥Jaki jest twój ulubiony kolor?
    ♥Morze czy góry?
    ♥Wiosna VS Jesień
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zadałabym kilka pytań, ale... hmm, nie mam weny, naprawdę. XD
    Więc pozostaje mi tylko napisać, że mnie pierwszy miesiąc miną zaskakująco szybko i że urzekło mnie zdjęcie. :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rodzeństwo?
    Masz zwierzęta?
    Od ilu lat prowadzisz bloga?
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A dla mnie upałów nigdy za wiele, mogłoby być tak cały czas, haha :D

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje tak szybko mijają :C. Niedługo już będzie wrzesień :/.
    Jakie strony odwiedzasz w poszukiwaniu inspiracji?
    Czyj blog jest Twoim ulubionym?
    Jakie youtuberki/youtuberów oglądasz?
    Czy miałaś "kryzys blogowy"? Jeśli tak, to jaki na przykład?
    Czy prowadzenie bloga wpłynęło pozytywnie czy negatywnie na Twoich znajomych?
    Nie mam więcej kreatywnych pomysłów xD.
    Mój blog - kliiik ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez mam dośc upałów :/
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja chyba jako jedyna nie mam dość upałów :)
    Lubię kiedy jest ciepło,nawet kiedy jest meega ciepło.
    Przecież w Zimnie tak nie będzie.
    PYTANIA:
    1.Co sądzisz o kom za kom?
    2.Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
    3.Jakie są twoje ulubione filmy/seriale?
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog.

    http://asia----blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!