5 czerwca 2014

wycieczka

Hei kochani!
Nie mam pojęcia od czego zacząć, ale tylko napiszę, że jestem bardzo wymęczona. Ogółem bardzo mi się podobało i na pewno zostałabym tam na dłużej.
Chciałam nagrać vlog, a nawet już połowa była nagrana tyle, że nie zabrałam go np. na ognisko, dyskotekę, i plażę nocą, więc cały ,,czar'' tego nagrywania padł.
Praktycznie przez całą drogę powrotną do domu zastanawiałam się jak opisać cały wyjazd, wpadłam na pomysł opisania go po kolei, dzień po dniu, więc zapraszam do przeczytania!
( Nie opisuję dniu 3, bo był to tylko wyjazd).


Dzień 1
Na sam początek nie zapowiadało się zbyt wspaniale przez opóźnienie się autobusu o 2 godziny, jednak kiedy już dojechaliśmy na miejsce większość tylko szybko pobiegła do pokoi i była zadowolona. Nasz pokój był mały jednak, z tymi osobami co planowałam (Sara, Natalia i Zuza ). Po zjedzeniu obiadu pojechaliśmy na plażę. Przyznam, że narobiłam pełno zdjęć, ale spodobało mi się tylko kilka, ponieważ wiatr był okropny, a moje włosy były wszędzie. Kiedy wróciliśmy i zjedliśmy kolację zaczęła się dyskoteka, która była fatalna - światła tak migotały, że miałam później duży ból głowy. Dalszy wieczór spędziłyśmy z dziewczynami w pokoju na opowiadaniu sobie strasznych historii ( pozdrawiam Zuzię, która później obudziła nas o 3;30 wielkim krzykiem ze strachu ).



Dzień 2
Wstałyśmy o 6;30 żeby ogarnąć trochę pokój. Po zjedzeniu śniadania odbył się mały ,, pokaz mody''. Później było dużo czasu wolnego, ja oczywiście spędziłam go na graniu w cymber gaya ( nie wiem jak się piszę :c ). Następnie pojechaliśmy na wydmy, ale najpierw Pani nas przeczołgała przez około 3 godzin wzdłuż plaży. Na wydmach było jeszcze gorzej! Wspinanie się pod górę było masakrą, ale razem z Sarą udawałyśmy, że jest wyprzedaż w sklepie. Wieczorem w ramach pożegnania zostało zorganizowane ognisko pożegnalne, kiedy już coś zjedliśmy i pogadaliśmy mieliśmy trochę czasu dla siebie - Z małą grupką osób ( Ja, Sara, Oliwia, Paulina, Natalia i Emilka) trochę nam zaczęło odbijać, więc założyłyśmy sobie chusty i koszule na głowę, i wbiłyśmy na imprezkę do 9 latków. Tańczyłyśmy i śpiewałyśmy jak upośledzone, a wszyscy dziwnie się na nas patrzyli lub uciekali kiedy pytałyśmy się czy dadzą nam swój numer. My szalałyśmy, a nauczyciele ogłosili ,,alarm'' i za 3 minuty mieliśmy się zjawić na dolę ciepło ubrani z latarkami. No więc ruszamy! Pojechaliśmy znowu na plażę - szliśmy przez ciemny las, a w autokarze uprzedzili nas, że jak się zgubimy nikt nie będzie nas szukał. Kiedy doszliśmy na miejsce mieliśmy podzielić się na grupy i zaśpiewać polską piosenkę. Akurat my wybraliśmy ,,My Słowianie'', więc było przy czym się pośmiać. 

Mam nadzieję, że ktoś dotrwał i przeczytał cały post :)



21 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie, mega <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale miałaś udaną wycieczkę <3
    www.blog017.blogspot.com < nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przedostatnie zdjęcie jest świetne, mi nigdy nie udało się zrobić takiego, a dużo razy próbowałam ;c zapraszam do mnie http://aleksandra-chyla.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i bardzo ciekawa treść widzę że wycieczka była udana. My jedziemy 16,17,18 czerwca ;)

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przedostatnie zdjęcie^^

    Buziak.
    floralsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wycieczki, u mnie trudno zorganizować jednodniową :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze czytam posty do końca!
    Ja też niedługo jadę nad morze i nie mogę się doczekać :)

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wycieczki ;) świetne zdj <3
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bez wątpienia było świetnie ;)
    http://sweetloveyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie udało ci się nakręcić vloga... Chyba wszędzie jest tak, że każdy leci do swoich pokoi a potem bitwa o łóżka haha :D Serio aż tak mocno światła świeciły? To fatalnie!
    Impreza z 9-latkami hah :D świtny post!
    emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam na wycieczce w tym samym czasie co ty i również świetnie się bawiłam. :)
    Najlepsze było jak pod gołym niebem rozpalaliśmy ognisko w deszczu, było trudno jednak udało się!

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jejc az zamarzylo mi sie juz wakacji nad morzem;]

    jesli moge KLIK W LINKI W POSCIE ("KLIKI" I ODNOSNIKI)
    http://nattalja.blogspot.com/2014/06/voguec.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, pierwsze mega *o*
    Z tego co tu piszesz to musiało być super :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super notka! Chciałabym takich czytać więcej na Twoim blogu:)

    http://myy-little-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna wycieczka:)
    Ja jadę w pn :)
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać że udana wycieczka.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdro wycieczki! ja z moją klasą nigdy nie jadę

    OdpowiedzUsuń
  18. Wycieczka musiała być świetna! My z klasą byliśmy w Białowieży, też było super szczególnie w hotelu :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Także byłam na wycieczce szkolnej (wczoraj wróciłam) nad morzem tylko że na 10 dni :)
    Nie widzę tu informacji gdzie ona była, mogę wiedzieć? :)

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dotrwałam :)
    Super wycieczka. Zazdroszczę ;)

    http://asia----blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!