23 czerwca 2014

jak oszczędzać pieniądze?

Hei kochani!
ile razy borykacie się z problemem kiedy chcecie iść na zakupy, a wasza skarbonka jest pusta, bo wydaliście swoje resztki oszczędności na jakieś pierdoły? Zapewne większość z was kiedyś tak miało i ja też, ale ostatnio nauczyłam się zbierać i oszczędzać więc chciałam wam przedstawić klika małych porad do, których możliwe, że się zastosujecie jak tylko będziecie chcieli :)
 powiedz sobie nie! - Zapewne dużo razy przyjaciele bądź znajomi zapraszają was na jakieś większe zakupy, które szczerze są Ci nie potrzebne, a i tak na nie pójdziesz i kupisz jakieś rzeczy ''bo tak przystało''. Kiedy otrzymujecie takie propozycję,a nic nie macie ważnego do kupna w tym czasie, bądź brak wam pieniędzy, w takiej sytuacji - odmówcie.

miej skarbonkę - Nie macie gdzie przechować pieniędzy? Najprostszym rozwiązaniem jest oczywiście skarbonka lub zwykły, a przy okazji ozdobny słoiczek (jak w moim wypadku). Ja akurat wrzucam tam każde pieniążki, które dostanę na jakąś okazje. Kiedy macie taką ,,przechowalnie'' nigdzie nie zawieruszą wam się wasze kieszonkowe.

kupuj tylko potrzebne rzeczy - Kiedyś wydawałam na prawdę wiele na jakiekolwiek pierdoły, byle żeby coś kupić, coś co nie przyda mi się lub też nie założę na jakąś okazję. Kiedy masz już jakąś parę spodni po co kupować drugie w tym samym kolorze i kroju, a w dodatku w cenie z kosmosu?! Ja zawsze sporządzam sobie przed udaniem się do sklepu małą listę zakupów - tylko tych, które są mi potrzebne.


A Wy oszczędzacie pieniądze? 
Chcecie więcej postów z różnymi radami?

18 komentarzy:

  1. Ja potrafię oszczędzać, ale zawsze jak już trochę zbiorę, wszystko wydam i tak w kółko...
    Jeśli chodzi o posty z radami - jestem na tak xoxo

    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od 2 lat oszczędzam pieniądze, to dobra sprawa bo zawsze na "czarną godzinę" ma sie jakieś drobniaki ;)

    strawberry-smilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem dość oszczędna :)

    http://bialy-krzyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie umiem oszczędzać xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem oszczędzac, ale przydatne porady :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem oszczędna, tak mi się wydaje haha ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne rady, ale ja mimo wszystko nie potrafię oszczędzać :D
    http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie muszę nauczyć się oszczędzać, bo ciężko z pieniędzmi ostatnio ;c

    http://xxvodkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę,nie umiem oszczędzać ... lubię takie posty i dodaję do obserwowanych ;)

    www.klauddkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim największym problemem jest rozmienianie na drobne :) Jak mam 100zł w portfelu i muszę kupić coś za np. 2zł to można powiedzieć, że nie mam już stówy :P jak mam drobniejsze pieniądze to w ogóle nie mam oporów, żeby wydawać :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z przedmówczynią. Jeżeli mam pieniądze w większym nominale ograniczam wydatki ale jeżeli po portfelu walają się "drobne" szybko znajduję dla nich nowe przeznaczenie.
    Moja znajoma Ola ma jednak inny pomysł na swoje oszczędności i chciałabym móc być konsekwentna tak jak ona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie umiem oszczędzać XD

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet złotówka odkładana raz dziennie w koncu przynosi ciekawa sumę :) ja staram sie wplacac na konto oszczednosciowe coś co miesiac, teraz to znikome kwoty 50-100zł, ale mam ważne wydatki, bo niedlugo na swiat przychodzi moj syn :)
    w moim najnowszym poscie taka maalutka wish lista rzeczy na ktore muszę / zamierzam nazbierac w tym i przyszlym roku - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to ma problem z oszczędzaniem, ciągle sobie coś do kupienia znajdę :)
    http://m-artyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo świetnie ! Ja mam kłopoty z oszczędzaniem, jeśli chodzi o jedzenie hah :>

    http://naataliiiiaa.blogspot.com/ zapraszam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja staram się oszczędzać, rzeczy kupione za własne pieniądze sprawiają więcej radości moim zdaniem :))
    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety mam ten problem i nie potrafię oszczędzać co mi nie sprzyja :(

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oszczędzanie jest chyba jednym z największych problemów społeczeństwa. Na rynku jest tyle produktów, które kuszą każdego dnia, że często bardzo ciężko jest się im oprzeć, szczególnie gdy widzimy duży napis Promocja, a tak naprawdę to tylko taki chwyt. No cóż, każdy sposób na oszczędzanie jest dobry, warto by robić to regularnie i z głowa :).

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!