27 kwietnia 2014

Mój idol - Justin Bieber


Hei Kochani!
Dzisiaj mija rok odkąd jestem Belieber. Dla niektórych to mało, jednak czuję jakbym była ją od zawsze, ale tak na prawdę nie liczy się od kiedy jesteś, ważne, że będziesz do końca. Często pytacie się mnie co widzę w Justinie. Ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie ze względu na to, że kocham w nim wszystko, a przede wszystkim dobre serce. Zapewne większość, z was kojarzy go tylko takim jakiego wyrobiły go media. Szkoda tylko, że nikt nie zauważa tych dobrych rzeczy. Wiem taki jest show-biznes, ale to nie zmienia tego faktu, że media budzą się dopiero kiedy stanie się jakiś w pewnym sensie skandal.


Bycie Belieber nie jest takie proste jak to się wydaję, z pozoru. Codziennie spotykam się, z ,,hejtami'' na nasz fandom, mnie czy też samego Jussa. Owszem mogę ominąć to i nie zwracając na to uwagi, ale coś w sercu mi podpowiada, że powinnam wtrącić do tego swoje ,,dwa grosze''. Nie mogę patrzeć, czytać jak ktoś go obraża, czasem odczuwam wtedy smutek, częściej jednak złość. To przykre, że w XXIw. tak dużo społeczeństwa, obraża ludzi po tym jakiej muzyki słuchają.


Bardzo to za mało powiedziane, ale irytują mnie hejty typu ,,on robi to tylko dla hajsu i nie szanuje fanow!''. Chyba najbardziej wkurzający mnie hejt na jego temat. Trzeba być totalnym idiotą żeby napisać,powiedzieć coś takiego. Justin szanuję i przede wszystkim kocha swoich fanów, a tym bardziej Beliebers. Powtarza to na każdym kroku. Nie są to moje wymysły, bo powiedział sam, że każdy jest dla niego wyjątkowy. 


Prawie zapomniałam o najważniejszym,a mianowicie jego historii. Justin zaczynał od niczego, siedzący na zimnych schodach teatru, grający na gitarze mały chłopczyk zbierał pieniądze do futerału. Przechodzące obok osoby, albo słuchały, z zaciekawieniem albo wybuchały śmiechem. Nikt chyba nie przypuszczałby, że ten sam Justin Bieber zostanie tak sławny, będzie miał tylu fanów dużo ponad 50mln. A jednak - stało się, teraz tylko dziękować Panu Bogu, że wydał na świat kogoś takiego jak Justin Bieber. 






















Może Wy jesteście Belieber? Czy należycie do innego fandomu?

36 komentarzy:

  1. jestem Belieber podajże 4 lata :) Należę również do Team Lana już ponad rok/ 2 lata. Masz racje z mediami, po prostu z wszystkim. Szkoda, że polskie media dopiero się obudziły po skandalu, a nie interesują się np. sprawą z Avalaną, jego odwiedzinami w szpitalach, pomaganiem biednym ludziom.. Sama piosenka "Pray" pokazuje, że ma serce, że kocha fanów i że docenia to co ma. Mogłabym się rozpisać, jednak zrobię to może w którymś poście, już taki się u mnie pojawił, lecz zmieniałam adres bloga, więc od razu usunęłam wszystkie blogi :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem belieber, o Justinie był kiedyś post na moim blogu :)

    http://sweetdreams121.blogspot.com może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem Belieber, ale lubię Justina nic do niego nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga http://laurala-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem Belieber ale nikogo nie hejtuje. Lubie czasami posluchac jego piosenek szczególnie to ,,baby":D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanką Justina byłam prawie, że od początku, słuchałam go cały czas, ale belieberką nazwać się nie mogłam ;) Od dwóch lat już całkowicie nią jestem i śmiało się tym chwalę ;) Nie obchodza mnie hejterzy, im i tak nie da rady przetłumaczyć...Justin ma dobre serce i jest cudownym człowiekiem, ale nadal człowiekiem który ma czasem gorsze chwile. W tamtym roku spełniło sie moje marzenie i mogłam zobaczyć go na żywo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeżeli miałabym być szczera, to bardzo nie lubie jego ani jego muzyki.Pamiętam kochałam go jak byłam w 3 klasie podstawówki, ale szybko mi przeszło :D

    strawberry-smilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo iż nie jestem Belieber szanuję Justina (a nawet mam na telefonie wszystkie jego najnowsze piosenki). Ogólnie ta muzyka najnowsza typu Confident, Backpack itp. tak mnie poruszyła że słucham jej bez końca pomimo iż nie jest to mój rodzaj muzyki1 :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką Justina, czasem posłucham jego piosenek. Wiele razy słyszę jak ktoś w mojej szkole wypowiada się na jego temat, że jest beznadziejny i głupi. Nawet ludzie nie potrafią tego mi za argumentować, jak zapytam 'czemu tak o nim sądzisz?' . Nie stoję koło tego bezczynnie mimo iż nie jestem jego fanką. Dlaczego? Ponieważ nie osądzam go po tym jakie głupstwa potrafi zrobić (ale jak każdy, żaden człowiek nie jest idealny) , lecz dostrzegam też jego dobre cechy i doceniam go za to.

    Bardzo też lubię słuchać wypowiedzi Belieberek na temat Justina i za co mu dziękują, bo uważam że jest to coś wspaniałego :)


    terese-myworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go nie lubię zbytni, bo jego muzyka mi nie przypada, ale go nie wyśmiewam

    http://podemos-sonar-martini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem Belieber 2 lata. Zgadzam się z tym co napisałaś.
    A jego historia uważam że jest niezwykła, ale nie każdy widzi to tak jak my.
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się wypowiedziałaś na jego temat. Ja też jestem Belieber, chociaż moja historia jest troszkę skomplikowana, bo na początku kochałam Justina, potem wręcz go nienawidziłam, ale jednak coś mi mówiło, że to tylko dlatego, że większość ludzi go hejtuje. Tak na prawdę to słuchałam go cały czas i słucham do tej pory. Oprócz tego jestem jeszcze Kwiatonator. :)
    http://myy-little-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Belieber nie wiem czy mogę się nazywać, szanuje Justina nie trawie hejtów na jego temat i czasem lubię posłuchać sobie jego piosenki. Tak naprawdę nie interesuję się nim, ale wiem coś o nim i wiem, że nie jest taki jak inni mówią, nie robi tego dla hajsu ani nic takiego i dobrze wszystko ujęłaś :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Belieber nie jestem, ale również nic do niego nie mam :) Ładne zdjęcia ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Belieber nie jestem, ale za to kwiatnators ♥ Śliczne zdjęcia. Zaobserwowałam. Zapraszam tutaj:
    http://wearenotperfect0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. WITAJ SIOSTRZYCZKO ! *-* <3

    Ja jestem Belieber od ponad roku i tez czuję się jakbym była nią od ZAWSZE.

    Obserwuję i liczę na rewanz :)
    http://tinaa-tinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś, jak był skromnym chłopaczkiem, dało sie go jeszcze znieść. A co teraz odwala... Szkoda słów. Ja nie rozumiem jego fenomenu. Warto spojrzeć obiektywnie, a nie tylko kochać się w nim bezgranicznie, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem Belieber od woch lat , zawsze go wspieram, kocham go poprostu - anioł <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie jestem jakąś tam wielką fanką Justina, ale lubię go i jego muzykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super blog. Może wspólna obserwacja? Pozdrawiam i zapraszam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem Belieber od około 3 lat. :) Świetny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie jestem belieber, ale do tego fandomu nic nie mam :) Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie!

    http://think-poositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O jejku uwielbiam czytać takie posty a tym bardziej że jestem twoją siostrą! ja Belieber jestem już ponad 3 lata <333 NIE i to nie jest mało że dopiero jesteś fanka JB rok to niby mało ale dla Justin'a to bardzo dużo <3 każda Belieberka dla niego jest dziewczyną czy jest dzien czy 5 lat jego fanką <3
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem Directioner w tym roku 3 lata i tak powoli odę w kierunku bycia Belieber i Mixer. jess-and-louis-in-a-love-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja Belieber nie jestem, ale szanuje to że ktoś nim jest. Każdy ma inny gust.

    http://asia----blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozumiem Cię. Ja czuję to samo do zespoły 30 seconds to mars. :)

    ❀✿nataliaa-blog.blogspot.com✿❀

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jestem Belieber, ale mam do niego ogromny szacunek i wprost go uwielbiam. :)
    Jestem Lovatic i Directioner.

    onthewaytoperfectionn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej Siostrzyczko *o* <3
    Jestem Belieber 4 lata c;
    Kojarzę Cię z grupy :D :)

    Zapraszam do siebie
    http://cookiemonsterrr98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za Justin'em ;/
    ale lubię go słuchac ;)
    Welcome-friday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze zdjęcie jest mega :o

    Picture-ofme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem Belieber od 4 lipca. ♥
    http://kajutekun-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja Kwiatonator na zawsze! <3
    http://wiki145.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam jedno pytanie. To są Twoje zdjęcia? :)
    (www.nowaczykmaciej.blogspot.com - moje zdjęcia.)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również jestem Belieber:)
    Zapraszam do siebie :)
    http://angeluusss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!