21 lutego 2014

BIGGER


Hei kochani! 
,,Dlaczego nie ma postu?'' to pytanie zadawane jest ciągle. Więc odpowiem wam po troszku w tym poście. 
Co prawda, ferie dopiero mi się skończyły ale nie zabrakło nauki oraz masy prac domowych. W przyszłym tygodniu (zaczynając od poniedziałku) piszę, aż 6 sprawdzianów! Może wam to się wydawać mało jednak materiału do przerobienia nie brakuję. 


Mam nadzieję, że uda utrzymać mi się taką dobrą średnią jak w zeszłym semestrze lub nawet lepszą ale tutaj pomoże tylko ciężka praca na lekcjach jak i po. Dlatego też nie przyzwyczajajcie się do postów co dwa dni bo ja wiem, że się nie wyrobię z zadaniami,nauką,robieniem i przerabianiem zdjęć i najważniejszym napisaniem postu!


Jedyne co pomaga mi się w pewnym sensie zrelaksować to herbata i muzyka zwłaszcza ta Justina, a dokładniej jedna piosenka która siedzi mi w głowię przez dosłownie cały dzień, nawet jak zasypiam haha uwielbiam ją, rytmem jest taka mega pozytywna! klik 



46 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia ;) super post . Obserwuję . Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie --> paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie średnia w tamtym semestrze nie była za ciekawa i muszę się poprawić. A tak wgl to śliczne zdjęcia!
    friiend-best.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, Justin :) Witam Belieber, muzyka Jusa towarzyszy mi już od prawie 5 lat, ach <3 Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia bardzo ładne, fajny napisany post. Ja tam nie słucham justina ale nic do niego nie mam :)

    Moze wspolna obserwacja? ktos wpadnie? :*

    happytimeblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się,dla mnie ten tydzień również będzie bardzo zabiegany :c
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna bluzeczka *.*
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są przepiękne. Nie martw się tymi sprawdzianami miną i będzie po wszystkim :)
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam bardzo dużo nauki , trudno to pogodzić to z blogiem :c
    Śliczne zdjęcia :)
    Wpadnij ;**
    .
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 6 sprawdzianów :O? To bardzo dużo, ale życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam zapowiedziane bardzo dużo sprawdzianów z jakiś tępych lektur, więc muszę wszystko znowu powtarzać...ehh.,

    ๑•́ ω •̀๑ NATALIAA-BLOG.BLOGSPOT.COM ๑•́ ω •̀๑

    OdpowiedzUsuń
  11. nauka jest ważniejsza,powodzenia na tych wszystkich sprawdzianach!
    też bardzo lubię tą piosenkę Justina <3

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też cienko z czasem :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez miałam takie testowe dni
    Zapraszam na linkowanie do mnie:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w szkole maksymalnie na tydzień można mieć 3 sprawdziany :o Życzę powodzenia!

    ♥MÓJ BLOG - KLIKNIJ:)♥

    OdpowiedzUsuń
  15. ehh ja też mam jak ty.. mało czasu .. denerwuje mnie to :/// ale śliczne zdjątka ;*
    zapraszam do mnie
    http://dzien-za-dniem1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. JA również mam tyle nauki że ten muszę przepraszać czytelników że nie ma postów ;33 <3
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia! Całokształtnie blog jest baardzo dobry :)
    ______________________
    Zapraszam do mnie:
    http://kolorowe-bezbarwnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Ja akurat mam ferie, ale na ferie nasze panie stwierdziły, że po co nam odpoczynek i mamy 30 zadań pisemnych z polskiego i 30 z matmy.. ehh ;-;
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam ferie ale po feriach oczywiście zapowiedziane kartkówki i sprawdziany (jakbym nie miała co rb w ferie oprócz nauki )
    Masz racje że aby mieć dobrą średnią trzeba dużo pracować i w sql i w domu.Ale jak masz dobrą średnią to przyjmą cie do wymarzonej szkoły więc chyba warto haha pewnie cię zanudziłam :D
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też mam pełno nauki :/
    śliczne zdjęcia *.*
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia! :)
    ja w przyszłym tygodniu też będę mieć masę nauki... :| masakra! współczuję Ci tych wszystkich sprawdzianów, ale wierzę w ciebie! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog :3
    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    http://zuzka6000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia :3

    Pastel-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jezzzu, aż 6...? D:
    Nauka wyniszcza blogerów ;-;
    Ładne, przejrzyste, CZARNO-BIAŁE ^^ zdjęcia :D
    śliczna kokardka <3

    pozdrawiam ~ blogerka rybkaolka

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam teraz dużo do nadrobienia, ze względu na chorobę :c Czeka mnie też sporo sprawdzianów. Można powiedzieć, że łączę się z Tobą w bólu, hahaha

    Zapraszam: nusiiak.blogspot.com KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam jeszcze ferie.
    Życzę powodzenia w nauce!

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również mam masę sprawdzianów w tym tygodniu.... zazdroszczę tym, którzy maja ferie.

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj współczuję! W mojej szkole na szczęście jest tak, że nie mogą być dwa sprawdziany jednego dnia ;)
    Śliczne zdjęcia, spodobał mi się blog, więc obserwuję^^
    swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tego co mi wiadomo, u mnie w szkole mogą być tylko 3 sprawdziany tygodniowo. Może poproś z klasą wychowawcę żeby Wam przeczytał regulamin czy coś. Bo po feriach mam mieć jakoś 5 sprawdzianów i tak nie może być :) Prawdopodobnie nam przełożą :)
    Poza tym bardzo ładne zdjęcia jak i wygląd bloga :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja również miałam masę nauki i nadal mam :)
    pozytywne fotki ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. ach te sprawdziany i klasówki ;/

    http://agrestaco6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. to powodzenia w nauce, mam nadzieję że dostaniesz z tych wszystkich sprawdzianów piątki :)
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobnie do ciebie, nie możliwe by wyrobić się z tym wszystkim..
    Jednak życzę ci powodzenia :))
    http://kinga-kiniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. To się ucz kochana. Bloga odstaw ; )


    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. Możesz zrobić przerwę w blogowaniu i zacząć się uczyć hehe :)) bardzo fajny blog

    Skomentujesz coś u nas ? Rewanż ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie tutaj! ciekawie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super koszulka :D

    obserwujemy? :)
    www.dulcescrujientes.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam tak samo...
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. super post ;D
    ,zapraszam do siebie <3
    http://szalonasandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ojeny! powodzenia życzę

    OdpowiedzUsuń
  41. 6 sprawdzianów ??!! WOW powodzenia słońce :* Będziemy czekać na posty :)

    http://wiktoriaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super blog. Zapraszam do mnie http://jess-and-louis-in-a-love-story.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog! :)
    To powodzenia na sprawdzianach :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!