14 stycznia 2014

Na co oszczędzam pieniądze w 2014?

Hei kochani! ;*
Dzisiaj sporządziłam sobie małą listę rzeczy  które mam zamiar oszczędzać. Oczywiście wątpię ze wszystko z listy zakupie przez rok,ale zobaczymy, i tak na pierwszy wydatek idzie statyw!


1.Statyw- jak już wspomniałam jest to przedmiot który muszę zakupić w tym roku,mam nadzieje ze dzięki temu będziecie mogli czytać posty na blogu co raz częściej i z ładniejszymi zdjęciami.

2.Toaletka- zacznę od tego ze toaletkę już posiadam i jestem z niej zadowolona,jednak z miesiącu na miesiąc ubywa coraz więcej miejsca.

3.Wakacje- W te wakacje mam zamiar zwiedzić trochę miast,wiec nie ominę Warszawy,a jak wiadomo będzie jeden dzień ,,shoppingu'' czyli trzeba będzie wziąć co nie co ze sobą żeby kupić więcej rzeczy.

4. Iphone- to tylko takie moje marzenia,myślę e nie uzbieram takiej sumki (haha) więc to schodzi na boczne potrzeby, tym bardziej, ze  mój telefon jest jeszcze sprawny i go lubię.

5. Converse- krótkie,białe albo bordowe. Wydatek ten raczej na wiosnę i bez niego się nie obejdzie,co prawda zakupiłam (już na wiosnę) neo adidas'y ale chodzę w nich teraz bo na kozaki jest za ciepło,a śniegu brak.

6. Yankee Candle - bardzo chce powiększyć moja kolekcje wosków z tej firmy i zakupić jakaś świeczkę,z tego co na razie posiadam(woski) wywnioskowałam ze warte swojej ceny bo zamach jest nieziemski.

7. Ciuchy,biżuteria - tego zawsze jest mi brak,a szafa się nie domyka. Ja już tak mam, i chyba nigdy to się nie zmieni wiec ciuchy,biżuteria na to tez potrzeba co nieco pieniędzy.

A Wy na co oszczędzacie w 2014?

 BLOGI NA DZIŚ !

+ Bardzo,bardzo wam dziękuje jest już was równe 500! 

34 komentarze:

  1. Ja mam podobną listę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele z tych rzeczy mi też by się przydało, chociaż statyw już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zbieram na lustrzankę i statyw oraz wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zbieram na wiele rzeczy choć ciągle dochodzą nowe!

    http://oleksandra-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. JA oszcędzam na lustrzankę ;D

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się styl twojego bloga. Jest taki lekki i przejrzysty, przez co lepiej czyta się posty, które są świetne. Widać, że wkładasz dużo pracy w bloga i starasz się, aby był coraz lepszy. :)

    Zapraszam na mojego bloga, mam nadzieję, że również ci się spodoba. Będzie mi bardzo miło, kiedy go zaobserwujesz. :)

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oszczędzam na lustrzankę i może później na statyw :))

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo bym chciała Iphona, ale nie potrafię nigdy uzbierać żadnej sumy, bo gdy coś mam to od razu wydaje. ;d

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oszczędzam na koncert i lustrzankę ^^

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też jest zawsze mało ubrań :D Ja oszczędzam na remont pokoju i jakiś bonus do aparatu ;) Mam nadzieję, że uzbierasz jak najwięcej pieniędzy.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja oszczędzam na IPad Air. Ale ubrania to dobry pomysł :)) A co do toaletki, w moim starym pokoju nie spełniła by swojej roli, ale kiedy tylko będę urządzać swój nowy pokój, na pewno będę się zastanawiać. ^^



    http://turkusowa-chmura.blogspot.com | Nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja muszę uzbierać na wyjazd do Warszawy w wakacje, planuję pojechać na kilka dni ze znajomymi :)
    No i wciąż oszczędzam na moje marzenia, czyli wielki trip po Polsce, który odbędzie się za nie całe 2,5 roku, zaraz po mojej maturze <3

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Statyw już kupiłam, i powiem Ci że nawet taki za 50 zł jest świetny!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oszczędzam na podróż do Rio na karnawał!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W tamtym toku moim planem zakupowym była lustrzanka! Udało mi się ją kupić. W tym roku nie mam wyznaczonego celu, jednak na zakupy jestem zawsze chętna;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo tego by wymieniać, bardzo fajny blog, zapraszam na mojego bloga ------> http://roztanczonytrampek.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny blog :) Też mam zamiar zrobic tak post :)

    http://ada-addda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam jeszcze planów na co zbieram ;). Bardzo fajny i ciekawy post
    http://czolgista-repost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też bym chciała uzbierać na iphona :p a tak to chyba niczego nie potrzebuje ;)

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja planuję zbierać pieniądze na aparat :)

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. odkładam do słoiczka na obiekty do portretów i mam nadzieje, że na wakacje już będzie mój :-)
    Co do statywu bardzo przydatny warto zbierać :D
    bardzo przyjemny blog!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog <3 bardzo mi się podoba na pewno będę wpadać tu częściej.
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja głównie na ciuchy :)

    10vee.blogspot.com ---za kazdą obserwacje się odwdzięczam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja w tym roku zbieram na aparat i vansy.

    obserwuję.
    amolsandamols.blogspot.com ( klikniesz w link sheinside)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam do mnie key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Hm... Osobiście na nic nie zbieram, ale pomysł na post bardzo oryginalny i inspirujący, przyjemnie się czytało. ^^ Ciekawym pomysłem wydaje się być toaletka, mnie samej takowa by się przydała. ♡
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie byłoby mieć statyw ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. uu tez oszczedzam na 3 pary converse i 2 vansow + iphone 5

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja oszczedzam na nowy aparat ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja oszczędzam na aparat :D
    http://themajaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przyjemnie czyta się Twoje posty:)
    http://wika5466.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!