12 stycznia 2014

koczek,paski,kanał na yt

Hei kochani!


Przez ostatnie czasy zastanawiałam się nad założeniem kanału na yt. W sumie to od dawna,ale ostatnio zaczęłam myśleć o tym poważniej. Kanał nie byłby urodowy, life style czy coś w tym stylu,przynajmniej na początku będę skupiać się tylko na DIY(zrób to sam) czyli czymś co kocham. Jeżeli będę już go ,,otwierać'' to kiedy będę mieć już statyw bo na razie np. do robienia zdjęć używam szuflad, kartonów, słoiczków, pudełeczek i lustereczka, a myślę, że do kręcenia filmików zwłaszcza o tej tematyce takie ,,akcesoria'' nie będą się zbytnio nadawać.




Co myślicie o założeniu takiego kanału?

37 komentarzy:

  1. Myślę, że może być ciekawie - załóż :3 Ślicznyy koczek *.* Pozdrawiam

    loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Załóż kanał na YouTube ja sama wczoraj założyłam i to na prawdę fajna sprawa. Przybije ci od razu widzów na Blogu. :) Ładne zdjecia ślicznie ci w koczku

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł, zakładaj :). Piękne zdjęcia
    czolgista-repost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że powinnaś założyć kanał, to na pewno w jakiś sposób cię rozwinie, a mnie filmy DIY bardzo interesują <3

    Mój blog tutaj

    OdpowiedzUsuń
  5. OLIVEENATOR !! <333
    xD tweety-muaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara, jestes oliveenator? ja tez! :D czyli mam siostrzyczke ktora tez ma ekstra bloga!

      Usuń
    2. jejciu,proszę nie mam tak popularnego bloga żeby mieć fanów , a co dopiero fandom najwyżej na moim poziomie mogę mieć czytelników ;)

      Usuń
  6. Ja tydzień temu założyłam kanał ale lifestyle, ale z tym diy to świetny pomysł!

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo fajny pomysł z tym Yt ! Rób co kochasz
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam aby taki mini statyw i również do zdjęć używam dosłownie wszystkiego, na czym utrzyma się aparat :D
    Co do kanału to świetny pomysł! Na pewno rozwinie zarówno Ciebie, jak i Twojego bloga :)
    http://lady-hard.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na ten kanał! Myślę, że kanał z DIY może być naprawdę świetnym pomysłem!
    http://fucy-and-ducy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł z tym kanałem na YT

    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł. ;) To czekam na pierwszy filmik. ^^
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Załóż kanał! Coś czuję, że na yt Ci się będzie dobrze wiodło... :-)
    Super post i blog!
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. toż to nawet bloga nie umiesz prowadzic dobrze a co dopiero filmy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie zakładaj <3
    też uwielbiam DIY
    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kanał na YT to dobry pomysł.
    Uwielbiam DIY, więc na pewno będę oglądała :)
    .
    http://lekcjamody.blogspot.com
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że taki kanał to dobry pomysł, sama już założyłam, ale nagrywanie coś mi nie wychodzi ;D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem to świetny pomysł! Jeżeli to jest coś co kochasz, to czemu by nie pokazać tego innym na takich stronach jak YT? ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog :* zapraszam do mnie :0

    OdpowiedzUsuń
  19. myślę że powinnaś założyć kanał na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Załóż, oczywiście :)
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. czekamy z niecierpliwością ! :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny pomysł, ciekawie tu, obserwuję !
    Nominowałam Cię do LBA, więcej dowiesz się tutaj: http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/2014/01/nominacje.html
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem to świetny pomysł, bo takich typowo DIY kanałów jest dość mało ;))

    BLOG <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. koczek cudo♥

    obserwuje i zapraszam do mnie:
    http://oliwkowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jesteś. Ja mam założony ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wychodzisz na zdjęciach c:
    zapraszam na nową notkę ;)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama myślałam nad założeniem takiego kanału, ale to nie dla mnie.
    Wymaga to bardzo dużo czasu, żeby było profesjonalnie. A ja chciałąbym zrobić to jak najlepiej :D
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Urzekł mnie wygląd bloga <33 Tak przeglądam sobie posty i na prawdę są świetnee! ;^
    Oczywiście nie obędzie się bez obserwacji, mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)!

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę ,że kanał byłby super pomysłem bo ciekawie piszesz więc oglądałoby się Ciebie bardzo miło !
    może ocenisz mój blog ? *chce aby był jak najlepszy*
    obserwacja za obserwacje ? /Odp u mnie
    hejtutajsandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. oliwia,kanal na youtube = SUPER! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialna stylizacja!!! pozdrawiamy!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!