25 stycznia 2014

BELIEVE Movie


Wczoraj wybrałam się na premierę filmu BELIEVE MOVIE film opowiada(?) w sumie nie wiem jak to inaczej nazwać o moim idolu - Justinie Bieberze. Ryczałam cały film najbardziej na momentach o Avallanie naszej małej OLLG. W momentach koncertów czułam się jak na prawdziwym, wszyscy wstawali, klaskali i śpiewali. To takie niesamowite, że jestem tak bardzo zżyta z osobą której nie znam, nie ten film nie opowiada tylko o tym co się dzieje za kulisami i tylko szczęśliwych momentach. Również o przeciwnościach które spotykają go każdego dnia. Kocham go najmocniej ze wszystkich moich idoli i sama nie wiem co bym teraz zrobiła gdybym nie była Belieber.


'' Kiedy osiągniesz w życiu pewien punkt, zawsze gdzieś będą ludzie którzy tylko czekają na nasz upadek ale wtedy tylko grawitacja będzie w stanie ściągnąć nas w dół, czasami po prostu musisz wziąć sprawy w swoje ręcę i ... latać'' 

PROSZĘ POKLIKAJCIE W LINKI Z >TEGO< POSTU !

--------------------------------------------------------------------------------
blogi na dziś :
zyczasadami.blogspot.com
justlife-jurka.blogspot.com
agata-agaata.blogspot.com
coralii.blogspot.com
stayy-positivee.blogspot.com
niikablog.blogspot.com
fucy-and-ducy.blogspot.com
immortal-hell.blogspot.com
my-imperfect-mind.blogspot.com
motus-virtute.blogspot.com
foreveeryououng.blogspot.com
nobody-noobody.blogspot.com
dreamcom21.blogspot.com
http://ada-addda.blogspot.com
camille-and-camille.blogspot.com
ohlovelyseriously.blogspot.com
linkaexcept.blogspot.com

40 komentarzy:

  1. Moim idolem nie jest JB, ale rozumiem ile on dla ciebie znaczy.
    Bardzo mądry cytat, ten pod zdjęciami :) Obserwuję ;*

    http://dreams-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. również byłam na tym filmie i płakałam :")
    ogólnie wszystko w nim było takie piękne,szkoda tylko że tak szybko sie skończył

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam wczoraj na tym filmie <33 !
    Najbardziej płakałam na fragmencie o Avallanie ;c

    http://malliinqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wybrać się na ten film!
    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jadę na film jutro i już się nie mogę doczekać :)

    Obserwuję i zapraszam: pinki-babe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zobaczę,świetnie o nim napisałaś <3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam, że to piękny film opowiadający wspaniałą historię .
    Chętnie bym go obejrzała :)
    Piękny cytat :))
    Zapraszam:
    http://fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę obejrzeć ten film ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, że to świetny film,
    Ja niestety nie mialam okazji jeszcze na niego pójść ;)

    http://panitruskaffeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na Believe idę w niedzielę. ^^
    Justin też jest moim najlepszym idolem. :)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem jego fanką, ale chętnie bym obejrzała Believe :)
    Dzięki, że dodałaś mój blog do blogów na dziś :)
    http://ada-addda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam jechac na Believe ale jednak nie pojechalam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie jestem Belieber ale moja siostra jest i mówiła że film był genialny :D zastanawiam się czy nie obejrzeć go^^.

    OdpowiedzUsuń
  14. rozumiem cię doskonale :) Ja byłam na This is us i też ryczałam ;c
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie pisz tutaj o tym idiocie bo go nie nawidze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale to jest mój blog i ja będę decydowała co tutaj się znajdzie. Wiesz co? jeżeli masz zamiar go obrażać wyjdź z stąd bo nie będę tolerować takiego zachowania.

      Usuń
  16. Bardzo chciałąbym na to isc ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. nie jestem jakąś belieberką czy coś, ale na film się wybiorę ;3

    happyisad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też chciałabym pójść na ten film, ale u mnie w mieście nie puszczają go :c Poczekam aż będzie na zalukaj.tv :)

    sweetdreams121.blogspot.com
    olivia-mysza.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  19. j anie jestem fanką JB, ale ci rozumiem <3 zapraszam do mnie http://foreveeryououng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie niestety wchodzi do kin dopiero 4 lutego ;C

    OdpowiedzUsuń
  21. chciałabym zobaczyć ten film mimo iż nie jestem Belieber ;)
    poklikałam ^^
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To tak samo z This Is Us , ryczałam szczególnie na pierwszym bo na drugim nie było już tyle emocji ale na pierwszym to było coś cudownego <3
    nie wiem ja nie mogłam się powstrzymać , bo śmiałam się i płakałam jednocześnie .
    śmiałam się bo było to niesamowite :*
    płakałam bo mam najcudowniejszą rodzinkę <3
    tweety-muaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem Directioner i doskonale cię rozumiem. Tak samo przeżywałam TIU, jejku :')
    Miałam iść dzisiaj na Believe, ale niestety jestem chora :c

    czujesieidealnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikałam :D.
    Nie jestem fanką Justina ,ale świetnie ,że udalo ci się pójść na ten film i że tak bardzo się cieszysz! <33
    ✿Zapraszam do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿
    Będzie mi baardzo miło <33

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie jestem fanką Justina , ale wiem , że dla takich osób jak ty-fanek , ten film był idealny = ) .
    + Zapraszam do obserwacji : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki tobie poszłam na ten film i wiesz co? stałam się po nim Belieberką! KC

    OdpowiedzUsuń
  27. Tez będę szła na ten film - jest podobno bardzo bardzo super - sama jestem Belieber i już się nie mogę doczekać kiedy go zobaczę - podobno lecą łzy i to dużo ♥

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie byłam na tym filmie, ponieważ nie jestem fanką, Belieberką ani nie lubie Justina. Ale może kiedyś obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jestem fanką JB, ani nic takiego :D ale myślę że w przyszłości zobaczę ten film. :) Wydaje się ciekawy.

    http://catt-catherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie byłam na tym filmie ;<

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. nie bylam na filmie, ale podobno wyciskacz lez <3
    zapraszam

    bruise-br.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cześć!
    zostałaś nominowana do Liebster Adwards na moim blogu! :)
    szczegóły tutaj: http://nataliaa-blog.blogspot.com/2014/01/liebster-adwards.html#comment-form

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. to pierwszy film na którym płakałam a belieberką nie jestem !

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie jestem Belieberką ale też płakałam *.*
    http://paulinkaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jeszcze na tym nie byłam,ale chyba sie wybiorę,wiele blogerek chwali ten film :)
    Ja swojego fana nie mam,ale nie mam nic do tych którzy lubię Biebera czy kogoś innego * *

    iska-iskaa.blogspot.com ------- jesli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcie :)
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. hej :D świetny blog :D super piszesz, oby tak dalej :)
    OBSERWACJA=OBSERWACJA :D
    KOMENTARZ=KOMENTARZ :D
    ZAPRASZAMY :D :
    pingusie-pingusie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. smutne ze ni wiedzialas jak napisac o czym byl film, wiele mozna przeciez o tym mowic.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie jestem Belieber lecz jesstem Kwiatonator. Obi maja podobre historie wiec wiem co czujesz. Bylam na tym filmie i tez plakalam ;(
    http://wiki145.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!