22 grudnia 2013

5#CwO Dla nas ciepło , a dla innych nie koniecznie...

Hei moje bałwaneczki!
Wigilia kojarzy nam się z ciepłem , ten wieczór jest taki wyjątkowy, rodzinny, przyjemny. Niestety nie wszyscy tak to spostrzegają , co mają powiedzieć bezdomni którzy chociaż mają serce muszą siedzieć na zimnie bez miłości , szukając jakiegokolwiek posiłku kiedy my spożywamy 12 pysznych potraw...
Czy tyko mi wydaję się to nie sprawiedliwe? że ludzie którzy nic złego w życiu nie zrobili muszą czuć taki ból? szkoda mi ich. Przy każdym Wigilijnym stole powinno się znaleźć jedno puste miejsce, dla niektórych może być ono przeznaczone dla osoby bliskiej,która zmarła lub właśnie dla kogoś kto nie ma gdzie się podziać. Ja co roku mam wolne miejsce przy stole, kiedyś jak byłam mała zawsze chciałam wywieszać karteczkę na oknie ,,ZAPRASZAMY WOLNE MIEJSCE'', i tak nikt nie przychodził. Może nie bez przyczyny?może ta osoba boi się że ktoś go odrzuci,obrazi? Z resztą zawsze to jest możliwe.

Kiedy pomyśle ile osób teraz chodzi zmarzniętych,głodnych,odrzuconych bez przyczyny łzy nalewają mi się do oczu przecież takie osoby to nie sami pijacy ( jednak często się tak zdarza) One też potrzebują ciepła, miłości i uczucia że ktoś o nich pamięta, szczególnie w ten wieczór który ma być dla wszystkich radosny.

A wy macie puste miejsce przy stole?

17 komentarzy:

  1. Mamy zawsze jedno puste miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, też mi przykro jak o tym myślę! :c
    Wesołych Świąt :3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jaaa mam zawsze <33 ;*
    Miłych świąt Oli c:
    tweety-muaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też zawsze jest wolne miejsce ale jeszcze nikt nigdy nie przyszedł.

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny wygląd bloga :)

    mój blog ♥ (klik)

    Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację :)
    Ja też zawsze stawiam dodatkowe miejsce dla osoby z zewnątrz, ale nie miałam jeszcze takiego przypadku w swoim życiu żeby ktoś przyszedł może właśnie dlatego że boi się odrzucenia...

    http://patrycja-patrishia-klodzinska.blogspot.com/ Zapraszam jeśli Ci się podoba to zaobserwuj lub skomentuj :) A na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się, u mnie też jest zawsze puste miejsce. :) zapraszam do sb - http://brylancikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie puste miejsce to podstawa !
    Oliwio , z okazji świąt życzę ci sukcesów w blogowaniu oraz ciepełka w domu =D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejciu :* tak bardzo Ci dziękuje. kc

      Usuń
  9. szkoda mi tych ludzi i mam zawsze znaczy mamy :)

    obserwuję i zapraszam nowy post :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam wolnego miejsca ale moze bede miec dzisiaj! bo namowilam mame

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo jak fajnie! :) może ktoś zajrzy dziś do ciebie?

      Usuń
  11. Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku ^^
    _________________________________________________________________________
    ZREWANŻUJ SIĘ
    Dodaj komentarz ;)
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda mi takich osób, wigilia jest magicznym dniem w którym nie powinno się nikogo odrzucać...
    Wesołych świąt dla Ciebie!

    chesire-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Racja, racja,racja!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!