5 grudnia 2013

1#CwO Czyli pomysły na świąteczny prezent DIY - Cukrowy pilling

Cześć moje bałwaneczki !
Jestem taka podekscytowana że przychodzę dzisiaj do was z pierwszym postem z nowej świątecznej serii przygotowałam pomysł na świąteczny prezent DIY - Cukrowy pilling ! Jest on naprawdę prosty w przygotowaniu , a zapewne sprawi wielką radość waszym bliskim.
Przygotuj :
 Cukier (biały lub brązowy)
Olejek do ciała (może być dla dzieci , jak np. w moim przypadku bambino)
● Aromat do ciasta (zapach jaki wam się podoba)
 Pudełeczko w którym będzie pilling
● Miseczka do mieszania i łyżeczka
● Jakieś wstążeczki kokardki (coś do ozdoby)


Wsypujemy cukier do pudełka i odmierzamy ilość którą następnie przesypujemy do miseczki.


Wlewamy 4 łyżeczki oliwki do ciała (jeżeli potrzeba więcej to jeszcze dodajemy 1 lub 1,5 łyżeczka)


Mieszamy i dodajemy 1,5 kropelki naszego aromatu(można zostawić zapach oliwki) i ponownie mieszamy. Gotową ''miksturkę'' sypiemy do pojemniczka który następnie ozdabiamy według gustu ja akurat wybrałam słodziutką kokardkę ponieważ nie miałam wstążeczek.

GOTOWE ! ilość pillingu zależy tylko i wyłącznie od was oraz jak go ozdobicie. Mam nadzieje że pomogłam i taki prezent wam się spodoba :)

Podoba wam się taki pomysł?

23 komentarze:

  1. hmm... musiałabym wypróbować! Ja myślę nad prezentem dla koleżanki, ale niestety nie mam pomysłu. : (

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł!
    Może nawet go wykorzystam. ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe ^^
    przemyslenia-arbuuuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! Fajny pomysł :))

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. . na pewno wypróbuję ♥

    boredomoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś wypróbuję <3
    Klikniesz w banner choies? <3
    www.lubiee-truskawki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł :)

    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł przyjaciółko, ja się jednak najbardziej nie mogem doczekać zimowiska z tobą c:
    http://tuchaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł, może wypróbuję:)


    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł :)
    Ja także obserwuje :)
    one-life-your-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pomyslowe , sama wymyslilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , widzialam kiedys na jakims yt czy gdzies i mi zapadlo w pamiec ;)

      Usuń
  12. świetne ! :) muszę spróbować :D

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne!! takie diy jeszcze nie widzialam ;p

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetne *__*
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się bardzo podoba ! :) świetne :)
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł! Z chęcią zrobiłabym taki prezent mamie, ale niestety ona takich rzeczy jak peelingi nie używa. :)

    http://kasiuleniunia-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli spodobał Ci się mój blog, miło by było gdybyś zaobserwował :)
Odwiedzam każdy link pozostawiony w komentarzu, oprócz spamu!